Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه‌های بلژیکی گزارش کردند گلر تیم ملی فوتبال ایران گزینه شماره یک حضور در تیم خنک شده است.

به گزارش مشرق، علیرضا بیرانوند امکان دارد در آینده پیراهن تیم بلژیکی را به تن کند. در این مورد سایت فوتبال‌ پریمور این کشور اروپایی گزارش کرد باشگاه کی.آر.سی خنک همچنان در جست‌وجوی دروازه‌بانی جدید می‌گردد. قبلا قرار بود که این باشگاه با توماس دیدیلون به توافق برسد اما ظاهرا چنین امکانی مهیا نشد و اکنون نام علیرضا بیرانوند در فهرست خرید باشگاه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این رسانه افزود:  گلر ۲۷ ساله‌ از مدت‌ها قبل برای تیم خنک مطرح بوده  است.

 سایت مذکور اشاره کرد بیرانوند تاکنون ۳۱ مرتبه برای تیم ملی ایران بازی کرده و در جام جهانی ضربه پنالتی رونالدو را مهار کرد.

سایت فوتبال کرانت بلژیک نیز به این موضوع پرداخت. این رسانه نوشت باشگاه مذکور توافقی با توماس دیدیلون، گلر اندرلخت نکرد و حالا تیم خنک دنبال علیرضا بیرانوند گلر تیم ملی ایران و باشگاه پرسپولیس است.

این رسانه نیز به مهار ضربه پنالتی کریستیانو رونالدو در جام جهانی توسط علیرضا بیرانوند اشاره کرد.

در لیگ حرفه ای بلژیک دو تیم رده دومی خنت و رده ششمی خنک حضور دارند که طبق گزارش رسانه‌ها تیم خنک خواهان همکاری با بیرانوند است در حالیکه در برخی رسانه‌ها عنوان شده که خنت برای جذب گلر پرسپولیس تلاش می‌کند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: هواپیمای اوکراینی سردار سلیمانی انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا خنک بلژیک علیرضا بیرانوند پرسپولیس لژیونر لیگ بلژیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۹۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در شمال اراضی اشغالی

رسانه‌های عبری از به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در تعدادی از شهرک‌های شمال اراضی اشغالی خبر دادند.

به گزارش ایسنا، رسانه‌های عبری گزارش دادند آژیرهای هشدار در «راموت نفتالی، یفتاح و مفووت حرمون» در الجلیل الاعلی به صدا درآمد.

از زمان شروع عملیات طوفان‌الاقصی توسط مقاومت فلسطین علیه اراضی اشغالی و جنگ غزه، مرزهای لبنان و اراضی اشغالی نیز شاهد تبادل آتش میان حزب‌الله و ارتش رژیم صهیونیستی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نخست‌وزیر بلژیک: در حال بررسی اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه اسرائیل هستیم
  • شمار شهدای رسانه در غزه به ۱۴۲ نفر رسید
  • وضعیت باورنکردنی پوشش زنان در خیابان‌های بروکسل بلژیک
  • خونریزی مغزی رنه آدلاید پس از برخورد توپ به سرش در لیگ بلژیک!
  • بازیکن فرانسوی پس از برخورد توپ به سرش بی‌هوش شد
  • از هوش رفتن بازیکن فرانسوی پس از برخورد توپ به سرش
  • عکسی متفاوت از بروکسل، پایتخت بلژیک
  • وضعیت جالب پوشش زنان در خیابان‌های بروکسل بلژیک | عکس
  • ویدیو/ درگیری جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها به بهانه فلسطین
  • به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در شمال اراضی اشغالی