Web Analytics Made Easy - Statcounter

خانه ملت: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: بعد از حمله ایران به پایگاه عین الاسد، جمهوری خواهان و دموکرات ها درصدد تحت فشار قرار دادن ترامپ برای آغاز مذاکره با کشورمان هستند.

حشمت الله فلاحت پیشه در رابطه با پیشنهاد مذاکره بدون شرط آمریکایی ها با کشورمان، گفت: بعد از حمله ایران به پایگاه عین الاسد که نخستین ضربه نظامی به آمریکا بعد از دوران جنگ جهانی دوم بود، موضوع آغاز مذاکره با ایران به طور جدی در میان جمهوری خواهان و دموکرات ها مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم اسلام آباد غرب در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع این افراد اعتقاد دارند که چالش بین کشورمان و آمریکا بی انتها است لذا افراد از دولت خواستند که ترامپ بپذیرد با ایران مذاکره کند.

وی ادامه داد: نباید فراموش کرد هم اکنون شرایط موضوع مذاکره با گذشته فرق دارد زیرا دولتمردان و کارشناسان آمریکایی به خوبی دریافتند ایران دیگر ضعیف نیست.

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: علی رغم اینکه صحبت از مذاکره بدون پیش شرط مطرح است، اما ترامپ دچار خطای راهبردی شده است؛ در واقع آمریکایی ها تلاش کردند از سقوط هواپیمای اوکراینی برای تضعیف موقعیت ایران استفاده کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: می توان گفت به رغم اینکه جنگ بین دو کشور ایران و آمریکا منتفی است، اما مسئله مذاکره نیز در شرایط کنونی راهبرد به حساب نمی آید.

منبع: فردا

کلیدواژه: فلاحت پیشه مذاکره آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۴۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تند به دعوت دانشگاه‌های ایران از دانشجویان معترض آمریکایی

استاد سابق دانشگاه شهید بهشتی به دعوت دانشگاه‌های ایران از دانشجویان معترض در دانشگاه‌های آمریکا برای ادامه تحصیل و بورسیه شدن در ایران واکنش نشان داد

به گزارش خبرآنلاین، محمد فاضلی، جامعه‌شناس در صفحه خود در شبکه اجتماعی نوشت: دو سه رئیس دانشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند به دانشجویان معترض آمریکایی، بورسیه بدهند! یکی به این‌ها بگوید خودمان کلی دانشجوی محروم از تحصیل، و با احکام تعلیق از یک تا چند ترم داریم. خیلی بیل زن هستید، زمین خودتان را بیل بزنید و دانشجویان محروم از تحصیل دانشگاه خودتان را دریابید.

طی روزهای گذشته و درپی اعتراض دانشجویان در دانشگاه‌های ایالت متحده به وضعیت جنگ در نوار غزه و فلسطین، خبرهایی مبنی بر اخراج یا تعلیق این دانشجویان شنیده می‌شود، به دنیال این اخبار برخی از دانشگاه‌ها در ایران اعلام آمادگی کردند که به این دانشجویان بورسیه می‌دهند و شرایط تحصیل‌شان در ایران را فراهم می‌کنند.

دیگر خبرها

  • پژوهشگر فلسطینی: اعتراضات دانشجویی، نتانیاهو، بایدن و حتی ترامپ را سردرگم کرده است
  • واکنش تند به دعوت دانشگاه‌های ایران از دانشجویان معترض آمریکایی
  • واکنش معاون رئیسی به پذیرش دانشگاهیان آمریکایی
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • مثلث آمریکایی چه هدفی را در تقابل با فعالیتهای هسته‌ای ایران دنبال می‌کنند؟ / نقشه راه گروسی در تهران پس از عملیات وعده صادق
  • عضو سنای آمریکا: سنا توافق با عربستان را بدون سازش با اسرائیل تصویب نمی‌کند
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به برچسب «یهودستیزی» زدن به دانشجویان آمریکایی
  • واکنش کنعانی به زدن برچسب «یهودستیزی» به دانشجویان معترض آمریکایی
  • واکنش وزیر دفاع آمریکا به ورود نیرو‌های روسی به پایگاه نظامی نیامی
  • واکنش وزیر دفاع آمریکا به ورود نیروهای روسی به پایگاه نظامی نیامی