Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@09:04:51 GMT

تیم بسکتبال شیمیدر، نیروی زمینی تهران را شکست داد

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۵۱۳۴

تیم بسکتبال شیمیدر، نیروی زمینی تهران را شکست داد

تیم شیمیدر قم در سالن ۲ هزار نفری ورزشگاه شهید جعفر حیدریان این شهر، در هر ۴ کوارتِر با درخشش بازیکنان و حمایت هوادارانش در یک بازی نزدیک در مقابل حریف تهرانی خود توانست به پیروزی دست یابد.

تیم قم به ترتیب با حساب ۱۹ بر ۱۵، ۴۰ بر ۳۶ و ۶۲ بر ۴۸ در ۳ کوارتر اول این بازی به پیروزی دست یافت و سرانجام در کوارتر چهارم توانست با حساب ۸۶ بر  ۷۲ این بازی را با پیروزی به پایان برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تیم سپیدپوش شیمیدر قم رافی دِروغوکاسیان، دِرو درغوکاسیان، میرو قازاری مقدم، محمد اجاقی، اصغر کاردوست، مسعود سلیمانی، مایک مازیار رستم‌پور، محمد امین صداقت و آرِن داوودی به سرمربیگری محمدرضا اسلامی و سرپرستی هادی عامری قرار داشتند.

شیمیدر در این هفته چند بازیکن خوب خود را به علت آسیب‌دیدگی و محرومیت به همراه نداشت. 

در تیم آبی‌پوش نیروی زمینی تهران نیز شهریار قلی‌نژاد، مهدی کریمی، رسول محمدی، اشکان جعفری، محمدحسین ذاکری، مهدی قریشی، خشایار علی‌اکبری، علیرضا رستمی، رضا نادری، آرش بنی محمدی، علیرضا مرتضوی و سجاد قاسمی به سرمربیگری محمدمهدی ایزدپناه و سرپرستی شاهین عزیززاده قرار داشتند.

قضاوت این مسابقه را محسن روشن ضمیر، فرشاد هاشمی و علیرضا علی‌نیا برعهده داشتند و علی عبدی‌خانی ناظر این مسابقه بود و حدود ۳۰۰ تن تماشاگر این بازی بودند.

در این فصل از مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور ۱۴ تیم پالایش نفت آبادان، شورا و شهرداری قزوین، نیروی زمینی تهران، شهرداری بندرعباس، اِکسون تهران، مهرام تهران، آویژه صنعت پارسا مشهد، شهرداری گرگان، شیمیدر قم، صنعت مس کرمان، رعد پدافند هوایی شهرکرد، پتروشیمی بندر امام خمینی، ذوب آهن اصفهان و توفارقان آذرشهر حضور دارند.  /

    

برچسب‌ها لیگ برتر بسکتبال لیگ برتر قم بسکتبال تیم بسکتبال شیمیدر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر بسکتبال لیگ برتر قم بسکتبال تیم بسکتبال شیمیدر لیگ برتر بسکتبال لیگ برتر قم بسکتبال تیم بسکتبال شیمیدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۵۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال| پرواز عقاب‌ها به فینال/ صعود شهرداری گرگان به دیدار نهایی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، دیدار سوم تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار شد.
در این دیدار تیم شهرداری گرگان با نتیجه ۸۹ بر ۸۴ مقابل تیم مهرام به پیروزی رسید. گرگان با کسب پیروزی ۳ بر صفر این سری به فینال این رقابت‌ها صعود کرد.
در این دیدار ارسلان کاظمی با ۱۹ امتیاز، ۱۸ ریباند، ۳ بلاک و کارایی ۳۱ بهترین بازیکن شد.
مرحله نیمه‌نهایی بیست و پنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال به صورت ۳ از ۵ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مراسم تشییع شهدای گمنام در نیروی زمینی ارتش در تهران
  • ارزیابی سرمربی شهرداری گرگان از دو برد اخیر در ایران و غرب آسیا
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال
  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال: شهرداری گرگان به فینال رسید
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال ایران
  • شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال شد
  • لیگ برتر بسکتبال| شهرداری گرگان به فینال رسید
  • لیگ برتر بسکتبال| پرواز عقاب‌ها به فینال/ صعود شهرداری گرگان به دیدار نهایی