Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-30@05:14:53 GMT

زمستان سخت دروغ و روسیاهی دشمنان مردم ایران

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۴۴۷۸

زمستان سخت دروغ و روسیاهی دشمنان مردم ایران

دی ماه پر حادثه به اتمام رسید. روزهایی که تاریخ فراموشش نخواهد کرد از ترور حاج قاسم سلیمانی توسط دشمن قسم خورده تا حادثه خطای انسانی که خود به تنهایی شوک بزرگی برای مردم بود.

در این میان اخبار ضد و نقیضی هر روز شنیده می‌شد، هر کس به نحوی اخبار را روایت می‌کند اما آنچه باید مورد توجه باشد  دروغ‌‌هایی بود که  برای بهره‌برداری‌‌های سیاسی روایت  و به خورد مردم داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شکست پی‌درپی دشمن در دروغ پراکنی علیه سردار سلیمانی، چیز جدیدی نیست اما این بار با واژه‌هایی جدید تکرار شد. آن‌ها رهبر جبهه مقاومت و مبارزه با آدم‌کش‌های داعش، القائده و النصره را تروریست خواندند تا چهره ضد تروریست او را خدشه‌دار کنند اما این پایان کینه ورزی نبود.

در ادامه‌، آنها تلاش کردند سردار سلیمانی را یکی از مقصران شهادت و کشته شدن جمعی از هموطنان در حوادث آبان‌ماه معرفی کنند تا پروژهٔ تخریب چهره محبوب سردار سلیمانی را اجرا کنند که با حضور گستردهٔ مردم عراق و ایران در تشییع و حتی عزاداری مردم برخی نقاط دنیا با شکست مواجه شد.

رسانه‌های غربی حضور میلیونی مردم خوزستان، مشهد، تهران، قم و کرمان را در تشیع پیکر شهدای حمله تروریسی آمریکا، جمعیتی هزاران نفری خواندند و با گزارش دادن از دیگر مراسم تشییع در جهان و حتی تشییع نازی‌ها بنا را بر کاهش اعتبار این حماسه بزرگ گذاشتند.

در پنجمین روز عزاداری، هنگام خاکسپاری خبر انتقام سخت از قاتلین سردار با وجود تهدیدهای پی‌درپی آمریکا منتشر شد. ایران با ۱۳ موشک بالستیک پایگاه عین الاسد آمریکا را در عراق به ویرانه‌ای تبدیل کرد. ایران در ۷۰ سال گذشته تنها کشوری است که بصورت رسمی وارد جنگ نظامی با آمریکا شده و ابهت آنها را در جهان شکسته است. با این حال فرصتی دوباره برای دروغگویی دشمنان فراهم شد.

در سانسور شدید خبری و ممانعت از حضور خبرنگاران در این پایگاه، رسانه‌های خارجی به نقل از کاخ سفید این حمله ایران را بدون تلفات و خسارات آنچنانی تلقی کردند، با این حال برخی از فرمانده هان سپاه حداقل تلفات دشمن را ۱۰۰ نفر برآورد کردند و گفتند اسنادی موجود است که نشان می‌دهد مصدومان و کشته‌شدگان این حمله به اسرائیل منتقل شده‌اند. سرانجام بعد از مشخص شدن علت حادثه سقوط هواپیما اوکرانی، آمریکایی‌ها شروع به انتشار قطره چکانی اخبار در مورد تلفات کردند.

شادی این سیلی ساعاتی بیشتر طول نکشید که سقوط هواپیما مسافربری اوکرانی با ۱۷۶ مسافر، ایران را دوباره عزادار کرد. رسانه‌های داخلی با توجه به سقوط هواپیما و منفجر نشدن آن در آسمان و مسیر هواپیما ادعای انهدام آن را با جدیت رد کردند اما کمتر از ۴۸ ساعت بعد، سپاه با بررسی کامل موضوع اعلام کرد خطای انسانی اپراتور پدافند ایران باعث سقوط این هواپیما شده است. اما روایت دشمن از این حادثهٔ غم‌انگیز فراتر از یک اشتباه بود، آنها این سانحه را چرنوبیل دیگر خواندند و بر طبل ناکارآمدی نظام کوبیدند و با تحریک مردم بر عمدی بودن حادثه با احساسات مردم بازی کردند و این حادثه را آغاز فروپاشی نظام دانستند، در عین حال کسانی در داخل دانسته یا ندانسته در زمین دشمن بازی کردند و مردم را به خیابان کشاندند و آشوب به پا کردند.

غم بزرگ شهادت سردار سلیمانی و مورد هدف قرار گرفتن هواپیمای خودی برای همیشه در یاد مردم ایران خواهد ماند اما آنچه در کنار این غم باید به خاطر سپرد تلاش فراوانی است که برای قلب حقیقت و وارونه نمایی این دو حادثه با تمام قوا صورت گرفت. چیزی که شاید در تمام چهار دهه گذشته با این قدرت و هزینه صورت نگرفته بود. زمستان می گذرد اما روسیاهی برای دشمنان ایران خواهند ماند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۴۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم تکریم سردار رادان توسط «مدیران مدارس حوزه علمیه»

مراسم تکریم از سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور صبح امروز جمعه با حضور مدیران مدارس حوزه علیمه، روحانیون و مسئولین در مدرسه عالی فقهی الامام علی بن موسی الرضا علیه السلام برگزار شد.

به گزارش رسا، مادر شهید معماریان در ابتدای مراسم ضمن بیان اینکه حاضر است برای حفظ حجاب کتک بخورد، اظهار داشت: نیروی انتظامی برای حفظ مملکت و آینده جوانان کشور در قضیه حجاب و عفاف کوتاهی نکند؛ خیلی از جوانان به خاطر دنباله روی از فرهنگ دشمن در حال از بین رفتن هستند.

همچنین در این مراسم سردار رادان با بیان اینکه قصه پرغصه امروز درآمیختگی شک و تردید با یقین در مورد حجاب و عفاف است، گفت: امروز حجاب و عفافی که مورد تایید قرآن و قانون است با شبهات دشمن و خودی‌های نادان مورد هجمه واقع شده است.

فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر اینکه حجاب و عفاف، خاکریز حق و باطل است، اظهار داشت: اگر دشمن در زمینه عفاف و حجاب به هدف خود برسد به همه چیز رسیده است؛ اگر این خاکریز شکست خورد دیگر کسی باقی نمی‌ماند که در مقابل ظلم ایستادگی کند؛ دشمن برای اشاعه بی‌حجابی با برنامه ریزی عمل می‌کند، ولی در جبهه مقابل شاهد شک و تردید هستیم.

گفتنی در این مراسم پیام شفاهی آیت الله مکارم شیرازی توسط حجت الاسلام محی الدین مکارم فرزند ایشان در تمجید از خدمات سردار رادان و طرح نور نیروی انتظامی قرائت شد.

دیگر خبرها

  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • زحمات کارگران در حوزه اقتصادی پشتوانه ایران در حوزه امنیتی و دفاعی خواهد بود
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • دشمن می‌داند دست ما پُر است/ وعده صادق به ملت ایران ابهت داد
  • «فلسطین و توطئه صهیونیستی انگلیسی» به کتابفروشی‌ها آمد
  • برگزاری مراسم تکریم سردار رادان توسط «مدیران مدارس حوزه علمیه»
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • سلیمانی عملیات‌هایی داشته که هیچ ژنرال آمریکایی نداشته!