Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@08:05:41 GMT

دیدار پوتین و محمود عباس در بیت لحم

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۷۰۲۵

دیدار پوتین و محمود عباس در بیت لحم

خبرگزاری ایرنا: رییس جمهوری روسیه در سفر به سرزمین های اشغالی با محمود عباس رییس تشکیلات خودگران فلسطین در شهر بیت لحم دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش پنجشنبه شب رسانه های فلسطینی، محمود عباس سفر ولادیمیر پوتین به بیت لحم و حمایت مسکو از فلسطین را ستود و دیدارهای متقابل و مشورت های دو طرف در زمینه های مختلف را مهم برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: از رییس جمهوری روسیه بخاطر حمایت سیاسی، اقتصای، فرهنگی، مالی و امنیتی از ملت فلسطین، تشکر و قدر دانی می کنم.

عباس افزود: در حال حاضر مسائلی در منطقه اعم از مسایل مربوط به تلاش اسرائیل برای الحاق اراضی فلسطینی، معامله قرن و همچنین مسائل مربوط به انتخابات فلسطین وجود دارد که باید با رییس جمهوری روسیه آنها را بررسی کنیم.

رییس جمهوری روسیه نیز گفت که روابط روسیه و فلسطین روابطی ریشه دار و تاریخی است و ما برای گسترش روابط در زمینه های مختلف تلاش می کنیم.

پوتین همچنین آمادگی مسکو را برای تحکیم و گسترش روابط اقتصادی، انسانی و نیز مسائل مربوط به روند صلح میان فلسطینی ها و اسرائیل اعلام کرد.

منبع: فردا

کلیدواژه: پوتین محمود عباس بیت لحم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۷۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پوتین» ماه می به چین سفر می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه امروز پنجشنبه از قصد و نیت خود برای سفر به کشور چین طی ماه می آتی خبر داد.

وی در جریان نشست اتحادیه تجار روس تاکید کرد: قرار است این سفر در ماه می به کشور چین انجام شود.

رئیس جمهور روسیه تاریخ دقیق سفر خود به چین را مشخص نکرد. ممکن است این سفر نخستین سفر خارجی پوتین در دوره جدید ریاست جمهوری وی به شمار آید.

رئیس جمهور چین در ماه مارس سال گذشته میلادی به مسکو سفر کرده بود.

این در حالی است که کشورهای اروپایی و آمریکا نسبت به تقویت روابط میان روسیه و چین در برابر واشنگتن ابراز نگرانی کرده اند.

کد خبر 6088761

دیگر خبرها

  • وزیر دفاع روسیه در دیدار با وزیر دفاع ایران: آماده گسترش همکاری های نظامی هستیم
  • تظاهرات طرفداران فلسطین در آمریکا را پوتین سازماندهی می کند!
  • زاخارووا: پلوسی به آمریکایی‌ها توهین می‌کند
  • تاکید وزرای دفاع ایران و چین بر گسترش روابط نظامی
  • تاکید وزرای دفاع ایران و چین به گسترش روابط نظامی با ایران
  • پوتین به چین سفر می‌کند
  • «پوتین» ماه می به چین سفر می کند
  • «پوتین» ماه می به چین سفر می‌کند
  • امنیت منطقه محور اصلی دیدار پوتین و علی‌اف
  • پوتین: تروریسم یکی از جدی ترین تهدیدات قرن بیست و یکم است