Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@02:36:37 GMT

بازیکنانمان حریف را دستکم گرفته بودند

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۶۹۸۷

بازیکنانمان حریف را دستکم گرفته بودند

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رضا هنگام پور سرمربی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس درباره شکست این تیم برابر تیم اکسون اظهار داشت: به نظرم باید به زمان عقب بازگردیم و اصلا بازی خوبی امروز ارائه نکردیم و بازی خودمان را انجام ندادیم و به صورت انفرادی توانستیم امتیاز بگیریم. ما نسبت به بسکتبالی که در چند هفته گذشته بازی کردیم  امروز انسجام لازم را از لحاظ دفاعی نداشتیم و  هر بازیکنی از حریف در ابتدای بازی آماده پرتاب کردن  بود و خیلی از این پرتاب‌ها وارد تور ما شد و اختلاف امتیاز زیاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال  ما برای رسیدن به نتیجه دلخواه چند بار به حریف نزدیک شدیم و برای کسب امتیاز  انرژی مضاعفی گذاشتیم  و نتیجه بازی را می‌توانستیم عوض کنیم. البته از عملکرد بازیکنان خود راضی نیستم، چون تمرکز لازم در این بازی نداشتند. به نظرم بازیکنان ما حریف را دستکم گرفته بودند و فکر می‌کردیم که هر چقدر امتیاز عقب باشیم در نهایت می‌توانیم نتیجه را جبران کنیم و مشکل از تیم ما بود و حریف بازی خاصی انجام نداد.  

هنگام پور درباره اینکه رقابت نزدیکی در بازی پلی آف دارید و وضعیت شما در این بازی‌ها به چه صورت می‌شود و حریفان شما هم امروز شکست خوردند، گفت: من به تیم خود باید فکر کنم تا اینکه بخواهم حریفان خود را ارزیابی کنم. ما باید نقاط ضعف خود را برطرف کنیم و بازی به بازی فکر کنیم تا بتوانیم نتایج خوبی بگیریم. نتیجه این بازی برای ما اهمیت زیادی داشت و سعی می‌کردم که آرامش به تیم بدهم، اما متاسفانه بازی را به خوبی شروع نکردیم  و امتیازات از دست دادیم و باید ببینیم نسبت به نتایج رقیبانمان جایگاه ما در جدول به چه صورت می‌شود. من خیلی به تیمم امیدوار هستم و به طور حتم می‌توانیم به بازی پلی آف صعود کنیم.  

او درباره استفاده از  سیستم ویدیو چک  در بازی امروز چقدر تاثیر داشت، بیان کرد: به نظرم استفاده از سیستم ویدیو چک خیلی خوب است و  بازی‌هایی که در شهرستان‌ها برگزار می‌شود هم باید از کمک داور ویدیویی استفاده کرده  و امکانات این سیستم در شهرستان‌ها فراهم کنند. در بازی‌هایی که در شهرستان‌ها برگزار می‌شود جو  سالن به صورتی است که داور نمی‌تواند امتیاز را برگرداند، اما اگر ویدیو چک باشد داور می‌تواند رای خود را بازگرداند و همه تصمیم داور را قبول می‌کنند.  

بازیکنان خارجی مشکلات مالی را نمی توانند درک کنند 

سرمربی شهرداری بندرعباس درباره خداحافظی بازیکن خارجی این تیم اظهار کرد: این بازیکن به علت مسائل امنیتی که در کشورمان به وجود آمده بود قصد جدایی از تیم ما داشت و یک مقدار طول کشید تا این بازیکن را متوجه کنیم که مشکلی برایش پیش نمی‌آید و شهردار بندرعباس با این بازیکن دیدار کرد و به او اطمینان خاطر داد که مسئله‌ای برایش ایجاد نمی‌شود. ۲ بازیکن خارجی ما در بازی امروز از لحاظ روحی  شرایط خوبی نداشتند و یک از آن‌ها مصدوم بود و ادوارد هم آمادگی لازم نداشت. مشکلات مالی در تیم‌های بسکتبال ما هستند و هر سال این مسائل در تیم‌ها به وجود می‌آید. بازیکنان خارجی مشکلات مالی را نمی‌توانند درک کنند، اما داخلی‌ها با این موضوع کنار می‌آیند. باشگاه ما در ۳ سال اخیر زیاد بدقول نبوده است و پول‌ها را سرموقع پرداخت کرده است، اما اکنون وقفه‌ای در پرداخت‌ها صورت گرفت و همین باعث شد که بازیکنان ما در بازی امروز زیاد سرحال نبودند و  بازیکن خارجی ما هم افت پیدا کرده بود.  

بیشتر بخوانید: تیم بسکتبال اکسون ۷۰ - شهرداری بندر عباس ۶۷/ پیروزی ارزشمند شاگردان آبکناری در خانه

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس فدراسیون بسکتبال لیگ برتر بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۶۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیورپول با این وضع جایی در کورس قهرمانی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در دیدار موفق از هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس روبروی اورتون به میدان رفت و با دو گل برابر حریف قدیمی و همشهری شکست خورد تا از کورس قهرمانی جا مانده باشد.

این شکست در حالی رقم خورد که لیورپول تا چند هفته قبل در صدر جدول این رقابت‌ها ایستاده بود اما حالا به نظر می‌رسد که اختلاف امتیاز آنها با آرسنال و منچسترسیتی در فاصله تنها چند هفته به پایان مسابقات به این تیم اجازه کسب عنوان قهرمانی را نخواهد داد.

فن دایک پس از پایان این بازی در گفتگو با اسکای اسپورت اظهار داشت:« از بسیاری جهات ناامید کننده ظاهر شدیم. اگر قرار باشد مثل امروز بازی کنیم هیچ شانسی نداریم برای اینکه خودمان را در کورس قهرمانی ببینیم.

من فکر می‌کنم که همه بازیکنان باید در آینه به خودشان نگاه کنند، عملکرد خودشان را بررسی کنند و به این فکر کنند که آیا واقعا با تمام وجود جنگیدند. آیا واقعا می‌خواهند که قهرمانی در این رقابت‌ها را تجربه کنند؟

ما به جنگیدن ادامه خواهیم داد چون پس از امشب هم چند بازی دیگر در پیش داریم اما اگر بخواهیم چنین عملکردی مانند امروز ارائه دهیم... اگر نتوانیم در دوئل‌ها پیروز شویم و این فرصت را به حریف بدهیم که بارها به سمت دروازه ما شلیک کند، هیچ شانسی برای قهرمانی نخواهیم داشت.

دیگر خبرها

  • بادامکی: باید برابر آلومینیوم باتجربه‌تر بازی می‌کردیم/ پرتاب اشیاء از سمت هواداران حریف بود
  • اوسمار: در بخش دفاعی اصلا خوب نبودیم/ خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند
  • تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • میراثی که از تیم شمسایی در جام ملت‌ها باقی می‌ماند
  • لیورپول با این وضع جایی در کورس قهرمانی ندارد
  • وحید شمسایی: گام نخست را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • حمیداوی: شاید خسرو خیلی چیزها را نگفت!