Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@00:31:11 GMT

سه دهه مشکل برای یک مدرسه پذیرفتنی نیست

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۲۸۹۴

سه دهه مشکل برای یک مدرسه پذیرفتنی نیست

ایسنا/مازندران فرماندار محمودآباد خطاب به مدیران اجرایی حوزه تعلیم و تربیت خواستار پیگیری و حل و فصل مشکلات این حوزه شد.

علیرضا شریعت ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان که در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد با بیان اینکه همه ما وامدار حوزه تعلیم و تربیت هستیم، گفت: پرداختن به آموزش و پرورش وظیفه همگان است و این حوزه در دنیا و ایران اهمیتی غیرقابل وصف دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه امروزه در دنیا بسیاری از نهادهای اجتماعی و مردم در اداره آموزش و پرورش مشارکت دارند، تصریح کرد: با توجه به گستردگی دامنه این نهاد و نیازهای آن نیاز است که همه درگیر کار مدرسه و آموزش بوده و به لحاظ کثرت و کیفیت حضور داشته باشند.

فرماندار محمودآباد از رابطه معضلات اجتماعی و آموزش و پرورش سخن گفت و تاکید کرد: اگر به دنبال جامعه سالم و بدور از آسیب‌های اجتماعی هستیم باید افرادی سالم و خوب تربیت کنیم.

شریعت ریشه یک جامعه بیمار را در آموزش و پرورش دانست و خاطرنشان کرد: یک آموزش و پرورش نامناسب دانشگاه بیمار بوجود آورده و یک دانشگاه بیمار نیز جامعه نامناسب تحویل می‌دهد بنابراین برای جلوگیری از این چرخه معیوب لازم است که پرداختن به آموزش و پرورش دغذغه تک تک مدیران باشد.

وی با اشاره به مشکلات مدرسه روستای بیشه کلا از بخش سرخرود محمودآباد گفت: سه دهه مشکل برای یک مدرسه با بیش از 130 دانش آموز که مظلومانه مشغول تحصیل هستند، پذیرفتنی نیست و این وظیفه ماست که دانش آموزان از امکانات حداقلی برای تحصیل برخوردار بوده و دغدغه تحصیل نداشته باشند.

فرماندار محمودآباد خواستار هم افزایی همه مدیران برای حل و فصل مشکلات آموزشی شهرستان شد و افزود: اعتبارات حوزه تعلیم و تربیت بسیار اندک بوده و تنها مربوط به حقوق و دستمزد می‌شود بنابراین باید در جذب اعتبارات، نهایت تلاش از سوی مدیران صورت گیرد.

شریعت در پایان خطاب به مدیران آموزشی شهرستان محمودآباد خواستار پیگیری مسائل حقوقی و املاک و اسناد مدارس شهرستان شد و یادآور شد: زمانی می‌توان اعتبارات درخور و مناسبی برای آموزش و پرورش مطالبه کرد که در هنگام تدوین لایحه بودجه دولت به مجلس چکش کاری‌های لازم صورت گرفته باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۲۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران قوی با مدرسه قوی ساخته می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، رسول شیدایی عصر امروز در شورای اداری آموزش و پرورش شهرستان درگزین گفت: کار عظیم و رسالت فرهنگیان در راستای آموزش و تربیت آینده سازان در تراز انقلاب اسلامی، بسیار مهم و پیچیده است.

شیدایی افزود: ایران قوی با مدرسه قوی ساخته می‌شود که با اجرای برنامه‌های مهم طبق سند تحول در راستای برنامه‌های مدارس، به طور حتم دانش آموزانی قوی و توانمند برای پیشبرد اهدافی در تمامی زمینه‌های آموزشی و پرورشی آماده می‌کند.

وی گفت: حضور بانشاط همکاران نشان از فعالیت بالا و تعهد به عمل در حوزه تعلیم و تربیت است و این امر نوید بخش آینده‌ای روشن و کارآمد خواهد بود.

کد خبر 6088191

دیگر خبرها

  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • پیش بینی ۵۲ میلیارد اعتبار در حوزه عمرانی آموزش و پرورش رزن
  • ۸۸ مدرسه شهرستان بیرجند دو نوبته است/نیاز به ۱۰۹ کلاس درس
  • ایران قوی با مدرسه قوی ساخته می‌شود
  • هیچ منعی برای ثبت‌نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • آئین نامه مدرسه تراز سند تحول نهایی شد
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • افتتاح ۲۷ مدرسه در ۶ ماه در وسیع ترین منطقه آموزش و پرورش کشور
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان