Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-26@11:15:10 GMT

اعلام زمان افتتاح دو زیرگذر استاد معین و گیشا

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۸۴۳۸

اعلام زمان افتتاح دو زیرگذر استاد معین و گیشا

تین نیوز

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران از افتتاح زیرگذر استاد معین در دهه فجر خبر داد.

به گزارش تین نیوز، افشین حبیب زاده ر مورد آخرین وضعیت افتتاح زیرگذر استاد معین با بیان اینکه قول داده بودیم در دهه فجر این زیرگذر را افتتاح کنیم به ایسنا، گفت: قطعا زیرگذر استاد معین بنا به قولی که مدیران شهرداری به اعضاء شورا و مردم داده اند،  افتتاح می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد آخرین وضعیت زیرگذر گیشا نیز با اشاره به وعده شهرداری مبنی بر افتتاح این پروژه تا پایان سال جاری افزود: امیدواریم با تلاش شبانه روزی مهندسان و کارگران شهرداری بتوانیم قبل از اتمام سالجاری و زودتر از موعد مقرر، این زیرگذر را افتتاح کنیم.

حبیب زاده افزود: البته در حال حاضر بخشی از زیرگذر که از چمران جنوب به سمت جلال وارد می‌شویم مورد استفاده قرار گرفت؛ اما برخی نگرانی‌ها از بروز مشکلات در عملیات اجرایی سبب شد که تصمیم بگیریم تا کل پروژه را به یکباره و تا پایان سال جاری افتتاح کنیم.

وی با بیان اینکه سطح و کف مجموعه زیرگذر گیشا ممکن است زودتر افتتاح شود گفت: برای راحتی مردم و مدیریت ترافیک برخی از کارشناسان پیشنهاد دادند که سطح زیرگذر مورد استفاده قرار گیرد و جداره سازی‌ها بعد از افتتاح تکمیل شود که هنوز در این رابطه تصمیمی گرفته نشده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: زیرگذر استاد معین و گیشا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۸۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سطح مبارزه علیه آفت سن گندم به یک میلیون و ۲۰۰ هزار هکتار رسید

سعید معین در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بنابر آخرین آمار یک میلیون و ۲۰۰ هزار هکتار مبارزه علیه آفت سن در مزارع گندم انجام شده است. از مجموع سطح مبارزه ۶۰ هزارهکتار علیه پوره و مابقی سن مادر صورت گرفته است‌.

معین ادامه داد: برآوردها حاکی از آن است که سطح مبارزه علیه سن مادر به ۲ میلیون و ۵۰۰ تا ۲ میلیون و ۶۰۰ هزارهکتار برسد.

مدیرکل مبارزه با آفات عمومی و همگانی حفظ نباتات افزود: با توجه به شیوع آفت سن در مناطق معتدل و سردسیر به کشاورزان توصیه می شود که با مشورت کارشناسان حفظ نباتات اقدام به مبارزه کنند. 

به گفته او، با توجه به شرایط بارش باران و دمای سرد و گرم که روی عملیات مبارزه اثر می‌گذارد، از این رو در تلاش هستیم که ۵۰ درصد مبارزه در سن مادر و قبل از تبدیل شدن به پوره انجام شود.

معین بیان اینکه تاکنون خسارتی به مزارع از حیث آفت سن گندم وارد نشده است، گفت: کشاورزان طی ۲ هفته باقی مانده با انجام سم پاشی به موقع به گونه ای عمل کنند که تبدیل آفت سن گندم به پوره به حداقل برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • سطح مبارزه علیه آفت سن گندم به یک میلیون و ۲۰۰ هزار هکتار رسید
  • احداث زیرگذر حصه شمالی در ۱۴۰۳
  • زمان‌بندی ۵۷۵ پروژه فعال در شهر اصفهان انجام شد
  • حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مدال ولایت را از امام زمان خود گرفت
  • آماده ارسال// حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مدال ولایت را از امام زمان خود گرفت
  • معین تقوی طلایی شد
  • آماده‌باش کامل شهرداری کرمان در شرایط جوی ناپایدار
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • برای احیای خاک آلوده به پلاستیک ۵۰۰ سال زمان لازم است
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی