Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،رضی قاضی تعزیرات حکومتی البرز گفت :این واحد متقلب قطعات استوک خودرو های پراید ، پژو 206و ریو را خریداری کرده را با تراش و رنگ کاری و بسته بندی در کارتن هایی با برندهای اصلی به جای قطعه نو به بازار عرضه می کرده است .

رضی افزود : با کشف این کارگاه چند هزار قطعه تقلبی ضبط و کارگاه تقلبی پلمپ و پرونده به مراجع قضایی ارجاع می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشف پلمپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۳۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حداقل تولید مرغ در اردیبهشت ۳۰۰ هزار تن است

محمدرضا صدیق پور در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: قیمت کنونی هر قطعه جوجه یکروزه بسته به نژاد ۱۰ تا ۲۴ هزار تومان است.

به گفته او، بنابر سیاست وزارت جهاد مبنی بر افزایش ذخایر، تولید جوجه ماهانه ۱۵۰ میلیون قطعه ای را برنامه ریزی کرده ایم که از این میزان حداقل ۳۰۰ هزار تن تولید خواهیم داشت.

صدیق پور ادامه داد: بنابر آمار در فروردین ۱۳۵ میلیون قطعه جوجه ریزی صورت گرفت که پیش بینی می شود در اردیبهشت به ۱۵۰ میلیون قطعه برسد.

دبیرانجمن تولیدکنندگان جوجه یکروزه با بیان اینکه ۱۰ درصد جوجه تولیدی وارداتی است، افزود: با توجه به روند افزایش جوجه ریزی ها از ابتدای سال به تولید یک میلیون قطعه در ماه خواهیم رسید که براین اساس در نیمه دوم تولید جوجه به عدد مطلوبی می رسد.

او گفت: با افزایش روند تولید، صادرات جوجه یکروزه در دستور کار است که براین اساس پیش بینی می شود ۱۰ میلیون قطعه صادرات داشته باشیم‌.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • فرآیند تولید شلنگ آب در یک کارگاه کوچک پاکستانی (فیلم)
  • بیش از ۲ میلیارد قطعه بچه میگو در استان بوشهر تولید می‌شود
  • شرکت ملاردشیر، به عنوان تولید کننده برتر استان البرز برگزیده شد
  • حداقل تولید مرغ در اردیبهشت ۳۰۰ هزار تن است
  • آغاز تولید ۲ میلیارد قطعه بچه میگو در بوشهر + فیلم
  • کمبود کالا و افزایش قیمت در کمین بازار موبایل و لپ‌تاپ؟
  • کارگاه دوره‌ای سرمایه‌گذاری به سبک ساده با همکاری سازمان بورس کشور برگزار شد
  • مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج
  • کشف ۲ هزار و ۵۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز بهداشتی در سرایان
  • آماده‌سازی یک میلیون قطعه زمین مسکن ملی در کشور