Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@03:23:25 GMT

AFC شروط باشگاه‌های ایرانی را پذیرفت!

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۳۷۵۴

AFC شروط باشگاه‌های ایرانی را پذیرفت!

خبرگزاری مهر: به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، امیر مهدی علوی درباره جلسه امروز علی نژاد، سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، ابراهیم شکوری،سرپرست دبیرکلی فدراسیون و مدیران باشگاههای نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا با دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا عنوان کرد:خوشبختانه در جلسه ای که امروز برگزار شد،هیات اعزامی بر مواضع به حق باشگاه‌های کشورمان بر بحث میزبانی رقابت ها تاکید و تصریح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجموعه وزارت ورزش و جوانان و شخص وزیر محترم ورزش و جوانان،فدراسیون فوتبال، مجلس شورای اسلامی،رسانه های گروهی و به ویژه مردم عزیز و علاقمند در روزهای گذشته مواضع واحد و متحدی را اتخاذ کردند و در نهایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با اجماع ملی صورت گرفته ضمن پذیرش شروط کشورمان رسما تایید کرد که کشورمان همچون گذشته میزبان شایسته مسابقات لیگ قهرمانان آسیا باشد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال افزود:با توافق بزرگ صورت گرفته،ضمن دفاع همه جانبه از هویت باشگاههای فوتبال کشورمان و عزت ملی،از آسیب های احتمالی به فوتبال کشورمان در آینده هم جلوگیری شد.در جلسه امروز هم هیات اعزامی بر این نکته تاکید و تصریح داشتند که میزبانی حق تیم های ایرانی است و هیچ دلیلی بر برگزاری مسابقات در کشور ثالث وجود ندارد.برگزاری مسابقات دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا به میزبانی تیم های کشورمان از نظر فنی هم اتفاق مهمی است و همراهی صدها هزار تماشاگر در رقابت ها،کمک بزرگی در جهت موفقیت نمایندگان شایسته کشورمان خواهد بود.این موضوع با رایزنی های وسیع و دیپلماسی خردمندانه صورت گرفته در هفته اخیر به تحقق پیوست و در نهایت کنفدراسیون فوتبال آسیا بر برگزاری مسابقات گروهی در کشورمان تضمین ارائه کرد.

علوی تصریح کرد:مهم ترین مساله در این پیروزی بزرگ که یک وفاق همه جانبه را در کنار خود داشت جلوگیری از تضییع حقوق تیم ملی بود.به این ترتیب،تیم ملی هم مانند گذشته در کنار هواداران پرشور میزبان رقابت های خود در مقدماتی جام جهانی خواهد بود و تهدید عدم میزبانی در این مسابقات هم از روی سر ایران برداشته شد که این مهم فقط با حمایت تام و تمام مردم غیرتمند کشورمان امکان پذیر بود که یک اجماع ملی شکوهمند را شکل داد و باعث حفظ حقوق باشگاهها و تیم ملی شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: باشگاه های ایرانی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۳۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، نخستین دوره مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور انتخابی تیم ملی با حضور ۲۳۰ ورزشکار، ۳۰ مربی و سرپرست و ۳۰ داور رسمی ستاره دار به میزبانی شهرستان ملایر در حال برگزاری است.

عرشیا جنگی زهی در وزن ۴۸ کیلوگرم، پارسا خوبانی در وزن ۶۰ کیلوگرم و امیرعلی فتاحیان در وزن ۸۰ کیلوگرم بوکسور‌های کیش در این رقابت‌ها به مصاف حریفان می‌روند.

این مسابقات به یاد زنده یاد محمدامین روستایی نایب قهرمان مسابقات بوکس کشور و عضو تیم ملی بوکس تا دهم اردیبهشت ادامه دارد.

محمد اسماعیلی به عنوان مربی و سرپرست تیم بوکس نوجوانان کیش را همراهی می‌کند.

دیگر خبرها

  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در قهرمانی آسیا
  • دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا| تاریخ سازی نازنین عیدیان/ طلای ۴٠٠ متر با مانع برای عیدیان
  • سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد
  • مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است
  • هاکی روی یخ جوانان آسیا؛ نمایندگان کشورمان نتیجه را مقابل تایلند واگذار کردند
  • پاراتیرانداز ایران در رده هشتم ماده تفنگ بادی ایستاد
  • پایان کار دختران بیلیاردی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند