Web Analytics Made Easy - Statcounter

برایان هوک نماینده ویژه آمریکا در امور ایران سردار اسماعیل قاآنی جانشین سابق سردار شهید قاسم سلیمانی و فرمانده فعلی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تهدید به مرگ کرد.

اخبار سیاسی - الشرق الاوسط به نقل از برایان هوک نوشت: اگر فرمانده فعلی سپاه قدس هم بخواهد راه سردار سلیمانی را در کشتن آمریکایی‌ها طی کند، به سرنوشت او دچار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمریکا چند هفته پیش سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس را در نزدیکی فرودگاه بغداد ترور کرد.

برایان هوک در حاشیه مجع جهانی اقتصاد در داووس سوییس به الشرق الاوسط گفت: هر حمله به نیروهای آمریکایی با پاسخ شدید ایالات متحده روبرو خواهد شد. این یک تهدید نیست چون رییس جمهور ترامپ همواره اعلام کرده حمله مرگبار به نیروهای آمریکایی واکنش شدید ما را در پی خواهد داشت.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سردار اسماعیل قاآنی برایان هوک ترامپ ایالات متحده داووس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرمانده سپاه قدس سردار قاآنی برایان هوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۲۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح

دیگر خبرها

  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد
  • یمن سرنگونی پهپاد آمریکایی و حمله به کشتی انگلیسی را تأیید کرد
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله به پهپاد آمریکایی و یک کشتی انگلیسی
  • سردار فدوی: مستکبرین عالم فکر نمی‌کردند روزی در منطقه غرب آسیا اساس آن‌ها زیر سوال برود
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد