Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@02:54:46 GMT

تسلا دومین خودروساز ارزشمند جهان قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۹۵۱۴

تسلا دومین خودروساز ارزشمند جهان قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیلی میل، شرکت تسلا با کنار زدن فولکس واگن به دومین خودروساز ارزشمند جهان تبدیل شد. این در حالی است که شرکت تویوتا همچنان در صدر این فهرست قرار دارد. 

دلیل این امر ارزش سهام این تولیدکننده خودروهای برقی است. روز چهارشنبه ارزش این شرکت در بازار  برای نخستین بار مرز از ١٠٠ میلیارد دلار گذشت و به این ترتیب با کنار زدن فولکس واگن در رده دوم شرکت های خودروسازی با ارزش قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که ارزش فولکس واگن ٩٩.۴ میلیارد دلار و ارزش جهانی تویوتا ٢٣٣ میلیارد دلار است. 

با این اوصاف تسلا از رقبای جهانی خود یعنی هوندا، بی ام دبلیو، جنرال موتورز و دایملر پیشی گرفته است. دلیل افزایش ارزش تسلا، رشد درآمد شرکت در سه ماهه سوم ۲۰۱۹، پیشرفت در توسعه کارخانه جدید در چین و تحویل تعداد قابل توجهی خودرو به مشتریان در سه ماهه چهارم ٢٠١٩ است.  البته باید به این نکته اشاره کرد که آمار فروش تسلا چندبار کمتر از رقبایش است. 

کد خبر 4833693

منبع: مهر

کلیدواژه: تویوتا فولکس واگن فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تحقیقات علمی شرکت دانش بنیان نوآوری ایالات متحده آمریکا فناوری فضایی هکرها امنیت سایبری شرکت هواوی گوشی هوشمند گوگل ماهواره تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۹۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سود شرکت ایلان ماسک نصف شد

شرکت آمریکایی تسلا سه‌شنبه شب پیش‌بینی‌های بد سرمایه‌گذاران را تأیید و اعلام کرد که فروش سه ماهه این سازنده خودروهای برقی ۹ درصد و سود تعدیل شده آن ۴۸ درصد کاهش یافته است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از مارکت واچ، شرکت آمریکایی تسلا سه‌شنبه شب پیش‌بینی‌های بد سرمایه‌گذاران را تأیید و اعلام کرد که فروش سه ماهه این سازنده خودروهای برقی 9 درصد و سود تعدیل شده آن 48 درصد کاهش یافته است.

تسلا در سه ماهه اول سال جاری میلادی  1.13 میلیارد دلار یا 34 سنت به ازای هر سهم درآمد داشت، در حالی که در سه ماهه اول سال 2023، 2.2 میلیارد دلار یا 73 سنت به ازای هر سهم درآمد داشت.

بر اساس این گزارش، فروش تسلا در دوره سه ماهه اول سال جاری میلادی کاهش یافت و به 21.3 میلیارد دلار رسید.

اخراج 10 درصد کارکنان تسلاتسلا روباتاکسی را 8 اوت رونمایی می‌کند

تحلیلگران شرکت‌کننده در نظرسنجی فکت ست FactSet پیش بینی کردند که این سازنده خودروهای الکتریکی درآمد تعدیل‌شده 49 سنت در هر سهم از فروش 22.2 میلیارد دلاری را گزارش کند.

اگرچه سرمایه گذاران تسلا خود را برای اخبار بد آماده کرده بودند، اما سهام این شرکت بیش از 7 درصد رشد کرد.

تسلا در نامه ای به سهامداران ابراز اطمینان کرد که خودروهای جهان در آینده نه تنها برقی بلکه خودران و بدون راننده خواهند بود.

در این نامه آمده است: ما معتقدیم که خودران شدن خودروها در مقیاس وسیع تنها با داده‌های میلیون‌ها وسیله نقلیه و یک خوشه آموزشی عظیم هوش مصنوعی امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارزش گوگل اوج گرفت؛ غول تکنولوژی از ۲ تریلیون دلار گذر کرد
  • ارزش بازار آلفابت از ۲ تریلیون دلار گذشت
  • آلفابت به کلوب ۲ تریلیون دلاری‌ها پیوست
  • ربات انسان‌نمای تسلا تا سال دیگر به بازار می‌آید
  • حراج تاریخی ایلان ماسک: خدمتکار خانگی انسان‌نما، زیر ۳۰ هزار دلار
  • حراج تاریخی ایلان ماسک : خدمتکار خانگی انسان‌ نما، زیر ۳۰ هزار دلار
  • افت فروش خودرو‌های برقی فولکس واگن/ چرا اروپایی‌ها دوباره به خودرو‌های بنزینی روی آوردند؟
  • سود شرکت ایلان ماسک نصف شد​
  • سود شرکت ایلان ماسک نصف شد
  • این خودرو با چشم‌هایش شما را می‌بیند!/ عکس