Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@19:29:58 GMT

مدعی‌العموم به تحریفات حسن عباسی ورود کند

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۸۲۷۷

مدعی‌العموم به تحریفات حسن عباسی ورود کند

عضو شورای اسلامی شهر تهران از مدعی‌العموم خواست به تحریفی که حسن عباسی در شهادت سردار سلیمانی ایجاد کرده، ورود کتد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید فراهانی در صفحه اینستاگرام خود با بازنشر فیلمی از سخنرانی حسن عباسی که وی درباره موضوع "شیوه بودجه در آوردن سپاه" صحبت می‌کند، اظهار کرد: این سخنرانی حسن عباسی با زیر نویس در شبکه‌های تلویزیونی در حال پخش است: از صحت ادعای آقای عباسی بیخبرم اما سوال این است که آیا واقعا از این بهتر نمی‌شد آرمان‌های انقلاب اسلامی همچون ایثار و شهادت که ثمره خون دل خوردن امام و جانبازی شهیدان است را تبدیل ‌و تحریف به مفاهیم مادی میلیون دلاری نمود؟!

وی ادامه داد: ملت‌های دنیا با دیدن این فیلم چه تصوری از ایران ‌و نیروهای نظامی آن خواهند داشت ؟! واقعا جای مدعی العموم در رسیدگی به این تحریف‌ها کجاست ؟

محمد علیخانی دیگر عضو شورای شهر نیز با بازنشر همان فیلم در صفحه اینستاگرام خود در رابطه با حسن عباسی نوشت: آزادانه شهر به شهر می چرخد و ادعاهای دشمن را مستند می‌کند، دشمن حرف‌هایش را ترجمه و به عنوان مدرک علیه جمهوری اسلامی استفاده می کند!

گفتنی است انتشار فیلمی از یکی از سخنرانی‌های حسن عباسی، رئیس اندیشکده یقین و از چهره‌های همواره منتقد دولت، باعث ایجاد موجی از اعتراض در شبکه‌های مجازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در بخشی از سخنرانی که منتشر شده، می‌گوید: شیوه بودجه در آوردن سپاه چگونه است؟ یک جاسوس می گیرد (جیسون رضائیان) و در قبال آزادی اش، دولت ایران یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار از آمریکا می‌گیرد یا در قبال خونبهای شهید قاسم سلیمانی، سه میلیارد دلار درآمد خالص از قطر داشته است.

کد خبر 407232

منبع: ایمنا

کلیدواژه: حسن عباسی شهادت سردار قاسم سلیمانی شوراي شهر تهران مجید فراهانی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۸۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزانه بیش از ۲۰۰ تن پسماند در شهرستان مهاباد تولید می‌شود

فرماندار ویژه مهاباد با اشاره به آغاز طرح تفکیک زباله از مبدا در این شهرستان گفت: روزانه ۲۰۰ تن زباله در شهر و روستاهای مهاباد تولید می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حسن عباسی امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ از آغاز اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا در شهر مهاباد خبر داد و اظهار کرد: در شهرستان مهاباد شامل شهر و روستاهای تابعه روزانه بیش از ۲۰۰ تن زباله تولید می‌شود.

وی با توجه به برنامه‌های حوزه فرهنگ‌سازی، افزود: یکی از برنامه‌های خوب، تفکیک زباله از مبدأ بود که جهت اجرا برنامه‌ریزی شده است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد گفت: از امروز سیاست تفکیک زباله از مبدأ با هدف حفظ محیط زیست، حرکت در راستای کاهش گرمایش زمین، جلوگیری از انباشت زباله در سایت دفن زباله و… در مهاباد پیگیری خواهد شد.

عباسی با بیان اینکه این طرح در سطح شهر مهاباد و در بافت مرکزی شهر شروع شد، تصریح کرد: در این طرح آموزش چهره به چهره با حضور در درب منازل و همچنین مدارس و آموزش نحوه تفکیک را شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: شهرداری مهاباد نیز سطل‌های مخصوص نصب و اقدام به جمع‌آوری زباله‌های تفکیک شده کرده و همچنین بسته‌های تشویقی نیز به همین منظور در نظر گرفته شده است.

عباسی یادآور شد: در اجرای موفقیت‌آمیز این طرح از شهروندان انتظار کمک و همراهی داریم.

کد خبر 751052

دیگر خبرها

  • روزانه بیش از ۲۰۰ تن پسماند در شهرستان مهاباد تولید می‌شود
  • کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای آغاز شد
  • اسلامی از نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای ایران بازدید کرد
  • روستا‌های بالای ۱۰ خانوار بخش مرکزی گناوه برق‌رسانی می‌شوند
  • نمایش «وضوح ناقص» در خانه عکاسان جوان
  • کیهان مدعی شد: دیدید ورود زنان به ورزشگاه غلط بود؟
  • متن سخنرانی امیرعبداللهیان در اجلاس گامبیا
  • فرودگاه شارل دوگل فرانسه به پزشک فلسطینی اجازه ورود نداد
  • ورود وزیر خارجه ایران به گامبیا
  • ورود امیرعبداللهیان به گامبیا