Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- به گفته سرهنگ کارخانه در هفته‌های اخیر ۲۶ سارق سابقه دار دستگیر شده اند که در بین آن‌ها زورگیران و سارقان حرفه‌ای نیز دیده می‌شوند. تاریخ انتشار: 15:25 - 03 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۸۹۶۶۹

سرهنگ علی کارخانه سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان درباره اقدامات این سرکلانتری در آخرین مرحله از طرح رعد گفت: در هفته‌های اخیر با تلاش همکاران ما در منطقه یوسف آباد، ۲۶ سارق سابقه دار دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: قبض‌های کاغذی تا اسفند ماه حذف می‌شود/ ضرورت فعال سازی سیستم پیامک رانندگان

وی افزود: در بین این سارقان، سارقان تلفن همراه، لوازم خودرو و منازل و زورگیر دیده می‌شوند. همچنین دو نفر از سارقان، با شناسایی شرکت‌های خصوصی خلوت، تجهیزاتشان مانند کامپیوتر، لپ تاپ و تلفن‌ها را به سرقت می‌بردند.

سرهنگ کارخانه اظهار کرد: در بین دستگیر شدگان، یک نفر زورگیر افغانستانی دستگیر شد که حین سرقت با سلاح سرد، یک نوجوان ۱۶ ساله را مجروح کرده بود.

وی ادامه داد: یک باند ۴ نفره سارق کامپیوتر‌های خودرو‌ها متلاشی شد. این اقلام بسیار ارزشمند بوده و از این باند ۱۹ دستگاه کشف شده است.

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری گفت: یک باند ۴ نفره سرقت لوازم خودرو که به صورت پیاده اقدام به شناسایی خودرو کرده و با تخریب شیشه هایشان دست به سرقت می‌زدند، متلاشی شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: از منزل یکی از این سارقان، ۹ هزار بسته تنباکو تاریخ مصرف گذشته نیز کشف شد که مصرف این تنباکو‌ها می‌تواند باعث ایجاد عفونت‌های مختلف شود.

وی درباره اقدامات یکی از سارقین لوازم خودرو که به تنهایی به سرقت می‌رفت افزود: این سارق با پژو ۲۰۶ آلبالویی خود، اقدام به سرقت پلاک‌های ماشین‌های شبیه ماشین خود کرده و پس از نصب پلاک خودرو‌ها بر روی خودرو خود در قلهک به سرقت می‌رفته است.

سرهنگ کارخانه اظهار کرد: این فرد حین ارتکاب جرم در خیابان یخچال، توسط ماموران گشتی دستگیر شده و تاکنون به سه فقره سرقت اعتراف کرده است.

به گزارش میزان، هفت کلانتری ۱۲۴ قلهک، ۱۰۳ گاندی، ۱۴۵ ونک، ۱۲۵ یوسف‌آباد، ۱۰۵ یوسف‌آباد، ۱۰۷ فلسطین و ۱۴۸ انقلاب شامل حوزه استحفاظی سرکلانتری سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ هستند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس پلیس سارق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۳۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق منازل در کنگان دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حمیدرضا حبیبی بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهر سیراف و کنگان، بررسی موضوع به منظور شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی گفت: مأموران تجسس کلانتری ۱۲ سیراف و پلیس آگاهی با انجام اقدامات هوشمندانه و پلیسی فردی که دارای ۲۲ سابقه کیفری اهل استان همجوار را شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان با اشاره به اینکه این سارق تاکنون به ۸ فقره سرقت از منازل در سطح شهر سیراف و کنگان اعتراف کرده است، افزود: پرونده قضائی در این خصوص تشکیل و در حال رسیدگی است.

وی با بیان اینکه پلیس تمام توان خود را برای پیشگیری از سرقت‌ها به کار می‌گیرد، گفت: از تمام شهروندان درخواست می‌کنیم ضمن حفظ هوشیاری با عمل به هشدارها و توصیه‌های انتظامی، هرگونه مورد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

کد خبر 6086939

دیگر خبرها

  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • سارقان خودرو را همراه کودک ربودند
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه
  • سارق حرفه‌ای محتویات درون خودرو در کهگیلویه دستگیر شد
  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد