Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@21:49:49 GMT

وحشت در آرسنال؛ رئال در کمین پدیده برزیلی

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۳۹۳۸

وحشت در آرسنال؛ رئال در کمین پدیده برزیلی

باشگاه آرسنال با اطلاع از علاقه رئال به گابریل مارتینلی قصد دارد قرارداد این پدیده برزیلی را تمدید کرده و دستمزد او را سه برابر کند.

به گزارش "ورزش سه"، در فصل اسف بار آرسنال که تا به اینجا تیم دهم لیگ برتر است، بدون شک ظهور گابریل مارتینلی پدیده 18 ساله برزیلی تنها اتفاق مثبت بوده است. مارتینلی تابستان امسال و با 6 میلیون یورو به آرسنال پیوست در حالی که او بهترین بازیکن لیگ پائولیستا بود و تیم های بزرگ دیگری نیز خواهانش بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

مارتینلی دراین فصل 21 بازی برای آرسنال انجام داده، ده گل زده و سه پاس گل نیز داده است. در اسپانیا می گویند که اکنون رئال مادرید خواهان جذب او شده و حاضر است 60 میلیون یورو نیز برای وی پرداخت کند. مارتینلی در یکی از مصاحبه های خود از علاقه اش به رئال و رونالدو صحبت کرده بود و اینکه همواره فوق ستاره پرتغالی را الگوی فوتبالی خود می داند.

 

 

 

 

مارتینلی در آرسنال هفته ای 11 هزار یورو دستمزد می گیرد ولی رئال حاضر است دستمزدی بسیار بیشتر به وی پرداخت کند. همین مساله باعث بیم سران آرسنال شده به طوریکه به ایجنت وی گفته اند که حاضرند قراردادی جدید با مارتینلی امضا کنند و دستمزد او را به 35 هزار یورو در هفته افزایش دهند. به این ترتیب او سالانه 2 میلیون یورو از توپچی ها دریافت خواهد کرد.

مارتینلی اخیرا در بازی با چلسی توانست گل اول آرسنال را به زیبایی به ثمر برساند و بار دیگر چشم ها را به خود خیره کرد. یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در مصاحبه ای از مارتینلی به عنوان استعداد قرن یاد کرده بود.

 

آرسنال گابریل مارتینلی رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرسنال گابریل مارتینلی رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۳۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تن‌هاخ: وحشت نکردیم، خیلی خونسرد بردیم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در بازی معوقه هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس از شفیلدیونایتد قعرنشین میزبانی کرد و در دیداری سخت با نتیجه 4-2 برنده شد.

یونایتد دو بار از حریفش عقب افتاد و نتیجه را با گل‌های هری مگوایر و برونو فرناندز به تساوی کشاند که در دقایق 81 و 85 با گل فرناندز و پاس گل این ستاره پرتغالی به راسموس هویلوند، شیاطین سرخ در بازی خانگی با کسب سه امتیاز ورزشگاه اولدترافورد را ترک کردند.

اریک تن هاخ پس از بازی گفت:"ما دو گل خوردیم و کار را برای خودمان سخت کردیم. باید مقاومت‌مان را نشان می‌دادیم. فقط مربوط به امروز نبود، بازیکنانم روحیه جنگندگی دارند."

درخشش برونو فرناندز؟

او فرم شگفت انگیزی دارد. این همان چیزی است که ما از شماره 10 خود انتظار داریم. او بسیار سازگار است و خوب بازی می‌کند.

واکنش تیم به عقب افتادن؟

آیا حتی کمی وحشت در چهره بازیکنان دیدید؟ نه، نه، ما خیلی خونسرد بودیم. در طول بازی به موقعیت‌سازی ادامه دادیم.

در 15 دقیقه پایانی در بهترین فرم ممکن بودید؟

نه، 70 دقیقه در ومبلی خیلی بهتر بود. ما می‌توانیم در لحظات حساس خیلی خوب بازی کنیم. البته وقتی تغییرات زیادی در تیم وجود دارد، آسان نیست.

کاسمیرو؟

فکر می‌کنم او به همراه هری مگوایر یک مدافع میانی بسیار خوبی است. هنگام مالکیت توپ و هنگامی که توپ را نداشتیم تو خیلی با ثبات بازی کرد.

روند تیم؟

ما برای پیشرفت تیم تلاش می‌کنیم. تعداد گل‌هایی که در این لحظه به ثمر می‌رسانیم، پیشرفت بزرگی است. اگر ما چهار مدافع در عقب داشته باشیم، مطمئنم که ثبات بیشتری خواهیم داشت.

بازیکنانی که از مصدومیت برمی‌گردند؟

میسون مونت، فکر می‌کنم او برمی‌گردد.

دیگر خبرها

  • ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه
  • شروع مذاکرات آرسنال با گابریل ماگالاش برای تمدید قرارداد
  • ورود PSG: رقابت با آرسنال و سیتی برای ستاره برزیلی
  • بلینگام را با زیدان مقایسه نکنید!
  • به حذف رئال از لیگ قهرمانان باور دارم
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • اضافه‌شدن آرسنال به صف مشتریان فرلاند مندی
  • تن‌هاخ: وحشت نکردیم، خیلی خونسرد بردیم
  • بلینگام 31 میلیون یورو به دورتموند می‌دهد
  • 130 سال قبل چه اتفاقی افتاد که «گوسفندها» دیوانه شدند؟!