Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@02:25:03 GMT

سرمربی تیم فوتسال حفاری: با بدشانسی قهرمان نشدیم

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۸۴۳۱

سرمربی تیم فوتسال حفاری: با بدشانسی قهرمان نشدیم

«مینا بارانی» روز جمعه در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار داشت: در فصل‌های گذشته شاهد حضور سه تیم قوی در لیگ برتر بودیم، چرا که بیشتر بازیکنان ملی‌پوشان را در اختیار داشتند، مشخص بود که کدام تیم قهرمان می‌شود. از فصل گذشته با اضافه شدن مرحله پلی‌آف،  شرایط تغییر کرد. تیم شرکت ملی حفاری اهواز که هفته آخر آن فصل در صدر جدول قرار داشت در پلی‌آف با بدشانسی مواجه شد و قهرمانی را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شرکت ملی حفاری نیز سایپا را که مدتی صدرنشین بود، شکست داد اما در هفته‌های بعد از نامی‌نو که در رده‌های پایین‌تر جدول قرار دارد، شکست خورد. این نتایج نشان می‌دهد ک تیم‌ها انگیزه خوبی دارند.  هفته گذشته تیم هیات خراسان در صدر جدول بود اما با تیم شهروند ساری مساوی کرد و این امر نشان می‌دهد که ساری هم بازیکنان خوبی دارد. تیم‌های نیمه دوم جدول راحت و بدون استرس بازی می‌کنند و این امر به پویایی لیگ کمک می‌کند. اکنون که رقابت سخت و فشرده‌ای میان ۶ تیم بالای جدول وجود دارد این تیم‌ها همه تلاش خود را برای کسب امتیاز و حضور در پلی‌آف می‌کنند. به همین دلیل پیش‌بینی قهرمان این فصل دشوار است.  

سرمربی تیم شرکت ملی حفاری اهواز ادامه داد: فلسفه پلی‌آف را در بخش زنان نمی‌دانم و دلیل گذاشتن این مرحله در لیگ فوتسال زنان را درک نمی‌کنم. تیمی ممکن است تمام تلاش خود را انجام داده و در مرحله گروهی قهرمان شود. چه لزومی دارد برای زنان با وجود امکانات و حامی مالی کم و نداشتن پخش تلویزیونی مرحله پلی‌آف برگزار کنیم. امیدوارم ادامه برگزاری مرحله پلی‌آف به نفع فوتسال زنان باشد.

وی یادآور شد: در این هفته حساس‌ترین دیدار خود با مس رفسنجان را در پیش‌رو داریم. رفسنجان در این فصل فراز و نشیب‌هایی داشته و تیم خوب و بازیکنان تکنیکی دارد. ما نیز برای رویارویی با این تیم از آمادگی کامل از نظر روحی، روانی، تاکتیکی و جسمانی برخورداریم. بازیکنان ما با انگیزه هستند و همه تلاش خود را برای کسب امتیاز این بازی و حضور در پلی‌آف می‌کنند.

بارانی دلیل باخت تیم‌های صدرنشین برابر تیم‌های انتهای جدول را مصدومیت بازیکنان عنوان کرد و گفت: این تیم‌ها به دلیل محرومیت و آسیب‌دیدگی بازیکنان آن هم در دیدارهای پایانی فصل تن به شکست می‌دهند. ما نیز بازیکن خوبی چون «سهیلا محمودی» را به دلیل آسیب‌دیدگی از دست دادیم و همین امر می‌تواند روی عملکرد یک تیم تاثیرگذار باشد.

وی اضافه کرد: حضور داوران خیلی خوب برای لیگ فوتسال زنان انگشت‌شمار و همین تعداد هم ممکن است اشتباهاتی در قضاوت‌های خود داشته باشند. در این فصل هم نمی‌گوییم که این اشتباهات به عمده بود اما در ۲ دیدار از قضاوت‌های این دواران ضربه خوردیم. امیدوارم فدراسیون فکری به حال این داوران کند و حداقل داوران با تجربه را برگزیند یا کلاس‌های دانش‌افزایی بهتری را برگزار کنند. خیلی از مربیان از داوری شاکی هستند. زیرا اکنون سطح لیگ پویا شده اما داوران خوب قضاوت نمی‌کنند.

سرمربی تیم ملی حفاری اهواز گفت: ۶ ملی‌پوش در تیم ما حضور دارند. هر بازیکنی در باشگاه خود به سبک و روش مربی آن باشگاه بازی می‌کند و به یقین «شهناز یاری» مربی خوبی است و سبک خاص خود را برای پیشبرد اهداف تیم ملی ‌فوتسال زنان در نظر می‌گیرد. تجربه حضور در لیگ فوتسال به بازیکنان کمک می‌کند. همچنین بتدریج بازیکنان جوانی به تیم ملی تزریق می‌شوند تا سبب تقویت آینده تیم باشند. اطمینان دارم با این لیگ پویا و تجربیات، یاری سرمربی تیم ملی، هت تریک قهرمانی آسیا برای ایران رقم می‌خورد.

تیم ملی حفاری اهواز در این فصل با ۴۸ امتیاز در رده دوم جدول لیگ برتر فوتسال زنان قرار دارد.

برچسب‌ها لیگ برتر فوتسال زنان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال زنان لیگ برتر فوتسال زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۸۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قبل از نهایی شدن قهرمانی: رئالی‌ها جشن را شروع کردند

به گزارش "ورزش سه"، امروز روز ویژه‌ای برای رئالی‌ها بود، آنها با پیروزی قاطعانه ۳-۰ برابر کادیز قهرمانی‌شان را تا حد زیادی قطعی کرده‌اند و می‌توا‌ن در مقابل عنوان قهرمان فصل ۲۴-۲۰۲۳ نام رئال مادرید را نوشت.

کارلو آنچلوتی ترکیبی متفاوت را برای این بازی انتخاب کرد و ترجیح داد انرژی بازیکنان ترکیب اصلی‌اش را برای دیدار مقابل بایرن مونیخ در چهارشنبه همین هفته حفظ کند. براهیم دیاز، جود بلینگام و خوسلو سه گل مادریدی‌ها را به ثمر رساندند.

آنها حالا در صدر جدول ۸۷ امتیازی هستند و برای قطعی کردن قهرمانی فقط به یک امتیاز نیاز دارند، اگرچه شکست احتمالی بارسلونا مقابل خیرونا در بازی امشب هم قهرمانی رئال را حتمی می‌کند.

با این حال بازیکنان رئال که دیگر خودشان را قهرمان لالیگا می‌دانند پس از پایان بازی به مقابل هواداران رفتند و دست در دست یکدیگر، با آنها جشن قهرمانی کوچکی برگزار کردند. کادر مربی‌گری، از جمله کارلو آنچلوتی هم به زمین آمدند و لحظاتی را در کنار بازیکنان به جشن پرداختند.

در روزهای اخیر ابتدا اعلام شد که رئالی‌ها تا پایان بازی بارسلونا در سانتیاگو برنابئو صبر می‌کنند و در صورت مسجل شدن قهرمانی جشن خواهند گرفت اما مارکا تایید کرد که باشگاه برنامه‌ای برای جشن ندارد و بزودی برنامه جدید از طرف خود باشگاه اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • قبل از نهایی شدن قهرمانی: رئالی‌ها جشن را شروع کردند
  • مردان بایرن نگاه کنند: اینطوری قهرمان می‌شوند
  • بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان مشخص شدند
  • زیر ساختهای استان کرمان اماده برگزاری مسابقات بین‌المللی
  • فوتسال نیاز به بازی با تیم‌های بزرگ دارد/ نگران جام جهانی هستیم
  • واکنش سرمربی زنیت به احتمال جذب نیمار
  • گرام سونس: فکر می‌کردم لیورپول قهرمان لیگ می‌شود اما پایان ناامید‌کننده‌ای رقم خورد
  • 26 بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال زنان دعوت شدند
  • استقبال از تیم فوتسال افغانستان + فیلم
  • لیگ‌برتر فوتسال ایران در حال پوست‌اندازی است