Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر اجرایی کمیته ملی المپیک گفت: خوشبختانه با حضور صالحی‌امیری در راس کمیته و ارتباط بسیار خوبی که با مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان دارد، به نظر می‌رسد یک اجماع حداکثری بین این دو نهاد ورزش به وجود آمده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، کیکاووس سعیدی دبیر اجرایی کمیته ملی المپیک طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص عملکرد سال‌های اخیر کمیته ملی المپیک بیان کرد: یکی از مولفه‌های اثرگزار در حوزه مدیریت اجماع است، خوشبختانه با حضور صالحی‌امیری در راس کمیته و ارتباط بسیار خوبی که با مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان دارد، به نظر می‌رسد یک اجماع حداکثری بین این دو نهاد ورزش به وجود آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیته ملی المپیک به عنوان دستگاه دیپلماسی و وزارت به عنوان نقش حاکمیت توسعه ورزش هستند.

وی افزود: این اجماع می‌تواند پشتوانه معنوی و مدیریتی خوبی برای سازماندهی فعالیت‌های المپیک باشد که حدود 6 ماه دیگر در شهر توکو با حضور کاروان ورزشی کشورمان آغاز خواهد شد. من فکر می‌کنیم کوچک‌ترین تضادی در تصمیم‌گیری‌های این دو ارگان وجود ندارد و اصل هم‌افزایی در سطوح عالی مدیریت ورزش کشور ملاحظه می‌شود.

سعیدی اظهار داشت: وضعیت سهمیه‌های کسب شده توسط ورزشکاران ما خوب است، تا به الان 41 سهمیه کسب کردیم که دو سهمیه ما در دو رشته تیمی بسکتبال و والیبال است. تا خرداد ماه سال آینده فرصت برای کسب سهمیه در برخی رشته‌ها وجود دارد، مانند کاراته، کشتی، تیروکمان، ژیمناستیک، تنیس روی میز، قایقرانی و ... .

دبیر اجرایی کمیته ملی المپیک در پایان گفت: روندی که پیش گرفتیم بسیار خوب است و براساس رصدی که از فعالیت‌ها فدراسیون‌ها صورت گرفته، هم در سطح کارشناسی و هم در سطح مدیریت راهبردی، نشانگر حرکت روبه جلو است و فدراسیون‌ها تلاش خود را می‌کنند. امیدواریم تا پایان دوره کسب سهمیه آنچه پیش بینی کردیم را به دست بیاوریم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان کمیته ملی المپیک خبرگزاری برنا مسعود سلطانی فر کیکاووس سعیدی سید رضا صالحی امیری المپیک 2020 توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۸۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتری: سهمیه المپیک پاریس به ایران می‌رسد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، مسابقات تنیس روی میز انتخابی المپیک در منطقه آسیای میانه از ۲۸ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و در پایان رقابت‌ها تنها فرد قهرمان سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس را کسب می‌کند.

 در بخش زنان ندا شهسواری و مهشید اشتری از ایران اعزام می‌شوند تا برای کسب این سهمیه تلاش کنند. تا به حال ندا شهسواری موفق شده دو بار این سهمیه را از آن خود کند.  

مهشید اشتری در مورد شرایط آمادگی خود و اردوهای تیم ملی گفت: اردوی تیم ملی از سوم اردیبهشت ماه آغاز شده است و قبل از آن هم در مسابقات لبنان، ‌عربستان، آلمان و چک شرکت کردم. اردوی فعلی هم تا زمان اعزام ادامه دارد. در حال حاضر شرایط خوب است و تمریناتمان را دنبال می‌کنیم اما همه چیز به روز مسابقه بستگی دارد. با این حال تمام تلاشمان را می‌کنیم که در انتخابی المپیک به اوج آمادگی برسیم.

او با بیان اینکه انگیزه زیادی برای کسب سهمیه المپیک دارم، تاکید کرد: شاید یک بار فرصت حضور در این مسابقات را داشته باشم چون نمی‌دانم چهار یا هشت سال دیگر چه می‌شود. وقتی الان چنین موقعیتی پیش آمده تمام انگیزه و هدفم را می‌گذارم. من و خانم شهسواری هر دو انگیزه داریم. خانم شهسواری دو بار به المپیک رفته و برایش افتخار است که برای سومین بار برود. برای من هم افتخار است که اولین حضورم را تجربه کنم.

اشتری ادامه داد: خیلی امید دارم که امسال سهمیه برای ایران است اما فرقی نمی‌کند من بگیرم یا خانم شهسواری. شاید برخی بگویند شانس ما با کشورهای دیگر ۵۰، ۵۰ است اما معتقدم احتمال ۸۰ درصد می‌توانیم سهمیه را بگیریم. مهم این است که زنان تنیس روی میز ایران سهمیه را بگیرد.

او در واکنش به اینکه امسال نسبت به سال‌های گذشته به مسابقات بیشتری اعزام شده است، ‌بیان کرد: همه این مسابقات را با هزینه شخصی رفتم. شروع کارم از ۶ ماه قبل و هدفم از اعزام هم انتخابی المپیک بود.

دیگر خبرها

  • زمان آخرین انتخابی المپیک برای کشتی‌گیر ایران
  • پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال
  • سرلک در جست‌وجوی آخرین سهمیه کشتی ایران
  • خیز ملی‌پوش کشتی آزاد برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک
  • رئیس سابق سازمان تیم‌های ملی: بعید می‌دانم با این روند مدال المپیک بگیریم/ دلایل افت فروغی قابل بررسی است
  • ریس سابق سازمان تیم‌های ملی: بعید می‌دانم با این روند مدال المپیک بگیریم/ دلایل افت فروغی قابل بررسی است
  • ملی‌پوش اسلحه اپه: بعد از ناکامی در کسب سهمیه المپیک مصمم‌تر شدم
  • حجاب برای حفظ مقام و جایگاه زن است
  • محمدی: سرلک قابلیت کسب سهمیه المپیک را دارد
  • اشتری: سهمیه المپیک پاریس به ایران می‌رسد