Web Analytics Made Easy - Statcounter

دونالد ترامپ و حامیان جمهوری خواهش زیر رگبار حملات کاربران آمریکایی به بهانه استیضاح قرار گرفتند.

 به گزارش خبرگزاری برنا، فریبکاری و دورویی جمهوریخواهان در ماجرای استیضاح ترامپ با انتقاد شدید کاربران شبکه‌های اجتماعی روبرو شده است.
تصاویر منتشر شده از خوش و بش لیندسی گراهام سناتور جمهوریخواه نزدیک به دونالد ترامپ با آدام شیف رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا در حاشیه استیضاح رئیس جمهور و همچنین سخنانی که میان آن‌ها رد و بدل شد یکی از داغ‌ترین موضوعات توئیت‌های مربوط به استیضاح ترامپ در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
گفته می‌شود در این دیدار کوتاه که پس از سخنرانی شیف در آغاز محاکمه ترامپ انجام شد، گراهام بر شانه او زده و گفته است "آفرین، بسیار خوش صحبت هستید".
بسیاری از روزنامه نگاران و خبرنگاران رسانه‌های مطرح آمریکایی از جمله فرانک تورپ تهیه کننده و روزنامه نگار امور کنگره در ان بی سی نیوز، استیون دنیس خبرنگار بلومبرگ، سئونگ مین کیم خبرنگار واشنگتن پست و رایان ریلی خبرنگار هافینگتون پست تصاویر این ملاقات را در حساب توئیتری خود منعکس و آن را "غیرمنتظره" توصیف کرده اند.

  فریبکاری جمهوریخواهان در استیضاح ترامپفریبکاری جمهوریخواهان در استیضاح ترامپفریبکاری جمهوریخواهان در استیضاح ترامپفریبکاری جمهوریخواهان در استیضاح ترامپفریبکاری جمهوریخواهان در استیضاح ترامپ  

تعداد زیادی از کاربران توئیتر با نکوهش فریبکاری و دورویی جمهوریخواهان، آگاهی آن‌ها از جرائم ترامپ را واضح دانسته اند.
یک کاربر به نام لیدنسی نواک اذعان به گناهکاری ترامپ را برای هر انسان سالمی واضح دانسته و نوشته است، "آن‌ها گناه ترامپ را می‌دانند. همه آنها. این برای هر کسی که سلول مغزی فعال دارد کاملاً آشکار است. وقتی دوربین در حال چرخیدن است، او هنوز هم نقش بازی می‌کند... کاری نیست که این افراد به خاطر قدرت انجام ندهند".
کاربر دیگری به نام آدام در توئیتی با محتوای مشابه می‌نویسد، "تعجب آور نیست که اغلب این سناتور‌ها در خصوص استیضاح هم عقیده باشند. با این حال، جمهوریخواهان روی خطوط حزبی حرکت خواهند کرد. "
کاربری نیز سیاست را دارای دو چهره دانسته و نوشته است، "سیاست مثل کشتی کج است. روی رینگ مانند دشمن رفتار می‌کنند، اما پشت پرده داستان متفاوت است. "
برخی از کاربران نیز با تمرکز بر تصویر یکی از حاضران در این ملاقات و نگاه عاقل اندر سفیه او به گراهام در حالی که به دیوار تکیه زده، وی را نماینده دیدگاه مردم آمریکا نسبت به این سناتور جمهوریخواه توصیف کرده اند.

  تبرئه ترامپ بی ارزش است چاک شومر رهبر اقلیت دموکرات‌ در سنای آمریکا گفت تبرئه ترامپ در سنا ارزشی ندارد چرا که محاکمه او عادلانه نیست.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استیضاح ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۷۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دونفره قدیمی عمو پورنگ و امیرمحمد سوژه کاربران شد

آفتاب‌‌نیوز :

انتشار تصویری حدودا بیست ساله از داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) و امیرمحمد، زوج موفق اجرای برنامه کودک مورد توجه کاربران قرار گرفته است. داریوش فرضیایی متولد ۱۳۵۲ است و حالا نزدیک به ۵۲ سال دارد و انگار نشانه‌ای از گذر زمان در چهره او پیدا نیست.

در ادامه برخی از واکنش‌ها را مرور می‌کنیم:

فامو: سرگذشت عجیب بنجامین باتن ۲ رو می‌تونن از روی عمو پورنگ بسازن.

موسیو: عکس قدیمی ژاوی و پِدری

یوحنا: پیوند موفقیت‌آمیز عمو پورنگ و ژاوی

مانی: امیر محمد اینجا ۲۵ سالشه و عمو پورنگ ۱۰ سال

محمدرضا: اینجا تولد ۱۰سالگی پورنگ بود

ونوس: عمو پورنگ برعکس مردم داره به طرف بچه‌تر شدن حرکت می‌کنه.

فلاح: عمو پورنگ قدیم پنجاه سالش بوده.

ریحانه: یعنی اون وقتا که بچه بودیم عمو پورنگ می‌دیدیم، عمو پورنگ این شکلی بود؟ چرا از وقتی یادمه اونی بوده که الانش هست؟!

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • ببینید | ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت
  • اکوسیستم جدید «چری» صنعت خودرو را متحول می‌کند؟
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • تلاش مجدد آژاکس برای همکاری با گراهام پاتر
  • دونفره قدیمی عمو پورنگ و امیرمحمد سوژه کاربران شد
  • رئیس‌جمهور آمریکا لایحه فروش یا ممنوعیت «تیک‌تاک» را امضا کرد
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • تردز حالا ۱۵۰ میلیون کاربر ماهانه دارد
  • (ویدیو) بازیگر معروف «نون خ» و خواستگاری از دختر ترامپ!
  • هر آنچه که کاربران «تیک تاک» باید درباره ممنوعیت آن در آمریکا بدانند