Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-30@21:47:28 GMT

iOS 13.3.1 Beta 3 منتشر شد

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۳۹۴۳

iOS 13.3.1 Beta 3 منتشر شد

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، پس از انتشار iOS 13 در سپتامبر گذشته و به دنبال بروز مشکلات امنیتی اپل هشت بروزرسانی پی در پی برای آن منتشر کرد.

پس از انتشار iOS 13.3.1 Beta 2 که هفته گذشته منتشر شد، این بار نسخه سوم بتا برای توسعه دهندگان عرضه شد. اگرچه اپل معمولا برای بروز رسانی‌های خود دوره تست در نظر نمی‌گرفت، اما از نسخه 13.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

3.1 چنین مسیری را دنبال کرده است.

iOS 13.3.1 Beta 3 منتشر شد

مشابه نسخه بتای قبلی، هیچ جزئیاتی در مورد این نسخه از به روزرسانی منتشر نشده است. همانند به روزرسانی‌های قبلی، خطاها برطرف شده و پیشرفت‌های مختلفی نیز صورت گرفته است.

انتظار می‌رود در این نسخه برخی از مشکلات مانند کنترل دسترسی کودکان به اطلاعات تماس، مشکلات مربوط به ایمیل و ناسازگاری بلوتوث برطرف شود.

اگرچه هنوز مشخص نیست که چه موقع این آزمایش پایان خواهد یافت، می‌خواهیم دوباره به شما یادآوری کنیم که نسخه‌های بتا برای توسعه دهندگان هستند و بنابراین ما نصب آن را توصیه نمی‌کنیم. علاوه بر این نسخه جدید بتا برای توسعه دهندگانiPadOS 13.3.1 ، watchOS 6.1.2 ، tvOS 13.3.1 نیز منتشر شده است.

انتهای پیام/

289 / 336 iOS 13 اپل

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اپل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۳۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایلکای گوندوعان و تبدیل شدن به بهترین نسخه پاسور خودش / عکس

گوندوعان این فصل بیش از هر فصلی در دوران فوتبالش پاس گل داده است. 

طرفداری | ایلکای گوندوعان در جریان پیروزی 2-4 بارسلونا مقابل والنسیا، دوازدهمین پاس گل خود در این فصل را به ثبت رساند (۷ پاس گل در لالیگا و ۵ پاس گل در تمامی رقابت ها). نقشی که او در تیم ژاوی ایفا می کند، با همه نقش هایش در تیم های سابقش متفاوت است چون او با اختلاف بهترین فصل خودش را از لحاظ تعداد پاس گل تجربه کرده است.

رکورد قبلی گوندوعان 33 ساله در فصل 19-2018 (8 پاس گل) ثبت شده بود. فصل قبل که او همراه با منچسترسیتی سه گانه گرفت، تعداد پاس گل های هافبک آلمانی 7 بود. او در این فصل همچنین 5 بار هم برای بارسا گلزنی کرده است. 

رکورد های پاس گل گوندوعان

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • قزوین پایلوت ملی صدور «نسخه اجتماعی» شد
  • ایلکای گوندوعان و تبدیل شدن به بهترین نسخه پاسور خودش / عکس
  • تیک‌تاک؛ صدای اعتراض
  • ورزش باید مثل دارو تجویز شود
  • لامبورگینی اوروس؛ نسخه منصوری (عکس)
  • قیمت گوشی امروز 10 اردیبهشت 1403
  • رونمایی از مزدا EZ-۶ در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴
  • کشف روش‌های درمانی بالقوه بیماری کلیه پلی‌کیستیک
  • جزییات آیین نامه حمل و نقل دارو از طریق سکوهای آنلاین منتشر شد