Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزارش خبرنگار ایرنا از بغداد حاکی است، مردم عراق از نقاط دور و نزدیک در حال حرکت به سمت منطقه جادریه محل برگزاری تظاهرات هستند.
خیابان های منتهی به محل برگزاری تظاهرات به علت ازدحام و شلوغی بی سابقه از حدود پنج کیلومتر دورتر بسته شده و مردم با پای پیاده به سمت جادریه حرکت می کنند.
این مشاهدات حاکی است که،‌ بسیاری از مردم در حرکت خود کفن پوش و با در دست داشتن پرچم های عراق به همراه دست نوشته های مختلف نفرت خود را ترامپ و دولت آمریکا نشان می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خیابان های کراده، پل حسنین و مناطق اطراف محل برگزاری تظاهرات اکنون مملو از جمعیت است و حضور زنان، کودکان، کهنسالان، عشایر و جوانان با نمادهای مختلف عراق برای حضور در تظاهرات ضد اشغال جلوه دیدنی به خیابان های بغداد در روز جمعه بخشیده است.
مردم با وجود سرمای هوا همچنان در حال حرکت به سمت  جادریه هستند و به علت قفل شدن بسیاری از مسیرها ناچارند برای رسیدن به محل تظاهرات کیلومتر پیاده طی کنند.

برچسب‌ها تظاهرات بغداد ایالات متحده آمریکا عراق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تظاهرات بغداد ایالات متحده آمریکا عراق تظاهرات بغداد ایالات متحده آمریکا عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۸۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط تراتسفورماتور در منطقه پردیس اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: به علت بارش شدید باران و طوفان یک دستگاه ترانسفورماتور در خیابان شهید شاکری منطقه پردیس اهواز سقوط کرد.

عباس شیاری افزود: با وقوع این حادثه پس از اطلاع گروه‌های عملیاتی در محل حاضر و اقدام به جدا و عادی سازی خط ۳۳ هزار تغذیه کننده بخشی از منطقه پردیس نموده و در ادامه بار مصرفی مشترکین خیابان مذکور را بر روی ترانس‌های مجاور تقسیم کردند.  

وی ادامه داد: با اعلام هشدار هواشناسی و مدیریت بحران نیرو‌های عملیاتی شرکت توزیع برق اهواز در حالت آماده باش قرار دارند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز اظهار کرد: شهروندان در صورت وقوع هر گونه حواددث احتمالی در شبکه برق  با سامانه ١٢٢ تماس حاصل نمایند 

.

.

دیگر خبرها

  • سقوط تراتسفورماتور در منطقه پردیس اهواز
  • فیلم/تظاهرات دانشجویان فرانسوی در حمایت از مردم غزه با وجود اعمال محدودیت پلیس
  • خروش رودخانه ورگر آبدانان در ایلام | ویدئو
  • فیلم/خروش رودخانه ورگر آبدانان در استان ایلام
  • این اتوبوس شمیران به در و دیوار می‌خورد
  • برای رهایی از مشکلات ترافیکی باید به سمت استفاده از فناوری‌های مدرن حرکت کرد
  • اعلام بازداشت بیش از ۱۵۰۰ دانشجو در دانشگاه های آمریکا/برگزاری بیش از ۲ هزار تظاهرات در نیویورک/ وحشت دموکرات‌ها از ادامه اعتراضات دانشجویی در آستانه انتخابات
  • برگزاری بیش از ۲ هزار تظاهرات در نیویورک از آغاز جنگ اسرائیل
  • نماینده پارلمان عراق: سفیر آمریکا از عراق اخراج شود
  • خشم محافل عراقی از دخالت‌های گسترده سفیر آمریکا در بغداد