Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت هواپیمایی کی ال‌ام هلند روز پنجشنبه اعلام کرد بعد از بررسی و تجزیه و تحلیل کارشناسان امنیتی، پروازهای این شرکت از فراز آسمان ایران و عراق از سرگرفته خواهد شد.

به گزارش ایرنا به نقل از تارنمای هوانوردی 24، در بیانیه شرکت کی ال‌ام آمده است که با تأیید سیستم مدیریت امنیت برای تحلیل و تجزیه مسیرهای پروازی، بار دیگر پرواز بر فراز آسمان‌های ایران و عراق بی‌خطر اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این بیانیه، از سرگیری پروازهای شرکت کی ال‌ام بر فراز آسمان ایران و عراق با مشورت کارشناسان هلندی مستقر در کلیه شرکت‌های هواپیمایی هلند، سرویس‌های اطلاعاتی، واحد ضد تروریسم، وزارت دفاع و وزارت خارجه هلند اتخاذ شده است.

به دنبال تصمیم شرکت هواپیمایی کی ال‌ام برای از سرگیری پروازها، دولت‌های انگلیس و آلمان نیز در پیامی جداگانه به شرکت‌های هواپیمایی اعلام کرده‌اند که خطوط هوایی تجاری می‌توانند بار دیگر با خیال راحت از آسمان ایران و عراق برای پرواز استفاده کنند.

پیش از این آژانس ایمنی هوانوردی اتحادیه اروپا (EASA) در پی سقوط هواپیمای مسافربری اوکراین در تهران از شرکت‌های هواپیمایی اروپایی خواست از پرواز بر فراز ایران خودداری کنند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: هلند هواپیمایی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۳۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرچم فلسطین بر فراز دانشگاه هاروارد!

بازدید 10 دانشجویان معترض به نسل کشی فلسطینی‌ها توسط رژیم صهیونیستی در دانشگاه هاروارد به احتزاز پرچم فلسطین به جای پرچم آمریکا، اعتراض خود را نسبت به جنایات در حال وقوع در نوار غزه بیان کردند. این لحظات را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • حضور ۲۵۰ جت نیمه سبک آموزشی در ایران/ هیچ جت شخصی مالکیت فردی ندارد
  • تاکید وزیر راه و شهرسازی به توسعه ناوگان هوایی ایران
  • در دستورکار قرار گرفتن مولدسازی دارایی‌های شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران
  • پرچم فلسطین بر فراز دانشگاه هاروارد!
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه ناوگان هوایی
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان درتوسعه ناوگان هوایی
  • ◄ برگزاری دوره آموزش مهمانداری در هواپیمایی سپهران
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • ◄ بانوی مهمانداری که رئیس هواپیمایی ژاپن شد!