Web Analytics Made Easy - Statcounter

تظاهرات میلیونی قشرهای مختلف مردم عراق در محکومیت تجاوزات مستمر آمریکایی‌ها و درخواست برای اخراج آنها از این کشور از صبح امروز در بغداد آغاز شده است. ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، مردم عراق یکصدا بر ضرورت خروج نیروهای اشغالگر آمریکایی از کشورشان تاکید می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها شعارهای مختلفی از جمله شعار "بره بره آمریکا" (آمریکا برو بیرون) سرمی‌دهند.

نماینده عراقی: لازم باشد آمریکا را با زور بیرون می‌رانیم

‎از نکات قابل توجه در این راهپیمایی این است که تظاهرات کنندگان کفن پوشان به طور گسترده پرچم‌های عراق را در دست دارند.

 

تکمیل می‌شود...

R36355/P/S8,90,1128/CT8

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۹۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقامات آمریکایی: اسرائیل در کنترل گذرگاه رفح از خط قرمز بایدن عبور نکرد

مقامات آمریکایی درباره عملیات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در گذرگاه رفح که آن را به کنترل خود درآورد، گفتند، این رژیم در این عملیات از خط قرمزی که رئیس‌جمهور آمریکا تعیین کرده، عبور نکرده است.

به گزارش ایسنا، مقامات آمریکایی در گفت‌وگو با وبگاه خبری آکسیوس مدعی شدند، بر این عقیده هستند که عملیات نظامی رژیم صهیونیستی برای کنترل بر گذرگاه رفح از خط قرمزی که «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا تعیین کرده، عبور نکرده است.

این مقامات همچنین گفتند، واشنگتن در حال بررسی تعلیق محموله‌های سلاح به رژیم صهیونیستی یا محدود کردن استفاده از آن در صورت آغاز عملیات بزرگ در رفح است.

آن‌ها اعلام کردند، جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا و بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، در گفت‌وگوی تلفنی در روز دوشنبه، عملیات نظامی رژیم صهیونیستی در گذرگاه رفح را بررسی کردند و بایدن نسبت به این عملیات هیچ اعتراضی نکرد.

رژیم صهیونیستی، گذرگاه رفح بین غزه و مصر را تصرف کرده و انتقال کمک‌های بشردوستانه متوقف شده است.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مقامات آمریکایی: اسرائیل در کنترل گذرگاه رفح از خط قرمز بایدن عبور نکرد
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر عسقلان اسرائیل/ اعلام آغاز مرحله چهارم نبرد انصارالله یمن علیه اسرائیل/ بازداشت یک نظامی آمریکا توسط روسیه/ تهدید دادگاه لاهه توسط ۱۲ سناتور آمریکایی
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به هدفی نظامی، اینبار در جولان اشغالی
  • حمله دیگری از مقاومت اسلامی عراق به یک مرکز نظامی صهیونیست‌ها در اراضی اشغالی
  • حضور پلیس، نتوانست به تظاهرات دانشجویان پایان دهد
  • پیشنهاد جنجالی ایلان ماسک علیه دانشجویان معترض امریکا | نتایج نظرسنجی میلیونی‌اش را ببینید
  • تظاهرات مردم مالزی در حمایت از غزه+ فیلم
  • آمادگی پیام نور برای پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا
  • حمایت مجلس یمن از تشدید مبارزات علیه رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس
  • رویکرد بایدن در قبال تظاهرات ضد صهیونیستی دانشجویان در آمریکا