Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محسن نصرپور مدیرکل سازمان صدا و سیما خراسان رضوی در گردهمایی قائم مقام‌های مراکز استان ها، با اشاره به اینکه چالش اصلی میان ادارات و سازمان ها، چالش نیروی انسانی توانا و دانا است، گفت: به منظور غلبه بر شرایط پیچیده و حساس مانند شرایط کنونی که جنگ نرم همه جانبه‌ای بر ضد نظام مقدس جمهوری اسلامی تدارک دیده شده است، تنها راهی که پیش روی مدیران رسانه ملی قرار دارد توانمندسازی سازمان و کارکنان و کارشناسان آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با بیان اینکه مهمترین دارایی هر سازمان، نیروی انسانی آن است، ادامه داد: داشتن نیروی انسانی توانا و کارآمد منافع بسیار زیادی برای سازمان‌ها از جمله سازمان‌های رسانه‌ای مانند صداوسیما به دنبال خواهد داشت.

مدیرکل سازمان صدا و سیما خراسان رضوی با اشاره به ظرفیت‌های خراسان رضوی، گفت: از جمله پتانسیل‌های خراسان رضوی شامل ۷ درصد مساحت ایران، ۸ درصد جمعیت کشور، تنوع اقلیمی، برخورداری از طیف گسترده‌ای از محصولات گرمسیری و سردسیری، گیاهان دارویی و فرآورده‌های دامی، وجود معادن غنی و ذخایر گاز طبیعی است.

نصرپور افزود: وجود بابرکت مضجع شریف رضوی و قبله‌ی آمال دوست داران اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) و علاقه‌مندان به انقلاب اسلامی از سراسر ایران و اقصی نقاط جهان اسلام و ورود بیش از سی میلیون نفر زائر و گردشگر داخلی و خارجی در سال به مشهد مقدس و خراسان رضوی، این استان را کانونی برای نشر معارف اهل‌بیت سلام الله علیهم اجمعین و جریان سازی فرهنگی در کل کشور و چه‌بسا فراتر از مرز‌های جغرافیایی نموده است، همچنین خراسان رضوی از زمینه‌های مناسب توسعه گردشگری مذهبی وصنعتی و ظرفیت‌های مختلف تاریخی، فرهنگی و طبیعی برای جذب گردشگران داخلی و خارجی، برخوردار است.

او ادامه داد: با توجه به تاکید جناب آقای دکتر علی عسکری رییس رسانه ملی و معاون امور استان‌ها جناب اقای دکتر دارابی؛ توجه به مناسک سازی معطوف به معارف اصیل اسلامی، تشویق به بهره برداری بهینه از فضای مجازی، پرداختن به موضوعات اولویت داری، چون مسئله جمعیت، اشتغال، اقتصاد مقاومتی، خرید کالای ایرانی، حمایت از رونق تولید، ترویج سبک زندگی اسلامی – ایرانی، میدان دادن به هنرمندان جوان و مومن و انقلابی، ظرفیت‌سازی و استفاده از قابلیت‌های بومی فرهنگی و هنری و رسانه‌ای استان از جمله محو‌هایی است که می‌تواند مورد توجه قائم مقام‌های صدا وسیمای مراکز استان‌ها قرار گیرد.   انتهای پیام//ه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رسانه ملی صدا و سیمای خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۲۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه سازمان بسیج اساتید خراسان رضوی در حمایت از غزه

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، در این بیانیه آمده است: به دنبال جنایت‌های فجیع رژیم اشغالگر قدس و صهیونیزم جهانی در نسل کشی مردم مظلوم و مقتدر غزه، موجی از محکومیت این عمل شنیع، سراسر جهان به ویژه دانشگاه‌های آمریکا و اروپا را فرا گرفته و اساتید و دانشجویان حقیقت طلب و آزادیخواه در اکثر دانشگاه‌های آمریکا، انگلیس، فرانسه، کانادا و ایتالیا به پا خواسته و خواستار پایان دادن به این جنایات در حق مردم بیگناه فلسطین و غزه شده و از دولت‌های خود خواسته اند که از حمایت رژیم کودک کش اسرائیل دست بردارند.   اساتید بسیجی خراسان رضوی آورده اند: در حوادث اخیر در غزه و فلسطین، ارزش‌های دروغین غرب مانند دموکراسی، آزادی بیان، حقوق بشر، احترام به زن، حرمت اماکن آموزشی و بهداشتی و بیمارستان‌ها و استاندارد‌های دوگانه آنان زیر سوال رفت و معلوم شد که اینها شعاری بیش نبوده است و آزادیخواهان جهان به ویژه اساتید و دانشجویان آمریکا و اروپا و سایر کشور‌ها متوجه شدند که ابرقدرت‌ها از این مفاهیم استفاده ابزاری میک رده اند و دولتمردان آنها در عمل اعتقادی به این ارزش‌ها نداشتند.   در این بیانیه آمده است: لیبرال دموکراسی و صهیونیزم جهانی همچون سوسیال دموکراسی در مسیر افول و نابودی قرار گرفته و علایم این افول و نابودی در جای جای آمریکا و اروپا و منطقه کاملاً مشهود است.   اساتید بسیجی خراسان رضوی در این بیانیه تصریح کرده اند: ما اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های مشهد ضمن حمایت کامل از قیام و فریاد‌های ضد ظلم اساتید و دانشجویان دانشگا‌های آمریکا و اروپا، از آنان می‌خواهیم تا با بازخوانی پیام‌های امام خامنه‌ای به عموم جوانان اروپا و آمریکای شمالی که در سال‌های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۴ خطاب به آنان صادر کرده، بیش از پیش با اسلام و قرآن و آموزه‌های انسانی و اخلاقی پیامبر اسلام آشنا شده و تا نابودی غده سرطانی اسرائیل و کفر و استکبار جهان از پا نشینند.

دیگر خبرها

  • بیانیه سازمان بسیج اساتید خراسان رضوی در حمایت از غزه
  • پیش‌بینی برداشت بیش از ۲۰۰۰ تن گل محمدی در خراسان رضوی
  • مردم خراسان رضوی سال گذشته ۱۳۶ میلیون کیلووات برق بیشتری مصرف کردند
  • خراسان رضوی دومین استان دارای خدمات روانشناسی
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • پیشگامی خراسان رضوی در نصب برق خورشیدی چاه‌‎های کشاورزی
  • ۵ سند همکاری میان مقام‌های ایران و سریلانکا امضا شد
  • امضای 5 سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و سریلانکا
  • امضای ۵ سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و سریلانکا
  • اعلام برنامه های صدا وسیمای خراسان رضوی برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی