Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدارهای هفته بیست‌و‌چهارم لیگ برتر انگلیس با پیروزی خارج از خانه تیم فوتبال لیورپول مقابل ولورهمپتون به پایان رسید. ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۶:۲۳ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین دیدار از هفته بیست‌و‌چهارم لیگ برتر انگلیس، تیم فوتبال لیورپول صدرنشین جدول رده‌بندی رقابت‌ها میزبان خود ولورهمپتون را با نتیجه 2 بر یک شکست داد و بیست‌و‌دومین پیروزی‌اش را در این فصل از رقابت‌ها کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیورپول با گلزنی جردن هندرسون در دقیقه 8 خیلی زود پیش افتاد اما در دقیقه 51 گل تساوی را که رائول خیمنس برای ولورهمپتون به ثمر رساند، دریافت کرد. با این حال شش دقیقه به پایان بازی روبرتو فیرمینو گل دوم قرمزپوشان مرسی‌ساید را به ثمر رساند تا روند برد‌های متوالی این تیم ادامه داشته باشد.

با این نتیجه لیورپول 67 امتیازی شد و حاشیه امنیتش در صدر جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس را به 16 امتیاز افزایش داد، آن هم در حالی که یک بازی کمتر از منچسترسیتی رده دومی انجام داده است.

در دقیقه 32 این بازی سادیه مانه مهاجم سنگالی لیورپولی از ناحیه همسترینگ آسیب دید و مجبور به ترک میدان شد.

جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس

 

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیگ برتر انگلیس لیورپول

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس لیورپول لیگ برتر انگلیس لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۸۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی منچسترسیتی و ولورهمپتون + فیلم

دیدار تیم‌های منچسترسیتی و ولورهمپتون در چارچوب هفته سی‌وششم لیگ‌برتر انگلیس با برتری منچسترسیتی به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های منچسترسیتی و ولورهمپتون امشب _شنبه پانزدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وششم لیگ‌برتر انگلیس از ساعت ۲۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد منچسترسیتی به‌پایان رسید.

ارلینگ هالند در دقیقه ۱۲ (از روی نقطه پنالتی)، ۳۵، ۳+۴۵ (از روی نقطه پنالتی) و ۵۴ و خولین آلوارز در دقیقه ۸۵ گل‌های منچسترسیتی را به ثمر رساندند.

تک گل تیم ولورهمپتون را هوانگ هی چان در دقیقه ۵۳ به ثمر رساند.

خلاصه بازی منچسترسیتی و ولورهمپتون کد خبر 750565

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام + فیلم
  • خشم لیورپول سر تاتنهام آوار شد؛ نوشدارو!
  • گل های بازی لیورپول 4-2 تاتنهام (لیک برتر انگلیس 2023/24)
  • آغاز هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال با تساوی گل گهر و شمس آذر
  • خلاصه بازی چلسی و وستهم + فیلم
  • لیورپول برد و تاتنهام را از لیگ قهرمانان دورتر کرد
  • چلسی رقیب همشهری‌اش را گلباران کرد
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و تاتنهام‌ از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • خلاصه بازی منچسترسیتی و ولورهمپتون + فیلم
  • سومین شکست متوالی تاتنهام و کسب ۳ امتیاز شیرین چلسی در خانه