Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم شکوری، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال درباره برگزاری جلسه با دبیرکل AFC و اخذ تضمین از این کنفدراسیون برای میزبانی تیم‌های ایرانی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: با توجه به مشکلی که برای میزبانی تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان به وجود آمده بود با یک تیم همراه عازم مالزی شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق قراری که با دبیرکل AFC داشتیم، توانستیم رایزنی‌های خوبی با او انجام بدهیم و مذاکرات مثبتی درباره تصمیمی که کمیته مسابقات AFC و همچنین کمیته اجرایی درباره برگزاری دیدار‌های تمام تیم‌های ایرانی در زمین ثالث گرفته بودند انجام دادیم.

شکوری تصریح کرد: بازی‌های برگشت در هر رقابتی از لحاظ فنی دارای اهمیت بیشتری است و اینکه توانستیم برای میزبانی این دیدار‌های تضمین بگیریم، پیروزی بسیار خوبی است. از طرفی هواداران هم می‌خواستند ما در رقابت‌های لیگ قهرمانان باقی بمانیم و البته عزت کشورمان را هم حفظ کنیم. با تصمیم جدید اتخاذ شده امیدوارم در آینده با قدرت‌تر در مسابقات آسیایی حاضر شویم. از ضرر‌های مالی و انضباطی که می‌توانست شامل تیم‌های باشگاهی کشورمان شود و به تبعیت از آن‌ها تیم ملی کشورمان را هم تحت تاثیر قرار بدهد، جلوگیری کردیم.

بیشتر بخوانید: توافق خوبی با یکدلی و همصدایی بین ارگان ورزشی در مالزی انجام شد

او افزود: به نتایج خوبی رسیدیم و فکر می‌کنم در این شرایط اقتصادی و سیاسی که کشورمان با آن مواجه است و تحت فشار‌های بین المللی قرار دارد، تصمیم خوبی اتخاذ شد و توانستیم از AFC برای برگزاری بازی‌های دور برگشت لیگ قهرمانان در ایران ضمانت بگیریم. البته تیم‌های شهرخودرو و استقلال دیدار‌های پلی آف خود را در خارج از کشور برگزار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: حمیداوی: نمایندگان فوتبال ایران در آسیا از ۴ اتفاق بد جلوگیری کردند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران فدراسیون فوتبال لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۳۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ایران برای برگزاری دومین کمیسیون مشترک‌ همکاری‌ها با مالی

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه در دیدار با عبدالله جوپ، وزیر امور خارجه کشور مالی در خصوص آخرین وضعیت روند توسعه و گسترش روابط بین تهران و باماکو گفت‌وگو و تبادل نظر کرد.

به گزارش ایسنا، امیرعبداللهیان با ابراز خرسندی از سفرش  به مالی و مذاکرات و توافق‌های صورت گرفته تاکید کرد ما از  پیشرفت روابط مثبت بین دو کشور خرسندیم.

وی با اشاره به نگاه ویژه مقامات عالی کشورمان‌ به توسعه همکاری با آفریقا و کمک به خودکفایی کشورهای آفریقایی در برخی عرصه‌ها بر آمادگی کشورمان برای برگزاری دومین کمیسیون مشترک همکاری‌ها و توسعه روابط دو کشور تاکید کرد.

وزیر امور خارجه مالی نیز با اشاره به موضع کشورش در ابراز همبستگی با کشورمان در پی حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق  تاکید کرد: این اقدام تروریستی علیه کشور برادر و دوست ایران را محکوم و واکنش خوب و به جا و روحیه مبارزه و شجاعت ایران را تمجید می‌کنیم.

وی بر تعهد، جدیت و اقدامات عملی مالی برای توسعه و تقویت روابط دو کشور تاکید کرد.

عبدالله جوپ برگزاری موفقیت آمیز نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران و دومین نشست ایران و آفریقا را تبریک گفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۴.۵ میلیارد تومان؛ میزان جرایم مالی کمیته انضباطی در ۱۷ روز
  • استقلال جریمه مالی شد
  • معصومه شکوری، ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا
  • نظارت فینال لیگ قهرمانان آسیا برعهده بانوی ایرانی
  • آمادگی ایران برای برگزاری دومین کمیسیون مشترک‌ همکاری‌ها با مالی
  • روحیه مبارزه و شجاعت ایران را تمجید می‌کنیم
  • نگاه ویژه ایران به توسعه همکاری با آفریقا
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • ماسیمیلیانو الگری: یوونتوس در آستانه رسیدن به هدف اصلی خودش است
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال