Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان از اعزام دانشجویان پایگاه مقاومت بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان به مناطق سیل زده جنوب کشور خبر داد.

دکتر نقدی سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان با اعلام این خبر اظهار کرد: اعزام دانشجویان با هدف کمک به مردم سیل زده و ساخت و تعمیر منازل تخریب شده و انجام امور آموزشی و فرهنگی صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اردو های جهادی یادگار ارزنده امام خمینی(ره) است عنوان کرد: اردوهای جهادی و سازندگی که در دانشگاه‌ها برگزار می‌شود می‌تواند برای رشد و تقویت روحیه جهادی و انقلابی در بین دانشجویان جوان بسیار موثر باشد.

نقدی با اشاره به تأکیدات رهبرمعظم انقلاب در خصوص خدمات‌رسانی به مناطق سیل‌زده ، خاطرنشان کرد: بخش‌های مختلف دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان در قالب یک قرارگاه جهادی حضور در مناطق سیل‌زده را رسالتی برای خود دانستیم.

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان افزود: بعد از سیل اخیر در برخی استان‌های کشور و تاکیدات رهبرمعظم انقلاب مبنی بر گسترش و ترویج اردوهای جهادی و عدم فراموشی سیل‌زدگان، جمعی از دانشجویان این دانشگاه  به همت قرارگاه جهادی  شهید چمران پایگاه مقاومت بسیج دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان در جبهه‌ خدمت به سیل‌زدگان و محرومان شرکت کردند.

 دکتر نقدی در خصوص اعزام جهادگران به مناطق سیل زده جنوب کشور بیان کرد: اعزام دانشجویان با هدف کمک به مردم سیل زده و ساخت و تعمیر منازل تخریب شده و انجام امور آموزشی و فرهنگی صورت می گیرد.

 وی از اعزام دانشجویان این دانشگاه در روز سه شنبه اول بهمن ماه خبر داد و خاطرنشان کرد: بالغ بر پنجاه نفر از دانشجویان بسیجی و جهادگر از سطح دانشگاه های فنی و حرفه ای استان سمنان به مدت 10 روز در این اردوی جهادی شرکت کرده اند.

وی افزود:  ساخت و تعمیر منازل آسیب دیده و همچنین اجرای برنامه های آموزشی برای دانش آموزانی که به دلیل وقوع سیل از تحصیل خود باز ماندند و انجام امور فرهنگی برای مردم سیل زده از اهداف این اردو خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه فنی وحرفه ای استان سمنان سیلاب در سیستان و بلوچستان اعزام دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۲۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام دانشجویان به اردو‌های راهیان نور غرب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی در جمع خبرنگاران گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، هر سال جمعی از جوانان دانشجو از مناطق عملیاتی راهیان نور بازدید می‌کنند که این برنامه در تبیین حماسه‌آفرینی رزمندگان در دفاع مقدس و خنثی‌کردن توطئه‌های دشمنان نقش مهمی دارد.

اسماعیل شریعت‌منش افزود: بر همین اساس بیش از ۲۵۰ نفر از دانشجویان استان در اردیبهشت ماه به منطقه عملیاتی «بازی دراز» اعزام می‌شوند که این برنامه فرهنگی، افتتاحیه اردوی راهیان‌نور امسال است.

شریعت‌منش ادمه داد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده انشاءالله تمام تلاش خود را در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص «زیارت با معرفت» و استفاده حداکثری دانشجویان از این سفر انسان‌ساز معنوی خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • اعزام دانشجویان به اردو‌های راهیان نور غرب
  • لغو جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای
  • جمهوری‌خواهان اعزام پلیس برای سرکوب دانشجویان را خواستار شدند
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین فنی‌وحرفه‌ای و دانشگاه صنعتی همدان
  • مهلت ثبت‌نام آزمون سنجش شایستگی‌های فنی‌‌وحرفه‌ای‌ها تا نهم اردیبهشت
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • مهلت ثبت‌نام آزمون سنجش شایستگی‌های فنی‌ وحرفه‌ای‌ها تا نهم اردیبهشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای به دانشگاه مهارت تبدیل می‌شود