Web Analytics Made Easy - Statcounter

سولماز عباسی سرمربی تیم ملی قایقرانی روئینگ بانوان در گفت‌وگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: در حال حاضر سومین اردوی تیم ملی روئینگ بانوان در دریاچه آزادی در حال برگزاری است، تیمی که در حال حاضر با آن کار می‌کنم، متشکل از ۴ دختر است که ۳ نفرآن‌ها سبک وزن و یک نفر سنگین وزن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ۳ نفر برای ماده دو نفره سبک وزن با هم رقابت می‌کنند تا در نهایت برای مسابقات کسب سهمیه یک نفر آن ها انتخاب شود، هانیه خرسند در سنگین وزن، کیمیا زارعی، زینب نوروزی و شکیبا وقوفی در سبک وزن ملی پوشان ما هستند که از این سه نفر در سبک وزن دو نفر به مسابقات اعزام خواهند شد.

بیشتر بخوانید: ملی پوش قایقرانی ایران سهمیه پارالمپیک توکیو را کسب کرد

عباسی گفت: ماده دو نفره سبک وزن جزو مواد بسیار سختی برای کسب سهمیه المپیک است که تقریبا در سال‌های گذشته دختران ما نتوانستند در این ماده سهمیه داشته باشند اما در ماده تک نفره سنگین وزن هر دوره سهمیه کسب کرده ایم.

سرمربی تیم ملی روئینگ بانوان ادامه داد:قایقرانان در حال حاضر شرایط نسبتا خوبی را دارند و با انگیزه تلاش می‌کنند، امی واریم که بتوانند یک نتیجه ایده آل در مسابقات پیش رو کسب کنند.

او افزود: درحال حاضر اردو‌های برون مرزی نداریم، ولی در حال تلاش هستیم که اگر امکان باشد به واسطه حامی مالی و کمک فدراسیون قایقرانی بتوانیم بازیکنان را قبل از مسابقه حدود یک ماه به اردوی برون مرزی اعزام کنیم. چون در ایران برای رشته روئینگ مشکل پیست وجود دارد و ما نیاز به ۲ کیلومترمسافت برای تمرین داریم، قایقرانان برای اینکه بتوانند برای مسابقه به شرایط نسبتا ایده آل برسند باید یک اردوی خیلی خوب در شرایط استاندارد را تجربه کنند، در حال حاضر در دریاچه آزدی تمریناتشان را به خوبی گذرانده اند البته به دلیل سرمای هوا و هم آلودگی‌هایی را که پشت سر گذاشتیم بیشتر تمریناتشان سالنی بود، ولی کیفیت لازم را داشته، امیدوارم بتوانیم به کیفیت کار اضافه کنیم، بچه‌ها نیز انگیزه خود را حفظ کنند تا بتوانند یک مسابقه خوب داشته باشند.

سرمربی تیم ملی روئینگ گفت:امیدوارهستم بتوانم آن هدف‌هایی را که برای قایقرانان در نظر دارم با انگیزه‌ای که آن‌ها دارند به ثمر برسانیم تا بازیکن‌ها بتوانند به نتیجه برسند، مسابقات کسب سهمیه المپیک از تاریخ ۸ تا ۱۱ اردیبهشت ۹۹ در کره جنوبی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی روئینگ ایران قایقرانی بانوان فدراسیون قایقرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۸۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی انتخابی تیم‌ملی برای مسابقات آسیایی پرس‌سینه به مهاباد رسید

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد امروز در اولین جلسه شورای ورزش و جوانان، گفت: با همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی زمینه برگزاری مسابقات قهرمانی پرس‌سینه کشور فراهم شده و از همه ظرفیت‌های شهرستان برای میزبانی شایسته استفاده خواهد شد.

وی اضافه کرد: این مسابقات از ۲۲ اردیبهشت‌ماه جاری با حضور قهرمانان‌ملی شروع شده و تدارکات لازم برای اسکان، جابه‌جایی و پذیرایی پیش‌بینی شده است.

فرماندار ویژه مهاباد بیان کرد: همچنین برگزاری مسابقات لیگ‌برتر نوجوانان کشور از روز ۱۶ اردیبهشت‌ماه به میزبانی این شهرستان واگذار شده و برنامه‌ریزی لازم برای این رویداد ورزشی نیز انجام گرفته است.

عباسی در خصوص نرخ‌گذاری سالن‌های ورزشی در ادامه گفت: قیمت‌گذاری فضا‌های ورزشی مصوب شده و در اختیار مالکان قرار گرفته و از طرفی وقت‌هایی برای هیات ورزشی نوجوانان و جوانان و افراد بی بضاعت پیش‌بینی شده است.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت دارای بیش از ۱۰ هزار بیمه شده ورزشی است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان
  • میزبانی انتخابی تیم‌ملی برای مسابقات آسیایی پرس‌سینه به مهاباد رسید
  • وضعیت اضطراری؛ شرایط خیلی امیدوار کننده نیست / سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک
  • سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک؛وضعیت اضطراری
  • بررسی وضعیت دوومیدانی‌کاران ایران برای رسیدن به سهمیه المپیک
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است
  • واکنش کاپیتان تیم ملی به انصراف ملی‌پوشان: تیم ملی جای بچه‌بازی نیست!
  • ۳۳۱۶ هزار فقره انشعاب جدید فاضلاب در استان مرکزی واگذار شد
  • مقاومت ژاوی در تمرین: جواب هیچکس را نداد