Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم اکسون تهران با انتقاد از عملکرد برخی داوران گفت: ویدئوچک به شرطی خوب است که تنها محدود به سالن آزادی نباشد.

به‌ گزارش ایسنا، البرز آبکناری سرمربی تیم بسکتبال اکسون‌ تهران، پس از پیروزی شاگردانش‌ مقابل شهرداری بندرعباس، در جمع خبرنگاران گفت: بازی سختی برای ما بود و حساسیت بازی رو عملکرد تیم‌ها تاثیرگذار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی را خوب شروع کرده بودیم اما در لحظات حساس تمرکزمان را از دست دادیم و اختلاف کم شد.

او افزود: البه اتفاقاتی هم در زمین می‌افتد که ما نمی‌توانیم کاری کنیم. کسانی که در زمین قضاوت‌ می‌کنند نباید با بازیکنان یا یک تیم لج کنند. تایم زیادی و در لحظات حساس این اتفاق رخ میداد که ما فقط حرص و جوشش را کنار زمین می‌خوریم.

آبکناری در پاسخ به این سوال که داور با کدام یک از بازیکنان این تیم لج کرده بود؟ توضیح داد: نمی‌خواهم این بحث را خیلی باز کنم چون ‌پیامدهایی دارد که‌ کار را پیچیده ‌می‌کند، اما اگر کمیته داوران بازی را ببینند نباید داور به این شیوه نسبت به برخی اتفاقات بی تفاوت باشد.

او در مورد شرایط بازیکنان خارجی تیم اکسون ‌نیز گفت: بازیکن نیجریه‌ای - کانادایی ما جدا شد ولی زوران ورکیچ را نگه داشتیم. شاید هم چون در چند بازی قبل نبود، در بازی امروز عملکرد چندان خوبی نداشت و انتظارات را برآورده نکرد.

سرمربی تیم اکسون درباره استفاده از ویدئوچک نیز اظهار کرد: ویدئوچک حتما مسئله موثری است که فیبا به آن تاکید می‌کند و در میادین بزرگ ‌مثل جام‌جهانی از آن استفاده می‌کند، اما مهم این است که همه جا از این تکنولوژی استفاده کنیم و تنها در سالن آزادی نباشد. در شهرستان‌ها هم اشتباهات داوری وجود دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بسكتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۶۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، وحید شمسایی بعد از پیروزی شش گله ایران مقابل قرقیزستان گفت: قبل از هر چیز به مردم و بازیکنانم تبریک می‌‌گویم. ما به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود دست پیدا کردیم. 

شمسایی با انتقاد از کف‌پوش سالن گفت: ما و ویتنام تنها تیم‌هایی بودیم که در این زمین بازی نکردیم و دیروز بعد از پیگیری بسیار موفق شدیم یک جلسه تمرین اینجا داشته باشیم، توپ و کفش بازیکن روی این زمین گیر می‌کند و نیمه اول طول کشید تا بازیکنان ما با این شرایط عادت کنند. این کف‌پوش با کف‌پوش استادیوم ایندور خیلی متفاوت است.

وی گفت: ما در نیمه اول با توحه به شرایط هدفمان کنترل بازی بود و در نیمه دوم از بازیکنان خواستم که کار را تمام کنند و خوشحالم که بهترین نحو ممکن ماموریتشان را انجام دادند.

او در پاسخ به این سوال که کدام یک از تیم‌ها کیفیت خوبی از خودشان نشان داده‌اند گفت: من برخلاف برخی از دوستان معتقدم که حذف ژاپن شگفتی مسابقات نیست، چیزی که من را تحت تاثیر قرار داد رشد خیلی خوب همه تیم‌ها به ویژه افغانستان و تاجیکستان بود.

سرمربی تیم ملی گفت: من به عنوان بازیکن و مربی در آسیا کار کرده‌ام و می‌بینم هر سال تیم‌ها دارند پیشرفت خوبی از خودشان نشان می‌دهند و سطح تیم‌ها دارد به هم نزدیک می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امروز به حرف شمسایی رسیدیم/ هجمه‌ها را از روی تیم ملی برداریم
  • شمسایی: آماده بازی با ازبکستان هستیم/ لوپز: ایرانی‌ها کارشان را بلدند
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ایران: بازی با ازبکستان جذابیت های خاصی خواهد داشت
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • وحید شمسایی: گام نخست را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها
  • گلایه هواداران تنیس از ندیدن توپ زرد!
  • باید با قلبمان بازی کنیم