Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@10:44:21 GMT

سناتور مورفی: کسی به خاطر سر درد به آلمان نمی‌رود!

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۲۴۰۳

سناتور مورفی: کسی به خاطر سر درد به آلمان نمی‌رود!

به گزارش خبرگزاری مهر، سناتور دموکرات «کریس مورفی» در مصاحبه با سی بی اس نیوز، دونالد ترامپ رئیس‎جمهوری آمریکا را به فریب افکار عمومی این کشور در قبال حمله به پایگاه عین‎الاسد متهم کرد.

به گفته وی، با گذشت چندین هفته از حمله تلافی‌جویانه ایران به پایگاه عین‎الاسد؛ ترامپ همچنان با انکار زخمی شدن نظامیان آمریکایی، در حال فریب افکار عمومی مردم آمریکا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مورفی در ادامه افزود: کسی برای سردرد به آلمان اعزام نمی شود. افراد وقتی با هواپیما به آلمان اعزام می شوند که به شدت صدمه دیده باشند.

گفتنی است ترامپ روز گذشته ضمن اذعان به زخمی شدن نظامیان آمریکایی، در ادعایی گفته بود که مشکل آنها جز یک سردرد چیزی نبوده است!

این در حالی است که پیش از این فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) تائید کرده بود که ۱۱ نظامی این کشور در حمله موشکی ایران به پایگاه نظامی عین الاسد عراق دچار مشکل شده‌اند که تعدادی از آن‌ها به کویت و تعدادی دیگر به آلمان منتقل شده‌اند.

سنتکام همچنین گفته بود که مشکل سربازان آسیب دیده، ضربه مغزی بوده است.

جمهوری اسلامی ایران حمله موشکی خود به پایگاه نظامیان آمریکایی در عراق را در واکنش به اقدام تروریستی آمریکا در فرودگاه بغداد که به شهادت سردار قاسم سلیمانی منجر شد، انجام داد؛ اما در همان زمان ترامپ با این ادعا که همه چیز خوب است، از اعلام آمار زخمی‌ها و یا آسیب دیدگان طفره رفت.

کد خبر 4833368 مریم خرمایی

منبع: مهر

کلیدواژه: کریس مورفی ایالات متحده آمریکا عین الاسد ایران قاسم سلیمانی دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا عراق ایران لیبی رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ سوریه روسیه لبنان ترکیه قاسم سلیمانی فلسطین ولادیمیر پوتین برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۲۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سناتور آمریکایی، عادی سازی روابط تل آویو و عربستان را توافقی مخاطره آمیز خواند

 لیندسی گراهام سناتور آمریکایی گفت که مایل است به کاخ سفید برای دست‌یابی به «توافقی مخاطره آمیز» در راستای عادی‌سازی روابط میان عربستان سعودی و اسرائیل کمک کند.

به گزارش ایرنا، این سناتور جمهوری‌خواه کارولینای جنوبی در گفت‌وگو با شبکه خبری «سی‌ان‌ان» با بیان اینکه «زمان رو به اتمام است»، از مقامات آمریکا خواست تا وارد عمل شوند.

وی ادامه داد: «اگر بتوانیم بین عربستان سعودی و [رژیم] اسرائیل به توافقی برسیم، درگیری اعراب و اسرائیل پایان خواهد یافت، برای فلسطینی‌ها امید ایجاد می شود و امنیت را برای اسرائیل فراهم می‌کند.»

گراهام همچنین اظهار کرد که دو بار درباره این موضوع با جو بایدن رئیس جمهور آمریکا صحبت کرده است و در کنار آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه ایالات متحده و جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید برای «کمک به آنها در راستای عادی‌سازی [روابط] عربستان سعودی و اسرائیل» کار کرده است.

لیندسی گراهام خطاب به کاخ سفید گفت: «اگر بتوانید این توافق را به دست آورید، فکر می‌کنم از حمایت جمهوری‌خواهان در مجلس سنای ایالات متحده برای معاهده‌ای میان عربستان سعودی و ایالات متحده برخوردار خواهید شد.»

سی‌ان‌ان پیش از این گزارش داده بود که در سفر گراهام به عربستان سعودی در اواخر ماه گذشته میلادی، او و محمد بن سلمان ولیعهد سعودی با دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا تماس گرفتند و این گفت‌وگو حدود پنج دقیقه طول کشیده است.

سی‌ان‌ان به نقل از منابع ناشناسی ادعا کرد که مذاکرات عادی‌سازی روابط [عربستان و رژیم صهیونیستی] در این تماس مورد بحث قرار نگرفته است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ضرب و شتم نظامیان زن اسرائیلی بعد از امتناع از حضور در ارتش
  • واکنش ترامپ به خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • حمله توپخانه‌ای حزب‌الله به پایگاه نظامیان صهیونیست در «کفرشوبا»
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت
  • سناتور آمریکایی ارزیابی دولت از جنگ غزه را زیر سئوال برد
  • سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است / حمایت مالی آمریکا متوقف شود
  • سناتور آمریکایی، عادی سازی روابط تل آویو و عربستان را توافقی مخاطره آمیز خواند
  • سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است
  • متهم کردن اسرائیل به کشتار ۳۳ هزار فلسطینی، یهودی‌ستیزی نیست