Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، دور نخست پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر تکواندو رده‌های جوانان و بزرگسالان بانوان کشور تحت عنوان "جام کوثر" با برگزاری ۱۵ هفته در اوزان مختلف به پایان رسید و تیم‌های صعود کننده به مرحله دوم مشخص شدند.

بر اساس این گزارش؛ دور اول لیگ برتر تکواندو بانوان کشور با رقابت میان ۱۵ تیم مختلف به نمایندگی از استان‌های کشور در روز بیستم دی ماه به کار خود پایان داد و در نهایت ۱۰ تیم برتر این مسابقات به دور دوم صعود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه فتح صدر البرز، لوازم خانگی کن، اسپریچو، باشگاه ورزشی داتیس یزد، فرمانیه، دانشگاه آزاد اسلامی، روپایی الکترونیکی keek، شوکا لاوین مریوان، هیات تکواندو بهار و هیات تکواندو جنوبشرق ۱۰ تیم صعود کرده به دور بعدی هستند که رقابت‌های خود را در دور دوم برگزار خواهند کرد.

تیم شوکالاوین مریوان نماینده استان کردستان در این مسابقات با ۶ برد، ۲ تساوی و ۶ باخت و کسب ۲۰ امتیاز و تنها با تفاضل امتیازات منفی نسبت به تیم روپایی الکترونیکی keen در جایگاه هشتم قرار گرفت و موفق شد به دور دوم صعود کند.

روناک حسین زاده در وزن ۶۲- کیلوگرم و اوین پاداشی در وزن ۵۳- کیلوگرم دو تکواندوکار تیم شوکا لاوین مریوان به ترتیب جایگاه اول و دوم رنکینگ اوزان خود را بدست آوردند و هئرو برائی سرپرست این تیم عنوان سرپرست برتر هفته‌های نهم و پانزدهم را به خود اختصاص داد.

گفتنی است، دور دوم رقابت‌های لیگ برتر تکواندو بانوان کشور از روز جمعه ۴ بهمن ماه در تهران آغاز می‌شود و ۱۰ تیم برتر صعود کرده از مرحله نخست مسابقات هفته اول تا سوم را برگزار می‌کنند.

در پایان دور دوم رقابت‌های لیگ تکواندو بانوان کشور رنکینگ نفر اول تا سوم اوزان مختلف جواز حضور در اردو‌های تیم ملی را کسب خواهند کرد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۲۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشتمی شمشیربازان قم در لیگ برتر کشور

 تیم صنایع گچ نگین قم که با ترکیبی از بازیکنان جوان و بومی برای نخستین بار حضور در لیگ برتر شمشیربازی باشگاه‌های کشور در اسلحه اپه را تجربه کرد، در پایان این رقابت‌ها در جایگاه هشتم جدول یازده تیمی قرار گرفت.

نماینده قم با ترکیب حمیدرضا قربانی، محمد مظلومی فر، محمدمهدی رمضانی، سهیل مراد گنجه، مبین کریمی و حمیدرضا ویسی در این رقابت‌ها حضور داشت.

دور برگشت لیگ برتر شمشیربازی باشگاه‌های کشور در اسلحه اپه به میزبانی تهران برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • دختران کردستان نایب قهرمان رقابت‌های وزنه‌برداری جوانان ایران شدند
  • قهرمانی لیگ برتر رویینگ بانوان سهم دانشگاه آزاد شد/ صدور جواز حضور رقابت‌های بین‌المللی روسیه
  • برپایی اردوی تیم ملی تکواندو در کرج
  • هشتمی شمشیربازان قم در لیگ برتر کشور
  • در جدیدترین رنکینگ المپیکی تکواندو؛ کیانی به رده دوم صعود کرد
  • صعود کیانی به رده دوم رنکینگ المپیکی تکواندو
  • رنکینگ المپیکی تکواندو اعلام شد
  • رنکینگ المپیکی تکواندو اعلام شد/ صعود کیانی به رده دوم
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال