Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت که دیدار با پارس جنوبی یک بازی ٦ امتیازی برای آنها محسوب می‌شود. ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۰ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

قاسم حدادی‌فر در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص وضعیت ذوب آهن بعد از انتخاب سرمربی جدید گفت: تیم ما در چند هفته گذشته شرایط ایده‌آلی نداشت و همه منتظر انتخاب سرمربی جدید بودیم که در نهایت باشگاه به تصمیم نهایی رسید و سرمربی جدید را انتخاب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک هفته است که زیر نظر رادولوویچ تمرین می‌کنیم و خوشبختانه وضعیت تیم بهتر شده است. خودمان را آماده شروع لیگ می‌کنیم و امیدواریم در نیم فصل دوم روزهای خوبی با سرمربی جدید داشته باشیم و به بالای جدول برسیم.

وی در ارتباط با بازی مقابل پارس جنوبی اظهار داشت: باید از همین اولین بازی بعد از تعطیلات نیم فصل باید خوب نتیجه بگیریم چون امتیازهای زیادی را از دست دادیم و حالا باید دنبال جبران باشیم. بازی فردا (شنبه) با پارس جنوبی هم یک بازی ٦ امتیازی است و محکوم به برد هستیم، در واقع همه بازی‌ها برای ما حکم فینال را دارد و دیگر نباید مثل نیم فصل اول راحت امتیاز از دست بدهیم.

کاپیتان ذوب آهن در خصوص پرداخت 10 درصد دیگر از مبالغ قرارداد بازیکنان عنوان کرد: به نمایندگی از طرف بقیه بازیکنان باید از مدیریت باشگاه تشکر کنم. با اینکه باشگاه در بحث انتخاب سرمربی شرایط سختی داشت اما درصدی دیگر از حق و حقوق بازیکنان را پرداخت کرد و باید از مدیرعامل باشگاه در این خصوص تشکر کنم.

رادولوویچ برای ذوب‌آهن مهاجم می‌آورد/ حدادی‌فر مصدوم شد

 

انتهای پیام/

R1015203/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال ایران ذوب آهن اصفهان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال ایران ذوب آهن اصفهان فوتبال ایران ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۷۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوکوویچ: امیدوارم یک بار دیگر با نادال بازی کنم

نواک جوکوویچ درباره انتخاب مربی جدیدش و رویارویی دوباره با رافائل نادال اسپانیایی مطالبی بیان کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نواک جوکوویچ درباره بازگشت رافائل نادال به زمین پس از مدت طولانی مصدومیت شدید زانویش گفت: با تمام احترامی که برای رافائل دارم، امیدوارم او را در چند تورنمنت ببینم، البته امیدوارم حداقل یک بار دیگر با او بازی کنم.

وی افزود: در حال حاضر نمی‌توانم برای آینده پیش‌بینی کنم اما هر کاری که نادال توانسته در زندگی حرفه‌ای خود به عنوان یک ورزشکار انجام دهد، الهام‌بخش بسیاری از جوانان در اسپانیا بوده است.

گلایه هواداران تنیس از ندیدن توپ زرد!

تنیسور شماره یک جهان و قهرمان 24 گرنداسلم درباره انتخاب مربی جدیدش پس از قطع همکاری با گوران ایوانیسوویچ اظهار داشت: در حال بررسی این موضوع هستم که آیا به مربی نیاز دارم یا نه. من در حال بررسی گزینه‌های مختلف هستم. در هفته‌ها یا ماه‌های آینده تصمیم نهایی را خواهم گرفت. من بیش از 20 سال است که به صورت حرفه‌ای تنیس بازی می‌کنم، تیم‌ها و مربیان مختلفی داشته‌ام. فکر نمی‌کنم بدون مربی یا فیزیوتراپ بتوانم کار کنم، زیرا این تیم است که فرمول موفقیت را ایجاد می‌کند. البته اکنون در مرحله‌ای از حرفه‌ام هستم که نداشتن مربی می‌تواند راه‌حل باشد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • بازیکنان برای تراکتور باید سرشان را هم بدهند/ باید همدل باشیم
  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس ۲۰۲۴ حضور داشته باشم
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس 2024 حضور داشته باشم
  • اولین اظهارات سرمربی جدید والیبال ایران پس از ورود به تهران
  • بهترین رکورد سرمربیگری اوسمار در پرسپولیس
  • جوکوویچ: امیدوارم یک بار دیگر با نادال بازی کنم
  • توضیحات سخنگوی دولت در خصوص لایحه افزایش تعطیلات + فیلم