Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@04:49:37 GMT

طولانی شدن روند اجرای برخی پروژه‌ها را ننگ می دانم

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۴۸۱۲

طولانی شدن روند اجرای برخی پروژه‌ها را ننگ می دانم

استاندار همدان با ابراز گلایه از طولانی شدن روند اجرای برخی پروژه‌ها گفت: این اتفاق را ننگ می‌دانم، بنابراین هر کس مجوزی برای طرحی صادر کرده باید موانع آن را هم تضمین کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان سیدسعید شاهرخی عصر امروز در ستاد اقتصاد مقاومتی استان همدان اولویت استان را توجه به سرمایه‌گذاری و اشتغال دانست و اظهار کرد: از ابتدای اجرای طرح سند توسعه راهبردی استان تاکنون ۴ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بنیاد مسکن با ۳۴۴ درصد بیشترین کار را در زمینه اشتغالزایی انجام داده است گفت: بیشترین بار اشتغالزایی هم بر دوش بهزیستی، صنعت و معدن، جهاد کشاورزی، کمیته امداد، راه و شهرسازی و آموزش و پرورش بوده است.

استاندار همدان با اشاره به بارندگی سیل‌آسا در اوایل سال تأکید کرد: ۱۸ هزار واحد مسکونی از محل اعتبارات ستاد مدیریت بحران در استان بازسازی و تعمیر شده است.

وی در ادامه با اشاره به انتقال پساب شهر همدان به نیروگاه شهید مفتح، از نجات دشت کبودراهنگ با این اقدام سخن به میان آورد و گفت: 3 میلیون مترمکعب پساب هم به منطقه ویژه جهان‌آباد اختصاص یافته است.

شاهرخی در بخش دیگری از سخنانش با ابراز گلایه از طولانی شدن روند اجرای برخی پروژه‌ها اظهار کرد: این اتفاق را ننگ می‌دانم، بنابراین هر کس مجوزی برای طرحی صادر کرده باید موانع آن را هم تضمین کند.

وی با بیان اینکه اگر مدیران استان بر اساس قانون عمل کنند دیگر نباید ترسی از هیچ دستگاه نظارتی داشته باشند گفت: مدیری که نمی‌خواهد تن به آب بزند موجب ضرر استان می‌شود.

انتهای پیام/ 3140/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: همدان اقتصاد مقاومتی اشتغال آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۴۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند ۴۰ پروژه شاخص شهر را به‌صورت جزئی بررسی می‌کنم

شهردار اصفهان گفت: در بودجه ۱۴۰۳، ۱۱۶۰ پروژه فعال عمرانی داریم که در رده‌های مختلف است اما از این تعداد ۴۰ پروژه را بر میز کار خودم قرار دادم و روز به روز در حال رصد روند آن هستم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده بعد از ظهر امروز_پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در یازدهمین جلسه شورای عالی باغ مشاهیر اصفهان اظهار کرد: در بودجه ۱۴۰۳، ۱۱۶۰ پروژه فعال عمرانی داریم که در رده‌های مختلف است اما از این تعداد ۴۰ پروژه را بر میز کار خودم قرار دادم و روز به روز در حال رصد روند آن هستم.

وی ادامه داد: پروژه‌هایی از جمله قطار شهری، باغ مشاهیر و رینگ چهارم از جمله این پروژه‌هاست چرا که شهر را تحت تأثیر قرار می‌دهد، از جنس زیرساختی، حمل و نقل، عمرانی و تفریحی است و امید است به همت مدیران تمام پروژه‌ها به خصوص این ۴۰ مورد را به نتیجه برسانیم‌.

شهردار اصفهان در حاشیه بازدید از پروژه باغ مشاهیر نیز بیان کرد: کار کردن در اصفهان کاری ساده نیست و باید با هویت شهر منطبق باشد.

قاسم‌زاده عنوان کرد: حدود ۲ سال مطالعات این پروژه طول کشید و در نهایت با ریزبینی به خروجی قابل قبولی رسیدیم.

کد خبر 750120

دیگر خبرها

  • طولانی بودن دوره تحصیل مضرات اجتماعی دارد
  • بررسی روند اجرای طرح جهش تولید در دیم زارهای مرگور ارومیه
  • روند ۴۰ پروژه شاخص شهر را به‌صورت جزئی بررسی می‌کنم
  • بازدید سرزده استاندار البرز از پروژه بزرگراه شمالی کرج
  • میرباقری: فصل تولد «سلمان» را گرفته‌ایم و این روز‌ها کار ادامه دارد
  • افزوده شدن ۱۹ شهر به بازآفرینی شهری استان همدان
  • پیاده‌راه‌های همدان از زیباترین پیاده‌راه‌های کشور است
  • نقشه شهر همدان به‌روزرسانی می‌شود
  • چرا بانک‌ها از پرداخت تسهیلات مسکن طفره می‌روند؟/ فرار بانک ها از تله وام مسکن
  • بررسی روند اجرای قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران