Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک رسانه ایتالیی جزئیات پیشنهاد فدراسیون فوتبال ایران به جیانی دی بیاسی را منتشر کرد.
طبق گفته کالچو نیوز ۲۴ ایتالیا ، دی بیاسی با فدراسیون ایران بر سر این شروط به توافق رسیده و ظرف ۴۸ ساعت آینده قرارداد خود را با فدراسیون فوتبال ایران نهایی می کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از  رسانه ایتالیایی calcio news ۲۴، فدراسیون فوتبال ایران به جیانی دی بیاسی سرمربی سابق تیم ملی آلبانی شروطی را برای همکاری داده است و او با پذیرش این شروط تا ۴۸ ساعت دیگر سرمربی تیم ملی فوتبال ایران  می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشنهاد فدراسیون فوتبال ایران به این مربی کهنه کار ایتالیایی قرارداد ۳۰ ماه است و در کنار آن هم باید این مربی قول حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را با توجه به شرایطی که فوتبال ایران در جدول گروهی مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را دارد، بدهد.

این‌یعنی اینکه  این مربی باید تضمین بدهد که تمرکزش را برای صعود به این مسابقات خواهد گذاشت و بندهای قرارداد او طوری تنظیم خواهد شد که بخش قابل توجهی از درآمدش منوط به صعود به جام‌جهانی خواهد بود .

طبق گفته کالچو نیوز ۲۴ ایتالیا ، دی بیاسی با فدراسیون ایران بر سر این شروط به توافق رسیده و ظرف ۴۸ ساعت آینده قرارداد خود را با فدراسیون فوتبال ایران نهایی می کند.

این ها همه در حالیست که پیش از این بسیاری از رسانه ها ، از علی دایی به عنوان گزینه اصلی جانشینی ویلموتس نام می بردند ‌.

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: دی بیاسی تیم ملی فدراسیون فوتبال تیم ملی دی بیاسی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۲۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه پرسپولیس منتظر تایید سرمربی برزیلی

آفتاب‌‌نیوز :

باشگاه پرسپولیس پس از تفاهم اولیه شفاهی رضا درویش مدیرعامل با اوسمار ویه‌را سرمربی برزیلی سرخپوشان پایتخت در حال تنظیم قرارداد جدید برای تمدید است.

از این رو درویش با ارسال این قرارداد به واحد حقوقی خواستار بررسی آن‌ها و همچنین تعیین مبلغ قابل توجیه برای حفظ مرد برزیلی شده است. طبق توافق باشگاه پرسپولیس و اوسمار ویه‌را، پس از انتخاب این مربی به‌عنوان سرمربی جدید سرخپوشان، یک متمم جدید به قرارداد او اضافه شد که طی آن مبلغ پایه قرارداد ۱۶۰ هزار دلاری اوسمار بدون تغییر باقی ماند، اما آپشن‌های جدیدی به قرارداد این مربی برزیلی اضافه شده است.

بر اساس این آپشن‌ها در صورت قهرمانی پرسپولیس در هر یک از جام‌ها مبلغ ۴۰ هزار دلار، برای هر برد بیرون از خانه هزار دلار و برای هر برد خانگی ۵۰۰ دلار به‌عنوان پاداش به اوسمار ویه را تعلق خواهد گرفت.

حالا باشگاه پرسپولیس در نظر دارد کمتر از ۳۰۰ هزار دلار برای فصل آینده در اختیار ویه‌را قرار دهد، اما ویه‌را بعید است با این رقم موفقت کند و پیش بینی ۵۰۰ هزار دلاری بابت ادامه حضورش در تیم را دارد.

حال باید منتظر ماند و دید آیا پرسپولیس بدون هیچ ملاحظه‌ای قرارداد مربی برزیلی را تمدید می‌کند یا در اجرای ان تعلل کرده و منتظر نتیجه او در باقیمانده بازی‌های فصل جاری لیگ برتر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • باشگاه پرسپولیس منتظر تایید سرمربی برزیلی
  • مانع بزرگ بر سر راه تمدید قرارداد اوسمار
  • اتفاق عجیب در فوتبال ابران؛ ورثه سرمربی، شاکی جدید تیم شد!
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد | جلسه در دفتر تاج؛ به زودی
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد
  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده