Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@21:52:00 GMT

ایران، موضوع بحث پوتین و نتانیاهو

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۳۶۹۵

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ساعاتی پیش گفت‌وگو با « ولادیمیر پوتین » رئیس‌جمهور روسیه در فلسطین اشغالی را در خصوص طیفی از موضوعات از جمله ایران، آغاز کرد.

اخبار سیاسی - بنا به گزارش روزنامه صهیونیستی «جروزالم‌پست»، ایران محور اصلی نشست برنامه‌ریزی شده نتانیاهو با پوتین است و  با این حال، نخست‌وزیر اسرائیل و رئیس‌جمهور روسیه قصد دارند درباره «نعاما ایساسخار» نیز که در روسیه بازداشت است، گفت‌وگوهایی را صورت دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«اسرائیل کاتص» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی نیز روز (چهارشنبه) با تکرار ادعاهای بی‌اساس علیه جمهوری اسلامی ایران، گفت تل‌آویو کماکان تهران را تهدیدی برای خود می‌ماند.

وی با ادعای اینکه ایران تهدیدی برای تمام منطقه غرب آسیا است، از گفت‌وگوی نخست‌وزیر این رژیم با رئیس‌جمهور روسیه درباره تهدیدات ایران خبر داد.

اردیبهشت ماه امسال نیروهای امنیتی روسیه ایساخار را به دلیل حمل ماریجوانا در فرودگاه مسکو بازداشت کردند. دادگاهی در روسیه، این زن را به جرم حمل و قاچاق مواد مخدر تحمل هفت سال و نیم حبس محکوم کرد. ایساخار اتهام حمل مواد مخدر را پذیرفته، اما مدعی شده است که قاچاقچی مواد مخدر نیست.

مقام‌های رژیم صهیونیستی مدعی هستند که بازداشت ایساخار با هدف گروکشی برای آزادی «الکسی بورکوف» روس انجام گرفته است. بورکوف ماه‌‌ها و به درخواست آمریکا در فلسطین اشغالی بازداشت شد و چندی پیش به آمریکا تحویل داده شد. واشنگتن این فرد را به ارتکاب جرایم سایبری متهم کرده است.

رژیم صهیونیستی امروز مراسمی را تحت عنوان پنجمین نشست جهانی هولوکاست در تل‌آویو میزبانی می‌کند و رهبرانی از برخی کشورهای جهان در آن شرکت می‌کنند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ولادیمیر پوتین نتانیاهو رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی روسیه ولادیمیر پوتین نتانیاهو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۳۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بحران ناتمام تل‌آویو

  فارغ از آن، سخنان بن گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی و دیگر منابع این رژیم بیانگر عمق این شکست سنگین برای تل‌آویو است. باید این حقیقت را مد نظر قرار داد که رژیم صهیونیستی اکنون در احاطه بحران‌های گوناگون قرار دارد. از یک سو بحران‌های میدانی و نظامی- امنیتی ناشی از شکست در جنگ غزه خود را عیان ساخته‌اند. نتانیاهو هم اکنون به بازیگری تبدیل شده که نماد شکست صهیونیست‌ها در یک جنگ نامتقارن است. نخست وزیر رژیم اشغالگر‌ در هفته‌های نخست نبرد، مدعی تسلط کامل بر میدان و نابودی حماس در مدت زمانی بسیار اندک بود اما اکنون نه فقط این اتفاق رخ نداده، بلکه بر تعداد تلفات صهیونیست‌ها در جنگ افزوده شده است. برخی منابع صهیونیستی می‌گویند تعداد نظامیان کشته شده، مجروح و مفقودشده در جنگ غزه به مراتب نسبت به آنچه ادعا می‌شود، بیشتر است. ضمن آن‌که شکست صهیونیست‌ها در اشغال غزه، اختلافات لجستیک را میان فرماندهان نظامی و امنیتی افزایش داده و حتی کابینه این رژیم را نیز دچار دودستگی کرده است. در اراضی اشغالی، همه منتقدان و حتی طرفداران کابینه نتانیاهو متفق‌القول هستند که قدرت پیش‌بینی عملیات طوفان الاقصی را نداشته‌اند و شکست تاریخی و سختی را در قبال آن پذیرفته‌اند. در واکنش به این شکست، صهیونیست‌ها حمله همه‌جانبه به نوار غزه را در دستور کار قرار داده و از اقداماتی مانند بمباران بیمارستان المعمدانی نیز فروگذار نکرده‌اند اما در ماورای این تحرکات وحشیانه و دیوانه‌وار، تل‌آویو شوک‌های دیگری را دریافت کرده که هر یک به تنهایی می‌تواند تبدیل به پاشنه آشیل رژیم صهیونیستی شود. یکی از این موارد، عملیات وعده صادق است که در جریان آن، جمهوری اسلامی ایران قدرت بازدارندگی خود را به رخ دشمن صهیونیستی و حامیان آن کشاند.فراتر از آنچه ذکر شد، صهیونیست‌ها با تبعات اقتصادی ناشی از تسلط انصارا... بر دریای سرخ مواجه هستند و بسیاری از کشورها نیز در صادرات و واردات به اراضی اشغالی‌(‌با توجه به شرایط جاری در جنگ غزه‌) ناچار به تجدید‌نظر شده‌اند. زمانی که همه این وقایع را در کنار یکدیگر قرار می‌دهیم، بیش ازپیش متوجه آسیب‌پذیری و شکست رژیم اشغالگر صهیونیستی در جنگ غزه می‌شویم. در این میان، آمریکا و متحدان اروپایی رژیم صهیونیستی بیش از پیش نسبت به استمرار روند کنونی، نگران هستند زیرا این مسأله نه فقط منجر به سقوط کابینه نتانیاهو و شکست رسمی این رژیم در جنگ غزه می‌شود، بلکه حرکت کلی رژیم صهیونیستی به سوی زوال و فروپاشی را تسریع می‌کند. قطعا آمریکا و دیگر بازیگرانی که وقیحانه از جنایات تل‌آویو در غزه حمایت می‌کنند، هنوز متوجه عمق فاجعه‌ای که در انتظار رژیم صهیونیستی و آنهاست، نشده‌اند. 

دیگر خبرها

  • تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد
  • نتانیاهو: تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد
  • بحران ناتمام تل‌آویو
  • نشست اضطراری در تل آویو درباره احتمال بازداشت نتانیاهو
  • نشست اضطراری در تل‌آویو درباره احتمال بازداشت نتانیاهو
  • نشست اضطراری در تل‌آویو درباره احتمال صدورحکم بازداشت ازسوی لاهه!
  • نشست اضطراری در تل‌آویو دربار احتمال صدور حکم بازداشت ازسوی لاهه!
  • بررسی مخفیانه قرار بازداشت تتانیاهو توسط دادگاه لاهه
  • نگرانی تل‌آویو از صدور احکام‌ بین‌المللی بازداشت برای مقامات ارشدش
  • نتانیاهو دست به دامن آمریکا و انگلیس شد