Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@10:45:28 GMT

قتل شوهر به بهانه بداخلاقی

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۳۱۶۳

زن جوانی که شوهرش را به بهانه بداخلاقی کشته بود، دیروز در دادگاه از خود دفاع کرد.

به گزارش خراسان، شامگاه چهارم دی سال ۹۷، اعظم ۳۶ ساله همسرش را در خانه شان در حوالی کوهسار خفه کرد و همان موقع با پلیس تماس گرفت.ماموران وقتی به خانه این زوج رفتند با جسد مردی 54 ساله به نام حبیب روبه‌رو شدند.

دختر ۱۴ ساله این زوج به ماموران گفت : پدرم مرد بدخلقی بود و همیشه سر هر موضوعی با مادرم درگیر می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین بار وقتی درگیری میان آن ها بالا گرفت، نفس پدرم بند آمد و روی مبل افتاد و همان موقع مادرم روسری را دور گردنش پیچید و او را خفه کرد.

با اظهارات دختر نوجوان، مادرش تحت بازجویی قرار گرفت و به قتل اعتراف کرد.

این زن ادامه داد: حبیب بسیار عصبی بود و همیشه سر هر موضوعی کتک کاری راه می‌انداخت تا این که آخرین بار کنترل اعصابم را از دست دادم و او را خفه کردم.

این زن در حالی پای میز محاکمه ایستاد که دو دخترش از قصاص گذشتند اما فرزند دیگر قربانی که در دادگاه حاضر نبود، برای نامادری اش حکم قصاص خواست.

اعظم روبه روی قضات ایستاد و گفت : آخرین بار حبیب با دختر کوچکم درس کار می کرد که شروع به فحاشی کرد و دخترم را کتک زد.او فحش های رکیکی به دخترم داد، از رفتار او عصبانی شدم و به او اعتراض کردم اما حبیب دست بردار نبود. او به سوی من حمله کرد تا مرا کتک بزند.او حتی به سمت آشپزخانه رفت و چاقوی آشپزخانه را برداشت. همان موقع دعوا میان ما بالا گرفت و وقتی حبیب به خاطر تنگی نفس روی مبل افتاد،در یک لحظه روسری را دور گردنش پیچیدم و او را خفه کردم.

وی در حالی که اشک می ریخت ادامه داد: دختر بزرگ شوهرم که حالا برای من درخواست قصاص کرده، زندگی مستقلی دارد. من از او تقاضا دارم به خاطر دو خواهر ناتنی اش از قصاص صرف نظر کند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مکانیسم ماشه اجلاس داووس علی دیواندری اکبر طبری حسن دیاب سیلاب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر لیگ قهرمانان آسیا احمد حمزه قتل شوهر بهانه بداخلاقی مکانیسم ماشه اجلاس داووس علی دیواندری اکبر طبری حسن دیاب سیلاب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر لیگ قهرمانان آسیا احمد حمزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۳۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهانه ژاوی مردود است: بارسا اصلا بی‌تجربه نیست!‏

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی بعد از ادعایی که در پایان شکست 4-2 ‏بارسا مقابل خیرونا داشت با انتقادهای زیادی مواجه شده است. ‏ژاوی مدعی بود علت باخت بارسا کم‌تجربگی بازیکنان بوده درحالیکه ‏آمار نشان می‌دهد میانگین سنی بازیکنان او در این مسابقه 26.5 ‏سال بوده است. ‏

علاوه بر این میانگین سنی که ادعای کم‌تجربگی را رد می‌کند تقریبا ‏تک‌تک بازیکنانی که ژاوی به مصاف خیرونا فرستاده بود بازیکنانی ‏ملی‌پوش بودند که سابقه قهرمانی در رقابت‌های مختلف دارند. ‏منتقدان ژاوی می‌پرسند چنین بازیکنانی را چطور می‌شود بی‌تجربه ‏دانست؟

بارسلونا برای دیدار با خیرونا با این بازیکنان در ترکیب اصلی به ‏استادیوم موتی‌لیوی رفت: "تراشتگن، کنده، آرائوخو، کوبارسی، ‏کانسلو، کریستنسن، گوندوگان، سرخی روبرتو، لامینه یامال، فرمین ‏لوپز و روبرت لواندوفسکی". ‏

میانگین سنی این ترکیب 26.5 سال است و از این گذشته بین یازده ‏بازیکن چهار بازیکن بالای 30 سال به چشم می‌خورد: تراشتگن، ‏سرخی روبرتو، لواندفوسکی و گوندوگان. ‏

تنها بازیکنان کم سن و سال ترکیب اصلی بارسا لامینه یامال، کوبارسی ‏و فرمین لوپز هستند. از بین این سه نفر تنها کوبارسی است که ‏بازیکنی ملی‌پوش به حساب نمی‌آید. درست است که یامال و فرمین ‏اخیرا به تیم ملی دعوت شده‌اند ولی آنها سابقه بازی در مهم‌ترین ‏بازی‌ها حتی فینال‌ها را دارند. ‏

دیگر خبرها

  • بخشش حکم قصاص پس از ۲۳ سال
  • بهانه ژاوی مردود است: بارسا اصلا بی‌تجربه نیست!‏
  • حمله پیشکسوت منچستریونایتد به هالند: او بچه لوس و بداخلاقی است! / فیلم
  • تیم ووشو کرواسی با حبیب بهمنی به ۵ مدال تاریخی رسید
  • طلاق از شوهر به‌خاطر خیلی خوب‌بودن!
  • مرگ؛ ایستگاه پایانی دو قاتل | اتفاق شیرین برای یک محکوم به قصاص که تا یک قدمی چوبه دار قرار گرفت اما ...
  • رهایی دو زندانی از پای چوبه دار در مشگین شهر
  • ویدیو/ درگیری جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها به بهانه فلسطین
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا - تایلند؛ ایران برای دومین بار به فینال رسید
  • ایران برای دومین بار به فینال رسید/ لبنان حریف ساحلی‌بازان شد