Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن روحانی مربی تیم ملی کاراته مردان از مراسم قرعه کشی و وزن کشی دومین مرحله لیگ جهانی کاراته وان توضیح داد.

حسن روحانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی اعزامی خبرگزاری فارس از پاریس، در مورد مراسم وزن کشی ملی پوشان پیش از آغاز دومین مرحله لیگ کاراته وان در سال ۲۰۲۰ اظهار داشت: امروز صبح مراسم ثبت نام و وزن کشب مسابقات انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه نفرات سر وزن بودند و هیچ گونه مشکلی وجود نداشت. پس از پایان مراسم وزن کشی ملی شان ریکاوری کردند. 

وی در پاسخ به این سوال که موضوع جلسه امروز چه بود، افزود: ساعتی پیش جلسه مربیان و مراسم قرعه کشی انجام شد. هشت نفر اول به ترتیب در چهار جدول به رقابت خواهند پرداخت. یک و هشت در یک جدول، دو و هفت در جدول بعدی، سه و شش در جدول بعدی و در نهایت چهار و پنج در یک جدول مبارزه خواهند کرد. مابقی کشورها به صورت قرعه کشی کامپیوتری در جداول قرار می‌گیرند. از مواردی که در مورد جلسه امروز مطرح شد و به آن می توانم اشاره کنم این است که هرکدام از بازیکنان اگر در طول مبارزات تجهیزات و لوازم تخصصی کاراته مشکل داشته باشد. کوچ از روی صندلی کوچ اخراج می شود.

مربی تیم ملی کاراته گفت: در واقع مقصر کوچ محسوب می‌شود که پیش از مبارزه لوازم و تجهیزات برعهده مربیان است و آنها چون چک نکرده اند با تصمیم داوری اخراج می شوند.

روحانی خاطرنشان کرد: مورد بعدی اینکه در این جلسه موضوعی مطرح شد مبنی بر اینکه به هر ورزشکار چهار عدد بک شماره (نامبر) داده می‌شود، این شماره لباس کاراته کاها تا پایان سال ۲۰۲۰ است. به همین دلیل ورزشکارها باید به شدت مراقب بک نامبرها باشند.

وی گفت: پنج نفر در بخش مردان و پنج نفر در بخش بانوان که نفر اول وزن خود هستند در این رقابت ها با لباسی که آرم طلایی روی شانه های خود دارند واردتاتامی خواهند شد.

سجادگنج زاده نیز به عنوان نماینده کاراته ایران در این رقابت ها با لباس طلایی وارد تاتامی می‌شود.
انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: حسن روحانی تیم ملی کاراته مربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۶۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودرو ، جایزه صرفه جویی در مصرف برق


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، سخنگوی صنعت برق گفت: در مصرف برق صرفه‌جویی کنید، خودرو و لوازم خانگی جایزه بگیرید.
مصطفی رجبی مشهدی مدیر عامل شرکت توانیر و سخنگوی صنعت برق گفت: مشترکان بخش خانگی در صورت صرفه‌جویی کردن، می‌توانند علاوه بر دریافت قبض رایگان، در قرعه‌کشی جوایز غیر نقدی هم شرکت کنند.
وی در تشریح این جوایز گفت: پیش بینی شده که ۴۷ میلیون جایزه مختلف مانند خودرو، لوازم خانگی، تجهیزات و کالا‌های دیجیتال به قید قرعه، به مشترکانی که در مصرف برق صرفه جویی کنند، تعلق بگیرد؛ این جوایز بر اساس امتیازی که مشترک در حوزه صرفه‌جویی کسب کند، پرداخت می‌شود.
حمید رضا کریمی فرد مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس هم مهر ماه پارسال اعلام کرد: در بازه زمانی اول خرداد تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ ،  ۲۸۹ هزار و ۸۲۲ قبض مشمول دریافت پاداش صرفه‌جویی شدند و ۵۰ میلیاردتومان پاداش صرفه جویی دریافت کردند. 

 

دیگر خبرها

  • جام کشتی تختی اهواز؛ قرعه کشی پنج وزن دوم انجام شد
  • رقابت دو هزار و ۳۰۰ کاراته کار خانم در همدان
  • قرعه کشی پخش مناظره‌های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان
  • مراسم قرعه کشی پخش مناظرات نامزد‌های انتخاباتی در صدا و سیمای لرستان
  • هجدهمین جلسه استماع قرآن به یاد معلمان فقید برگزار شد
  • خودرو ، جایزه صرفه جویی در مصرف برق
  • ببینید | رفع فیلتر اپلیکیشن پرطرفدار پس از ۲ سال؟؛ وزیر ارتباطات توضیح داد
  • مراسم قرعه کشی متقاضیان مسکن ملی در اسدآباد برگزار شد
  • جشن قهرمانی کاراته همدان در مسابقات قهرمانی کشور
  • توضیح عبدالله ویسی در مورد بازیکن خبرساز فولاد