Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- با اعلام نهایی نتایج آثار سینمایی حاضر در بخش سودای سیمرغ سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، فیلم سینمایی «ابر بارانش گرفته» به کارگردانی «مجید برزگر» به عنوان یکی از حاضران این دوره از مهمترین رویداد سینمایی کشور معرفی شد. تاریخ انتشار: 09:00 - 04 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۸۸۵۲۹

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، با اعلام نهایی نتایج آثار سینمایی حاضر در بخش سودای سیمرغ سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، فیلم سینمایی «ابر بارانش گرفته» به کارگردانی «مجید برزگر» به عنوان یکی از حاضران این دوره از مهمترین رویداد سینمایی کشور معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکثریت اهالی سینما مجید برزگر را با اثر تحسین شده پرویز با بازی زنده یاد «لوون هفتوان» به یاد می‌آورند، وی توانست با کارگردانی این فیلم سینمایی جای پای محکمی در سینمای ایران برای خود دست و پا کند، فیلمی که همچنان و با وجود گذشت زمان از جمله آثار خوب سینما در دهه گذشته است. 

«پریدن از ارتفاع کم»، «والدراما»، «خانواده فرشچی»، «دشمنان» و «ابر بارانش گرفته» از جمله آثاری هستند که برزگر در آنها به عنوان تهیه کننده حضور داشته است. 

«یک شهروند کاملا معمولی» و «فصل باران‌های موسمی» از دیگر آثار برزگر در عرصه کارگردانی است، وی همچنین حضور پررنگی در تهیه کنندگی سینما و حمایت از نسل جوان داشته است. برزگر امسال علاوه بر فیلم «ابر بارانش گرفته» در مقام کارگردان، فیلم سینمایی «دشمنان» را نیز در کارنامه دارد که در آن به عنوان تهیه کننده راهی بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر شده است. 

فیلم سینمایی «ابر بارانش گرفته» چهارمین فیلم بلند مجید برزگر در مقام کارگردان است که در بخش سودای سیمرغ سی‌و‌هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر امسال نمایش داده می شود.

در خلاصه‌ داستان «ابر بارانش گرفته» آمده است: «سارا، پرستار ۳۵ ساله و مجرب به بیمارانش کمک می‌کند تا آرام شوند. حتی آنها که امیدی به زنده ماندنشان نیست.» این فیلم هم مانند دیگر کارهای برزگر قرار است یک تجربه‌ی متفاوت در فرم و روایت باشد.

نازنین احمدی، مزدک میرعابدینی، علی ثانی فر، ارشیا نیک‌بین، حمیدرضا مالکی، کاوه هادی مقدم، سورن مناساکانیان، منصوره ایزد پناه، پریسا بهپوری، ناهید حدادی، رامین محمدیان، محمود کیان، پریسا خواجه دهی، سالار دریامج، یحیی حقیقت خواه، نهال موسوی، سعید میرزایی، شهین کاظمی، جمال سادات، رها تقوایی، علی موسوی نژاد و حمید امیدوار از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم سینمایی «ابر بارانش گرفته» به ایفای نقش پرداخته اند.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر اخبار سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۸۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی مازندران برای برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات

رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: ستاد انتخابات استان مازندران برای برگزاری مرحله دوم انتخابات به صورت الکترونیکی در حوزه‌های انتخابیه قائم‌شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ آمادگی کامل دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، رئیس ستاد انتخابات مازندران در جلسه ستاد انتخابات مازندران در ساری گفت: آموزش انتخابات الکترونیک به مردم و عوامل اجرایی در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، سیمرغ و جویبار داده می‌شود و وظیفه اصلی صیانت از آرا مردمی است.

قاسم عزیززاده گرجی افزود: برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ آمادگی کامل وجود دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار  با بیان اینکه آموزش انتخابات الکترونیک به مردم و عوامل اجرایی داده می‌شود، گفت: صندوق‌های الکترونیکی اخذ آرا دریافت شده است و تلاش شد آموزش‌های لازم به مردم و مسئولان اجرایی داده شود.

عزیززاده گرجی تصریح کرد: تمام فرایند انتخابات 21 اردیبهشت در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، سیمرغ و جویبار به صورت کاملا الکترونیک برگزار می‌شود.

وی گفت: 408 شعبه اخذ رای در این حوزه انتخابیه فعال شده است و افرادی که در مرحله نخست انتخابات در حوزه انتخابیه قائم شهر رأی دادند و همچنین افرادی که رأی ندادند می‌توانند در مرحله دوم انتخابات شرکت کنند.

رئیس ستاد انتخابات مازندران تصریح کرد: فیلم مناظرات و فیلم تبلیغات در صدا و سیمای مازندران در حال پخش است و ضبط فیلم‌های تبلیغاتی و مناظره‌ بین کاندیدا‌های حوزه انتخابیه به تناوب تهیه شده که پخش می‌شود.

وی ادامه داد: تبلیغات انتخاباتی تا 7صبح 20 اردیبهشت ادامه دارد.

وی گفت: همه عوامل اجرایی و نمایندگان فرمانداران حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، سیمرغ و جویبار مشخص شدند و وظیفه اصلی سلامت انتخابات و صیانت از آرای مردم را بر عهده دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جشنواره دریای سرخ به فیلم ایرانی جایزه داد
  • فعالیت در زمینه گام دوم انقلاب؛ توقعی به جا از تهران تایمز است
  • «سامپو» فینالیست جشنواره اسپانیا‎یی شد/ «آمرغ» به کانادا می‌رود
  • «له له» جایزه جشنواره هیوستون را گرفت
  • برزگر: بعضی هواداران با سلاح سرد بازی‌ها را تماشا می‌کنند!
  • حضور 3 فیلم کوتاه ایرانی در یکی از معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه
  • آمادگی مازندران برای برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات
  • سینما به روایت سینما/ دیوار میان پایتخت و شهرستان با «آپاراتچی» فروریخت
  • فیلمی که دیوار میان پایتخت و شهرستان را از بین برد
  • پاسخ مرتضی‌علیزاده به منتقد «هفت»: سینما بر همه‌چیز مقدم است