Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  نمایندگان فوتبال کشورمان امروز صبح مذاکره ای را با مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره صدور مجوز میزبانی تیم های ایرانی از حریفان خود انجام دادند.

پس از انجام این مذاکرات عنوان شد میزبانی به تیم های ایرانی در مرحله گروهی داده خواهد شد و آن ها می توانند از حریفان خود در ایران میزبانی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقایقی پیش کنفدراسیون فوتبال آسیا بیانیه ای را در این مورد صادر کرد.

بیانیه AFC: کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، اعلام می‌کند که تیم‌های شهر خودرو و استقلال پذیرفته‌اند که بازی‌های آن‌ها در مرحله پلی‌آف به ترتیب مقابل تیم‌های الرفاع (بحرین) و الکویت (کویت) در تاریخ ۲۵ ژانویه ۲۰۲۰ (پنجم بهمن) در کشور امارات برگزار می‌شد. این تصمیم به دنبال صحبت‌های صورت گرفته در جلسه روز پنجشنبه با حضور داتو وینسور جان دبیر کل AFC و نمایندگاه باشگاه‌ها در مقر AFC در کوالالامپور اتخاذ شده است. همچنین توافق شد که تمام بازی‌های خانگی نمایندگان ایران در هفته‌های اول، دوم و سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در خارج از ایران برگزار شود تا زمان کافی برای بررسی مجدد نگرانی‌های موجود در خصوص امنیت ایران فراهم شود.

بیشتر بخوانید: هیئت اعزامی نمایندگان فوتبال ایران به کوالالامپور، امشب به تهران باز می‌گردد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا میزبانی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۴۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند

محسن رضوانی با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان انتخاب شد و فرید فتاحیان بعنوان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا باقی ماند.

به گزارش ایسنا، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد که با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان انتخاب شد و فرید فتاحیان مدیر روابط بین الملل کمیته ملی المپیک به عنوان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا باقی ماند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • انتخابی جام‌جهانی ووشو؛ ۱۰ مدال رنگارنگ نمایندگان ایران در روز نخست
  • لقب جدید AFC به فوتسال ایران
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • ۲ برد و یک شکست ماحصل بانوان ساندا کار در اولین مسابقه
  • نشست نمایندگان ملی بریکس در روسیه