Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@11:41:22 GMT

آغاز حضور مردم عراق برای تظاهرات ضد آمریکایی در بغداد +فیلم و عکس

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۸۸۲۴

آغاز حضور مردم عراق برای تظاهرات ضد آمریکایی در بغداد +فیلم و عکس

‍‍‍‍‍‍

خبرنگار شبکه المیادین به صورت زنده از بغداد گزارش داد که از حوالی ساعت 8 صبح (به وقت محلی) مردم عراق در محله‌های مختلف بغداد حاضر شده‌اند تا تظاهرات گسترده ضد آمریکایی برگزار کنند.

به گزارش مشرق، مردم عراق از نخستین ساعت صبح امروز با حضور در خیابان‌های بغداد، در حال آماده شدن برای برگزاری تظاهرات میلیونی ضد حضور نظامی آمریکا در این کشور هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

خبرنگار شبکه المیادین به صورت زنده از بغداد گزارش داد که از حوالی ساعت 8 صبح (به وقت محلی) مردم عراق در محله‌های مختلف بغداد حاضر شده‌اند تا تظاهرات گسترده ضد آمریکایی برگزار کنند.

المیادین همچنین گفت مردم عراق ضمن اعلام مخالفت خود با حضور نظامیان آمریکایی در کشورشان، این موضوع را محکوم کرده و خواستار خروج آنها هستند.

به گزارش المیادین، عراقی‌ها با به اهتزاز درآوردن پرچم کشورشان در میدان التحریر، با حضور آمریکایی‌ها در این کشور مخالفت کردند.

بر این اساس، جمعیت مردمی که از نقاط مختلف بغداد برای مشارکت در تظاهرات ضد آمریکایی به مرکز این شهر می‌آیند در حال افزایش است.

تظاهرات‌کنندگان عراقی با در دست داشتن پلاکاردهایی با نوشته «آمریکا از عراق بیرون برو»، از گروه‌های مقاومت در این کشور حمایت کردند.

خبرنگار المیادین از میدان التحریر گزارش داد که پیام این تظاهرات میلیونی ضد آمریکایی مردم عراق این است که گروه‌های مقاومت از پایگاه مردمی برخوردار بوده و فراکسیون‌های پارلمانی به تلاش برای اجرای تصمیم اخراج آمریکایی‌ها ادامه خواهند داد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: هواپیمای اوکراینی سردار سلیمانی انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا تظاهرات بغداد عراق آمریکا تظاهرات ضد آمریکایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۸۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هراس صهیونیست‌ها از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ همزمان با موج جدید تظاهرات حمایت از فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا، سران رژیم صهیونیستی نگرانی خود را نسبت به گسترش دامنه این تظاهرات اعلام کردند. نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا را «وحشتناک» توصیف کرد و گفت که این تظاهرات باید متوقف شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هراس صهیونیست‌ها از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به تانکر حامل سوخت در لبنان+ فیلم
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • این پست عجیب اردوغان به زبان عربی جنجال به پا کرده
  •  توصیف اردوغان از بغداد جنجال به پا کرد + عکس
  • ناتوانی مردم آمریکا در پرداخت اقساط وام‌ها
  • لیست رویایی تیم ملی ایتالیا برای لیگ ملت‌ها؛ حضور یک بازیکن آمریکایی!
  • اولین نتایج سفر اردوغان به عراق/ تشکیل ستاد عملیات مشترک بین آنکارا و بغداد
  • تجمعات اعتراضی با شعار مرگ در ونیز جایی ندارد در دوسالانه ونیز/ اروپا هم اسرائیل را پس زد
  • هشدار پنتاگون به عراق درباره ادامه حملات علیه نیروهای آمریکا