Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید درخشان پیشکسوت فوتبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره موافقت کنفدراسیون فوتبال آسیا برای میزبانی باشگاه‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: به نظرم تصمیم درستی گرفته شد. تیم‌های ما باید نتایج خوبی در  خانه حریفان در دور رفت لیگ قهرمانان آسیا بگیرند تا در دور برگشت با حل مشکلات در کشورمان میزبانی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او ادامه داد: موضوع میزبانی نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا باید مسالمت آمیز حل می‌شد که این اتفاق رخ داد.  اگر از این مسابقات انصراف می‌دادیم به نفع فوتبال کشورمان نبود و  با محرومیت مواجه می‌شدیم. به هر حال  ما باید تابع قوانین و مقررات باشیم و تصمیم احساسی نگیریم.

درخشان درباره اینکه تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای میزبانی نمایندگان ایران در دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا پابرجا است یا خیر، گفت: آن‌ها پایبند تصمیمات خود هستند و براساس قوانین و مقررات عمل می‌کنند. بعید می‌دانم که تصمی خود را اجرا نکنند.

کارشناس فوتبال درباره اینکه بازی با تیم‌های عربستانی در زمین بی طرف برگزار می‌شود، گفت: این بازی‌ها شرایط خاص خود را دارد. موضوع بازی با تیم‌های عربستانی با رایزنی و دیپلماسی حل می‌شود. ما باید تابع قوانین و مقررات AFC باشیم.  

او در پایان درباره اینکه تیم پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا موفق می‌شود یا خیر، بیان کرد: تیم پرسپولیس با درایت کادر فنی و مدیریت خوب می‌تواند نتایج خوبی در لیگ قهرمانان آسیا بگیرد.

 بیشتر بخوانید: حمیداوی: نمایندگان فوتبال ایران در آسیا از ۴ اتفاق بد جلوگیری کردند

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۳۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاراتیرانداز ایران در رده هشتم ماده تفنگ بادی ایستاد

به گزارش خبرگزاری مهر، جام جهانی تیراندازی به میزبانی کشور کره جنوبی از امروز آغاز شد و در نخستین روز، رقیه شجاعی ملیپوش کشورمان در ماده تفنگ بادی ایستاده بانوان R۲ کلاس SH۱، در مرحله مقدماتی با کسب ۶۱۷ امتیاز راهی مرحله فینال شد. نماینده کشورمان در این مرحله در رده هشتم قرار گرفت.

این مسابقات با حضور ۱۲۵ ورزشکار ( ۷۱ مرد و ۵۴ زن) از ۲۷ کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار می شود.

کد خبر 6088539

دیگر خبرها

  • هاکی روی یخ جوانان آسیا؛ نمایندگان کشورمان نتیجه را مقابل تایلند واگذار کردند
  • پاراتیرانداز ایران در رده هشتم ماده تفنگ بادی ایستاد
  • واکنش سازمان ملل به بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • نماینده ژاپن با برد در ضربات پنالتی فینالیست آسیا شد
  • العین روی دست غول آسیا بلند شد / شگفتی‌سازی در قلب جده با اسطوره ایتالیا
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • سرکوب جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی در آمریکا
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • نمایندگان خراسان رضوی دراردوی آماده سازی تیم ملی والیبال ناشنوایان