Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@15:25:35 GMT

بارش 38 سانتیمتری برف در فریدونشهر

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۳۴۷۴

بارش 38 سانتیمتری برف در فریدونشهر

کارشناس مسؤول پیش‌بینی هوای اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه بیشترین بارش شب گذشته از فریدونشهر به میزان 38 سانتی‌متر برف بوده است، گفت: بارش شهر اصفهان نیز تا صبح امروز 0.7 میلی‌متر گزارش شده است.

ویکتوریا عزتیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در رابطه با وضعیت هوای اصفهان اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر خروج امواج ناپایدار از مناطق شرقی طی امروز و استقرار جوی نسبتاً پایدارطی روز جمعه درسطح استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس مسؤول پیش‌بینی هوای اداره کل هواشناسی استان اصفهان افزود: بر این اساس امروز در اکثر مناطق وضعیت جوی به ‌صورت صاف تا قسمتی ابری گاهی افزایش ابر و در مناطقی که بارش داشته‌اند مه صبحگاهی در بعد از ظهر وزش باد نسبتاً شدید، در مناطق غربی و شرقی احتمال بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: فردا در اکثر مناطق آسمان صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود، در مناطق غربی مه صبحگاهی، در عصر و شب افزایش ابر و احتمال بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

عزتیان با اشاره به مه صبحگاهی امروز برای اصفهان ابراز کرد: دید افقی در منطقه فرودگاه اصفهان امروز صبح 600 متر ولی برای فردا بهبود پیدا کرده و به حدود هزار متر و بالاتر می‌رسد. 

عزتیان با اشاره به اینکه دمای هوا طی 24 ساعت آینده در اکثر مناطق استان 2 تا 4 درجه کاهش خواهد داشت، گفت: بییشینه دمای هوای شهر اصفهان برای امروز بعد از ظهر 11 درجه سنتیگراد بالای صفر و برای صبح فردا 4 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود، در 24 ساعت آینده خور و بیابنک با 12 درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین نقطه استان و داران و فریدونشهر با 12 درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین نقاط استان پیش‌بینی شده‌اند.  

کارشناس مسؤول پیش‌بینی هوای اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه بیشترین بارش شب گذشته از فریدونشهر به میزان 38 سانتی‌متر برف بوده است، بیان کرد: بارش شهر اصفهان نیز تا صبح امروز 0.7 میلی‌متر گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه تقریباً همه شهرهای استان در 24 ساعت گذشته بارندگی داشته‌اند، مطرح کرد: برای شهرهای آران و بیدگل 3، دهق 6.5، زرین‌شهر 2، شهرضا 0.5، فرودگاه در شرق اصفهان 0.1، کاشان 3.2، کبوترآباد 1.3، گلپایگان 14.3، مبارکه 1.8، مورچه خورت یک، نایین یک، نجف‌آباد 0.8 و ورزنه 0.6 میلی‌متر بارش باران در شب گذشته گزارش شده است.

عزتیان همچنان عنوان کرد: برای شهرهای برزک 10، چادگان 10، خوانسار 20، داران 10، دهاقان 3.2، سمیرم 26، میمه 3 و نطنز 3 سانتی‌متر برف در 24 ساعت گذشته ثبت شده است.

انتهای پیام/63088/ج20/

منبع: فارس

کلیدواژه: بارش برف و باران اصفهان پیش بینی وضعیت هوا فریدونشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۳۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای اصفهان گرم‌تر می‌شود/ تداوم وزش باد شدید

مینا معتمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به خروج سامانه بارشی از استان، اظهار داشت: امروز آسمان بیشتر مناطق به صورت صاف تا قسمتی ابری است و گاهی وزش باد به نسبت شدید تا شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: این شرایط تا روز دوشنبه ادامه دارد و روز دوشنبه مجدد از نیمه غربی استان شرایط افزایش ابر و بارش‌های رگباری را خواهیم داشت.

به گفته کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان، طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه نیز در سطح استان افزایش سرعت وزش باد پیش بینی می‌شود.

معتمدی با بیان اینکه دمای هوای استان طی ۲۴ ساعت آینده بین یک تا ۲ درجه افزایش دارد، گفت: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۵ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۱۱ درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

به گفته وی، سمیرم و بویین میاندشت با کمینه دمای سه درجه سلسیوس بالای صفر و خور و بیابانک با بیشینه دمای ۳۰ درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین نقاط استان خواهند بود.

کد خبر 6096434

دیگر خبرها

  • تداوم بارش‌ها و کاهش دما در اصفهان/ ورود سامانه بارشی به استان جدید از امروز
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • کاهش دما در شمال شرق و استان‌های ساحلی / امروز و فردا در کدام مناطق باران می‌بارد؟
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت
  • تداوم بارش‌ها در ایران؛ ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه
  • پیش بینی وزش باد شدید در استان سمنان
  • پیش بینی وزش باد شدید در سمنان
  • هوای اصفهان گرم‌تر می‌شود/ تداوم وزش باد شدید
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز جمعه ۱۵ اردیبهشت
  • وزش بادشدید و تند باد برای فردا در استان