Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی اتلتیکومادرید مسئولیت شکست تیمش مقابل تیم دسته سومی کولتورال لئونسا در جام حذفی اسپانیا را برعهده گرفت. ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیه‌گو سیمئونه که شاگردانش شب گذشته (پنجشنبه) در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اسپانیا موسوم به کوپا دل ری، در خانه تیم دسته سومی کولتورال لئونسا با نتیجه 2 بر یک به شکست خوردند و از صعود به مرحله بعدی باز ماندند، پس از این دیدار گفت: ما نتوانستیم در این بازی گلزنی لازم را داشته باشیم و مسئولیت این شکست برعهده من است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کولتورال لئونسا شایسته این برد بود و به آنها تبریک می‌گویم.

سرمربی آرژانتینی روخی‌بلانکو ادامه داد: ما آن جدیت لازم را در این بازی نداشتیم. ویتولو موقعیت‌هایی برای گلزنی داشت، سائول هم یک ضربه سر خطرناک زد، توماس ... ما چندین موقعیت خوب نصیب‌مان شد اما دروازه‌بان کولتورال شب شگفت‌انگیزی را سپری کرد و حریف‌مان باهدف و امید بالایی بازی کرد. ما در زدن ضربات پایانی دقت لازم را نداریم و وقتی گل نمی‌زنیم، اوضاع دشوار می‌شود.

لئوناردو: درخواست کاوانی برای ترک پاری‌سن‌ژرمن صحت دارد/ پیشنهاد اتلتیکومادرید را رد کردیم

سیمئونه با اشاره به اینکه برنامه‌ای برای ترک اتلتیکومادرید ندارد، اظهار داشت: همچنان رویای این را دارم که مثل همان روزهای اولی که به اتلتیکو آمدم، با این تیم کار کنم و پنالتی‌ها، وقت‌های اضافه در لیگ قهرمانان اروپا و حذف شدن از جام حذفی اسپانیا هم چیزی را برای من عوض نمی‌کند. من بازیکنان خوبی و مهمی در اختیار داریم و نتایج مدنظر هم به دست خواهد آمد.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط سیمئونه اتلتیکو مادرید

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیمئونه اتلتیکو مادرید سیمئونه اتلتیکو مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۹۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه سنگین سیمئونه به ممفیس دیپای

به گزارش "ورزش سه"، دیپای هرگز نتوانست مهاجم مورد انتظار برای اتلتیکو نشان دهد. او که از بارسا به اتلتیکو پیوست، در فصلی که برای این تیم اصلا خوب پیش نرفت و تنها برای کسب سهمیه می جنگد، نیمی از بازی ها را به دلیل مصدومیت از دست داد.

دیپای آخرین بار در بازی رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برابر دورتموند مصدوم شد و دیگر نتوانسته برای تیمش به میدان برود ولی او دیروز به تمرینات برای بازی با مایورکا اضافه شد. دیداری که امشب برگزار خواهد شد.

سیمئونه وقتی با سوالی در مورد وضعیت مصدومیت دیپای روبه‌رو شد، پاسخی کنایه‌آمیز داد: «بله، امروز دیدم که او تمرین کرد. به هر حال چیزی به یورو 2024 نمانده و این برای او انگیزه خوبی است. به همین دلیل مطمئنم در هفته های پیش رو او با 100 درصد توانش به ما کمک خواهد کرد. همیشه وقتی یورو نزدیک می شود، برخی بازیکنان دو برابر در زمین تلاش می کنند چون می خواهند در بهترین فرم به این رقابت ها برسند.»

دیگر خبرها

  • برتری 2-1 چلسی مقابل لیورپول و قهرمانی در جام حذفی انگلیس (5 می، 2012) / فیلم
  • حاتمی: آخر بازی تمرکز نداشتیم/ به خطاهای آسیب زننده اعتراض کردیم
  • دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال
  • ناکامی بزرگ بلوگرانا؛ بارسلونا فصل را بدون جام به پایان می‌رساند!
  • قهرمانی آرسنال در جام حذفی انگلیس با برتری مقابل چلسی (4 می، 2002) / فیلم
  • کنایه سنگین سیمئونه به ممفیس دیپای
  • دیگو سیمئونه: با توجه به پیشرفت رقبا، کسب سهمیه لیگ قهرمانان روز به روز سخت‌تر می‌شود
  • پپ گواردیولا: با توجه به آمادگی آرسنال، باید تمام امتیازات لازم در لیگ را کسب کنیم
  • آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی مقابل شگفتی‌ساز
  • لزوم احساس مسئولیت مسلمانان نسبت به همدیگر