Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@01:21:44 GMT

ادعای یهودی‌ستیزی نتانیاهو علیه ایران

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۴۸۲۹

ادعای یهودی‌ستیزی نتانیاهو علیه ایران

 

به گزارش تابناک، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در بخشی از سخنرانی‌اش در نشست هولوکاست که امروز با حضور برخی رهبران جهان در حال برگزاری است، با طرح ادعای دوباره یهودی ستیزی علیه ایران و متهم کردن کشورمان به پیگیری تسلیحات هسته‌ای از دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و مایک پنس معاون او برای مقابله با تهران، قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه تاکید کرد: می‌خواهم دوباره به مردم و دوستان‌مان این اطمینان را بدهم که اسرائیل هر کاری که لازم باشد را برای دفاع از کشورمان، دفاع از مردم‌مان و دفاع از آینده یهودیان انجام خواهد داد.

اظهارات خصمانه نتانیاهو در شرایطی مطرح می‌شود که پیش از این، محمدجواد ظریف در توییتی در پاسخ به خوش‌خدمتی وزیر امور خارجه آمریکا به صهیونیست‌ها، که در سخنانی گفته بود که رئیس جمهوری کشورش فرستاده‌ای از جانب خداوند برای نجات یهودیان است! نوشته بود: حتی "تورات" را هم تحریف کردند تا در خدمت ایران هراسی درآید، اما آنچه واقعاً تورات می‌گوید این است:

- پادشاه ایرانی یهودیان را از بردگی در بابل رهانید.
- دیگر پادشاه ایرانی یهودیان را از نسل کشی نجات داد.
- طراحان نسل کشی از سوی اهالی نقب و نه ایران تشویق شدند.
- پادشاه ایران تنها خارجی ایست که از او به عنوان "مسیح" یاد شد.

 

بنی گانتز رهبر حزب آبی-‌سفید و رقیب بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در حاشیه نشست یادبود هولوکاست که اکنون در حال برگزاری است، درباره ایران گفت‌وگو کرده و در بخشی از پیام توییتری خود نوشت: ما درباره ایران صحبت کرده و بر تعهد دوگانه‌مان برای جلوگیری از دست‌‍‌یابی ایران به تسلیحات هسته‌ای گفت‌وگو کردیم.

ادعای تمایل ایران برای دست‌یابی به سلاح هسته‌ای در حال مطرح می‌شود که طبق فتوای رهبر انقلاب اسلامی ایران،‌تولید، نگه‌داری و به کار بردن تسلیحات هسته‌ای حرام است و مقامات مربوطه بارها در ایران تاکید کرده‌اند که ایران هیچ‌گاه به دنبال دست‌یابی نبوده است.

منبع: ایسنا

منبع: تابناک

کلیدواژه: عبدالحسین مجدمی اکبر طبری اجلاس داووس علی دیواندری حسن دیاب کروناویروس سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر لیگ قهرمانان آسیا احمد حمزه یهودی ستیزی اسرائیل ایران نتانیاهو عبدالحسین مجدمی اکبر طبری اجلاس داووس علی دیواندری حسن دیاب کروناویروس سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر لیگ قهرمانان آسیا احمد حمزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۴۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تند نتانیاهو به اعتراضات ضد اسرائیلی دانشجویان در آمریکا

با افزایش اعتراضات دانشجویی در آمریکا به جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم طرفداران فلسطینی در دانشگاه‌های آمریکا را «یهودستیز» دانست و با «وحشتناک» خواندن این اعتراضات گفت که تظاهرات «باید متوقف شود.»

به گزارش ایسنا، اعتراضات با برپایی اعتراضات و کمپ‌های چادری در دانشگاه کلمبیا و درخواست برای پایان همکاری دانشگاه با تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان سلاح به رژیم صهیونیسیتی به دلیل جنایات در غزه آغاز شد و کمتر از یک هفته به دانشگاه‌های سراسر آمریکا رسید. این اعتراضات منجر به تعلیق گسترده و دستگیری صدها دانشجو در نیویورک، تگزاس و کالیفرنیا شده است.

آمریکا، متحد نزدیک رژیم صهیونیستی و ارائه دهنده اصلی کمک‌های نظامی است. نتانیاهو در بیانیه‌ای گفت: «آنچه در دانشگاه‌های آمریکا اتفاق می‌افتد وحشتناک است.

نتانیاهو مدعی شد: اوباش یهودی ستیز، دانشگاه‌های پیشرو را تصرف کرده‌اند. آنها خواستار نابودی اسرائیل هستند. آنها به دانش آموزان یهودی حمله می کنند. آنها به اعضای هیئت علمی یهودی حمله می‌کنند. این بی وجدانی است. باید متوقف شود.

براساس گزارش خبرگزاری فرانسه، او پاسخ چند رئیس دانشگاه را «شرم آور» خواند  و گفت که باید کارهای بیشتری انجام شود.

نتانیاهو گفت: «آنچه در حال حاضر مهم است این است که همه ما، همه ما که ارزش‌ها و تمدن خود را گرامی می‌داریم، کنار هم بایستیم و بگوییم دیگر بس است.»

از زمان عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر و پاسخ نظامی رژیم صهیونیستی به دلیل بحران انسانی بوجود آمده در غزه، دانشگاه‌های آْمریکا  کانون بحث‌های فرهنگی شدید شده‌اند. 

حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون بیش از 33000 شهید برجای گذاشته است که بیشتر آنها زنان و کودکان هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتقاد فلاحت پیشه به ادعای کریمی قدوسی درباره بمب اتم
  • ادعای جنجالی ایران‌اینترنشنال؛ سردار علیرضا عسگری کیست و کجا زندگی می‌کند؟
  • (ویدیو) واکنش تند نتانیاهو به اعتراضات ضد اسرائیلی دانشجویان
  • واکنش تند نتانیاهو به اعتراضات ضد اسرائیلی دانشجویان در آمریکا
  • واکنش نتانیاهو به اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا
  • شورش بزرگ در دانشگاه های آمریکا / حمایت واشنگتن از اسرائیل بالاخره کار دستش داد/ تلاش دولت برای سرکوب معترضان عدالتخواه با بهانه «یهودی ستیزی»
  • آمریکا: مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم
  • ادعای جدید کریمی قدوسی درباره ساخت کلاهک هسته ای /با موشک کاتیوشا که نمی توان تهدید هسته ای را پاسخ داد /حرف سِری و خاصی نزدم، آژانس هم مطلع است
  • ادعای بی‌اساس گروسی درباره برنامه هسته‌ای ایران تکرار شد
  • ادعای گروسی درباره فاصله ایران تا دستیابی به یک بمب اتمی | حمله به تاسیسات هسته‌ای امری، مطلقا، ممنوع است