Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@06:37:06 GMT

بیانیه باشگاه ملوان در خصوص اتفاقات دربی گیلان

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۲۹۰۱

بیانیه باشگاه ملوان در خصوص اتفاقات دربی گیلان

باشگاه ملوان در خصوص اتفاقات دربی گیلان بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی ملوان، پس از پایان دربی گیلان که با وجود شرایط جوی نامساعد، مورد استقبال هواداران پرشور هر دو تیم قرار گرفته بود؛ صحبتهایی از جانب سرمربی محترم و برخی از اعضای باشگاه داماش شنیده شد که باشگاه ملوان را بر آن داشت توضیحاتی در این مورد بیان نماید:

بر خلاف اتهام وارد شده از جانب سرمربی محترم تیم داماش در خصوص انجام تمارض و ضد فوتبال از سوی بازیکنان ملوان - که برای این تیم نامدار و پرافتخار که بخش بزرگی از تاریخ فوتبال را نگاشته دور از انصاف و واقعیت است - به استحضار عموم فوتبال دوستان بخصوص مردم با فرهنگ استان می رساند هم اینک سه تن از بازیکنان ارزنده و تاثیرگذار ملوان به علت مصدومیت و جراحات وارده در آن دیدار، تمرینات ملوان را از دست داده و چند هفته ای دور از میدان خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه هافبک دفاعی ملوان میثم شاهمکوندزاده نیز با وجود شکستگی دنده در این دیدار، 40 دقیقه از دربی را با غیرتی مثال زدنی و با وجود درد فراوان به بازی ادامه داد که همین امر نیز موید این نکته است که ضد فوتبال در مکتب پر افتخار ملوان بزرگ جایی ندارد.

اما مسأله دیگری که ذهن مان را آزار می دهد حاشیه سازی و اصرار به برجسته نمودن سیاهی های دربی است. آن هم درحالی که باشگاه ملوان با استناد به فیلمهای موجود می توانست بابت جو نامناسب ورزشگاه و برخوردهای ناشایستی که نسبت به اتوبوسهای هواداران ملوان انجام شده بود؛ از شرایط میزبانی گلایه نموده و به باشگاه هم استانی فشار وارد نماید، اما استراتژی مدیریت ملوان در دو دربی گذشته بر این قرار داشته است که با نگاهی متفاوت، راه را بر تفکراتی که از اینگونه التهابات  سود می برند ببندد و خود عاملی در جهت تهییج هواداران نباشد.

لذا به دوستان مان در باشگاه های مرکز استان توصیه می نماییم از شعله ور کردن آتش اختلاف میان تیمهای استان خودداری نموده و در سوق دادن دربی های گیلان به سوی وفاق و دوستی گام بردارند.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: گیلان ملوان بیانیه فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۲۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ایران به بیانیه کویت و اردن در خصوص میدان آرش

وزارت امور خارجه ایران به مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت به اردن در خصوص میدان آرش واکنش نشان داد و آن را مردود اعلام کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه امروز چهارشنبه مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت به اردن در خصوص میدان آرش را مردود اعلام و بر حق جمهوری اسلامی ایران در این میدان تاکید نمود. 

کنعانی در واکنش به بند مربوط به ادعای کویت درباره میدان آرش گفت: طرح ادعای یک‌جانبه در این گونه بیانیه‌ها هیچ حقی را برای مدعی ایجاد نمی‌کند. 

وی با اشاره به مذاکرات و رایزنی‌های قبلی فیمابین ایران و کویت تصریح کرد: به کویت توصیه می‌کنیم از مسیر نادرست هیاهوی رسانه‌ای در این موضوع اجتناب نموده و به جای آن به مذاکرات فنی و حقوقی برگردد که بهترین و مناسب‌ترین مسیر برای رسیدگی به موضوع است.

کنعانی:‌ طرح ادعاهای بی‌اساس درباره میدان آرش هیچ حقی برای مدعی ایجاد نمی‌کند/ در بحث حق آبه، افغانستان به تعهد عمل کند

کنعانی بار دیگر تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران بر اساس حقوق تاریخی و سوابق مذاکرات مشترک، آمادگی دارد در خصوص چارچوبی که متضمن احترام به منافع مشترک باشد، گفتگوها را ادامه دهد.

سخنگوی وزارت امور خارجه با تاکید بر اصل حسن نیت در تعاملات منطقه‌ای، بر ضرورت اجتناب از مداخله دولتهای ثالث در خصوص این موضوع تصریح نمود.  وی گفت؛ بدون تردید دولتهای ذیربط می‌توانند در پرتو همکاریهای دوستانه و در راستای منافع مشترک، بدور از جنجال‌های رسانه‌ای به توافق لازم نایل شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دنبال تحقق خواسته هواداران تراکتور هستیم
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • سپیدپوشان ملوان میزبان نارنجی پوشان سایپا
  • واکنش ایران به بیانیه کویت و اردن در خصوص میدان آرش
  • ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا
  • افشاگری از اتفاقات تلخ در فوتبال تهران
  • کنایه هاکان چالهان اوعلو به هواداران میلان بعد از فتح اسکودتو / عکس
  • کنایه ماسیمو موراتی به یوونتوس: اگر آن اتفاقات نبودند، اینتر 25 اسکودتو می‌داشت
  • ادامه اتفاقات عجیب در فوتبال ایران | شما بخندید، ما ادامه می‌دهیم!