Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین همایش منطقه‌ای علمی، پژوهشی و هنری « حوزه انقلابی، حوزه منتظر» یادمان دومین سالگرد ارتحال آیت‌الله ایمانی در شیراز برگزار می‌شود. ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، دومین همایش منطقه‌ای علمی، پژوهشی و هنری « حوزه انقلابی، حوزه منتظر» یادمان دومین سالگرد ارتحال آیت‌الله ایمانی در شیراز برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علاقه‌مندان می‌توانند در قالب‌ علمی و پژوهشی به صورت مقاله و پژوهش، نرم‌افزارهای کاربردی و در قالب هنری به صورت شعر، داستان، رمان، روایت و خاطره، عکس، فیلم کوتاه، مستند داستانی و اینفوگرافی شرکت کنند. 

نخستین یادواره مرحوم آیت‌الله ایمانی در شیراز برگزار می‌شودبه مناسبت چهلمین روز درگذشت امام جمعه فقید شیراز؛ بخشی از مبارزات سیاسی آیت‌الله ایمانی با رژیم پهلویشیراز| آیت الله خاتمی سخنران مراسم چهلمین روز درگذشت آیت‌الله ایمانی است

محورهای این همایش طلبه انقلابی و طلبه منتظر؛ حوزه علمیه و سبک زندگی طلبگی، حوزه علمیه و نهضت تولید علم و تمدن اسلامی، روحانیت وجهاد و شهادت، روحانیت و ولایت فقیه، روحانیت و عاشورا و جامعه منتظر، روحانیت و دشمن‌شناسی و استکبارستیزی است. 

بخش ویژه این همایش «بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» و آخرین مهلت برای ارسال اثر به این همایش 15 فروردین 99 است. 

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در همایش می‌توانند به آدرس emamat.jomeh.ir/hamayesh مراجعه کنند. 

انتهای پیام/ 424/ ت

R41382/P/S6,61/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۲۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیست و دومین دوره سیر مطالعاتی بنیاد شهید مطهری برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و دومین دوره «مرحله اول» سیر مطالعاتی بنیاد شهید مطهری (ندای فطرت) برگزار می‌شود.

این دوره شامل ۴ کتاب و به صورت مجازی، همراه با پرسش و پاسخ بوده و شروع کلاس‌ها از امروز ۱۲ اردیبهشت ماه به مدت ۱۴ جلسه چهارشنبه‌ها ساعت ۱۵:۳۰ برگزار می‌شود.

چهار کتاب این دوره: «آزادی معنوی»، «سیری در سیره نبوی»، «جاذبه و دافعه علی (ع)» و «حماسه حسینی» خواهد بود.

این دوره با ارائه گواهی پایان دوره از طرف «بنیاد علمی و فرهنگی شهید مطهری خواهد بود و علاقه مندان می‌توانند جهت ثبت نام و اطلاعات بیشتر با کلیلک بر روی آدرس motahari.ir/nedayefetrat اقدام کنند.

کد خبر 6093006 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • ادبیات مواجهه با دهه کرامت را متفاوت کنیم
  • انتقادات و توصیه‌های علی مطهری به روحانیون
  • بیست و دومین دوره سیر مطالعاتی بنیاد شهید مطهری برگزار می شود
  • مراسم سالگرد استاد شهید مطهری در مسجد نارمک برگزار می شود
  • دومین نمایشگاه صنعت موسیقی برگزار می‌شود
  • همایش پایش برنامه‌های سازمان ملی زمین و مسکن در شیراز برگزار شد
  • همایش اعطای جوایز شصت و دومین دوره جایزه البرز برگزار می شود
  • همایش علمی تاریخ، فرهنگ و جغرافیای خلیج فارس برگزار شد
  • یادمان غلامحسین بنان در فرهنگسرای ارسباران
  • همایش عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی