Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد رضا برادران روز پنجشنبه در مجمع انتخاباتی هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اردبیل افزود: در سال ۹۴ هیات جانبازان و معلولان استان اردبیل در بین هیات‌های کشور در جایگاه ۲۸ قرار داشت.

وی با بیان اینکه بر اساس اعلام فدراسیون هم‌اکنون هیات استان اردبیل در بین هیات‌های  کشور در رتبه ۱۳ قرار دارد، اظهار داشت: این امر بیانگر تلاش و کوشش دست اندرکاران این هیات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: جانبازان و معلولان ورزشکار استان در بیشتر مسابقات جهانی و پارالمپیک درخشیده و برای کشورمان افتخار کسب کردند.

او با اشاره به وجود ورزشکارانی از استان اردبیل در تیم ملی همچون قادر مدبر ، مجید فرزین و جلیل باقری جدی اضافه کرد: اردبیل با این که امکانات کمی در مقایسه با سایر استان ها دارد اما جزو یکی از مدال آورترین استانهاست.

وی ادامه داد: در بازیهای پارالمپیک ورزشکاران این استان تاکنون در مجموع موفق به کسب ۱۲ مدال رنگارنگ شدند، که هشت مدال آن طلا بوده و از این حیث استان اردبیل در کشور مقام اول را دارد.

برادران گفت: قادر مدبر ورزشکار اردبیلی هم با کسب پنج مدال طلا و یک مدال برنز و داود بهتاج با چهار دوره حضور به عنوان مربی تیم‌های ملی ایران در بازیهای پارالمپیک رکودار در کشور هستند.

 سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به لزوم تقویت نسل جدید افزود: باید همه تلاش کنیم تا ورزشکاران جانباز و معلول استان بیش از پیش در میادین جهانی و بین المللی بدرخشند و برای کشورمان افتخار آفرینی کنند.  

وی بیان کرد: تلاش می‌شود تمامی سالن‌های ورزشی و اداری تحت پوشش اداره کل ورزش و جوانان برای استفاده جانبازان و معلولان مناسب‌سازی شود.

او با بیان اینکه نگاه به ورزش همگانی به عنوان بستر قهرمانی باید مدنظر هیات‌ها باشد، اظهار داشت: با اینکه ورزش کردن برای همه اقشار جامعه مهم است ولی برای ورزشکاران جانباز و معلول واجب بوده و به آنها امید به زندگی می‌دهد.
 

وی از رییس جدید هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اردبیل خواست توجه به استعدادیابی با همکاری مدارس استثنایی و بهزیستی، توجه به ورزش بانوان، برگزاری دوره‌های آموزشی برای مربیان و داوران جهت ارتقای سطح دانش آنها و استفاده از تمامی ظرفیت‌های بخش خصوصی و دولتی را از اولویت‌های این هیات قرار دهد.

او از حمایت اداره کل ورزش و جوانان از تمامی هیات‌های ورزشی فعال در استان خبر داد و گفت: فعال کردن هیات شهرستانها، برگزاری مجمع سالیانه و ارائه گزارش به اعضای مجمع، استفاده از نظرات و ظرفیت پیشکسوتان و توجه ویژه به مباحث فرهنگی از دیگر اولویت‌های هیات ورزش های جانبازان و معلولان استان باشد.

در مجمع انتخاباتی هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اردبیل که سه نامزد داشت میر حمید موسوی با کسب ۱۲ رای از مجموع ۱۴ رای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رییس جدید این هیات انتخاب شد.

برچسب‌ها ورزش معلولان مجمع انتخاباتی اردبیل اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش معلولان مجمع انتخاباتی اردبیل اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل ورزش معلولان مجمع انتخاباتی اردبیل اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۳۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد

به گزارش خبرنگار استانی باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران، با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استانی از ۳۰ جوان برتر استان همدان در ده حوزه مختلف در قالب جشنواره جوانان برتر ایران زمین با عنوان "جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت" تجلیل بعمل آمد.

در این مراسم علیرضا صفاریان عضو هیأت علمی گروه الهیات دانشگاه بوعلی‌سینا به عنوان نفر برتر جشنواره جوان ایرانی در بخش قران و خادم اهل بیت انتخاب شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در این مراسم افزود: جوانانی که امروز مورد تجلیل قرار می‌گیرند بر اساس دستورالعمل اعلامی وزارت ورزش و جوانان در قالب یک کارگروه، مشخصات آن‌ها واصل شد و در شورای داوران مورد ارزیابی قرار گرفت و برترین‌های آن‌ها معرفی و تجلیل می‌شوند.

وی با تقدیر از حمایت‌های استاندار همدان از حوزه ورزش و جوانان در سال ۱۴۰۲ گفت: با حمایت دکتر قاسمی فرزاد و تلاش و پیگیری همکاران، سازمان‌های مردم نهاد و هیأت‌های ورزشی سال ۱۴۰۲ سال پرباری برای ورزش و جوانان استان بود.

علی حقیقی تصریح کرد: این جشنواره در ۱۰ سرفصل برگزار و ۱۸۹ نفر در استان همدان آثار و مدارک خود را به جشنواره ارسال کردند و در نهایت داوری نفرات زیر نظر ۶۴ داور در تهران صورت گرفت و ۳۰ نفر برتر انتخاب شدند.

گفتنی است جشنواره "جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت" با هدف زمینـه‌سازی بـرای توسعه ارزش‌های متعالی و روحیـه فداکاری و ایثار، خلاقیت، افزایش نشاط اجتماعی و امید به آینده، تقویت ایمان، روحیه خودباوری و اعتماد به نفس ملی، ایجاد زمینه‌های مشارکت در محورهای فرهنگی، علمی، اجتماعی و اقتصادی، حمایت از فعالیت‌های هویت‌آفرین، تقویت روحیه تحقیق، ابداع و ابتکار، الگوسازی منـاسب، شناسـایی و ارزش‌نهادن به اندیشه‌های سازنده جوانان ایـران اسلامی برگزار شد.

انتهای خبر/

کد خبر: 1229269 برچسب‌ها باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران دانشگاه آزاد همدان همدان جوانان نخبه جوان گرایی

دیگر خبرها

  • تدابیر لازم برای میزبانی شایسته نساجی از پرسپولیس اندیشیده شده است
  • چالش یا آرامش: برای حسن یزدانی تصمیم بگیرید
  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد
  • درخشش تیم شنای هیئت جانبازان و توان یابان قم
  • کسب ۶ مدال ورزشکاران قم در رقابت‌های شنای جانبازان و توان یابان کشور
  • اسبقیان: بانوان هاکی در صورت کسب مدال، پاداش می‌گیرند
  • تردد سخت ۲ هزار معلول در شهر چابهار/ فرصت یک ماهه برای متناسب سازی محیط
  • تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد
  • حضور بیش از ۵۰ تیم استان کرمان در رقابت‌های لیگ‌ برتر
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد