Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تیم فولادخوزستان عصر پنجشنبه در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم شهرداری ماهشهر رفت که در نهایت با نتیجه چهار بر ۲ برابر حریف خود به پیروزی رسید.

در این دیدار حسن بیت سعید، صابر حردانی، موسی کولیبالی و امیرحسین باقرپور برای فولادی ها گلزنی کردند.

جواد نکونام سرمربی فولاد خوزستان در این دیدار از تمامی بازیکنان خود در ۲ نیمه استفاده کرد تا همه فولادی‌ها پیش از شروع نیم فصل در شرایط مسابقه قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمرینات تیم فولادخوزستان برای حضوری قدرتمند در نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ‌برتر در اهواز دنبال می شود.

تیم فولاد در حال حاضر با کسب ۲۴ امتیاز در مکان هفتم رده بندی قرار دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 جواد نکونام رقابت های لیگ برتر شهرداری نیم فصل نیم فصل دوم قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۵۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در شرایطی امروز میزبان فولاد خوزستان است که روحیه بالایی برای این دیدار خانگی دارد و برتری در دیدار اخیرشان برابر پرسپولیس موجب شده تا انگیزه خوبی برای این بازی پیدا کنند.

بازیکنان آلومینیوم اراک که روز گذشته برای گرامیداشت روز کارگر در محل کارخانه شرکت ایرالکو حضور یافتند، امروز هم با انتشار پوستری که مرتبط به این روز است، به استقبال دیدار مقابل فولاد خوزستان رفتند.

باشگاه آلومینیوم برای دیدار مقابل فولاد خوزستان، تصویری از سید مهران موسوی به نمایندگی از بازیکنان این تیم در کنار یکی از کارگران شرکت ایرالکو منتشر کرده و تصویری مرتبط با روز کارگر را برای بازی با فولاد خوزستان انتشار داده است.

شاگردان سید مجتبی حسینی امیدوار هستند با کسب پیروزی در بازی خانگی امروز مقابل فولاد خوزستان شرایط خود را در جدول لیگ برتر بهتر کنند و بالاتر بروند.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی آلومینیوم و فولاد + فیلم
  • آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد
  • نیروی زمینی، سه امتیاز تا جشن قهرمانی
  • نیروی زمینی یک برد تا جشن قهرمانی 
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا اعلام شد
  • ضرورت متناسب سازی دروس دانشگاهی با نیاز صنعت فولاد کشور
  • اعلام جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا
  • بازار‌های صادراتی خود را در کشور‌های اروپایی توسعه می‌دهیم