Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@02:19:50 GMT

آسانسور‌های مسکن مهر سقز پلمب شدند

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۹۵۴۹

آسانسور‌های مسکن مهر سقز پلمب شدند

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، خالد زرافشان رئیس اداره استاندارد سقز گفت: با توجه به اینکه استاندارد سازی آسانسور‌ها از نظر این اداره اهمیت ویژه‌ای دارد، عدم توجه به این موضوع مهم امکان بروز هر گونه خسارت جبران ناپذیری را بدنبال خواهد داشت.

او افزود: بنابر پیگیری‌ها و مکاتبات فراوان و همچنین بازرسی‌های صورت گرفته از آسانسور‌های واحد‌های مسکونی مسکن مهر شهرک دانشگاه، هیچگونه اقدامی از جانب ساکنین و یا پیمانکار این واحد‌ها برای حل مشکل صورت نگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زرافشان با بیان اینکه مسکن مهر شهرک دانشگاه سقز دارای ۵۵ بلوک است، بیان کرد: بعد از ۴ بار تذکر به پیمانکار و ساکنین، آسانسور ۹۰ درصد این آپارتمان‌ها با دستور مراجع قضایی پلمب شد.

رئیس اداره استاندارد سقز تاکید کرد: ۵ شهربازی سرپوشیده که اقدام به استانداردسازی نکرده بودند نیز با پیگیری ما، نسبت به استانداردسازی اقدام کردند و در حال حاضر تجهیزات بازی آن‌ها استاندارد است، ولی هنوز تاییدیه استاندارد برای آن‌ها صادر نشده است.

زرافشان یادآور شد: شهربازی‌های روباز که تحت نظر شهرداری است بعد از چند مکاتبه و تذکر هنوز اقدام به استانداردسازی نکرده و هیچ اقدام مثبتی انجام ندادند در حالیکه شهرداری ملزم به استاندارد کردن وسایل بازی است.

او به عدم استانداردسازی شهربازی روستا‌های این شهرستان اشاره کرد و گفت: تنها وسایل بازی ۴ روستای خانقاه، علی آباد، قلعه‌جغه و کیسلان استاندارد هستند و وسایل مابقی روستا‌ها هیچ گونه استانداردی ندارند و تجهیزات و وسایل آن‌ها بسیار قدیمی است.

رئیس اداره استاندارد سقز اظهار داشت: وضعیت وسایل بازی تعدادی از روستا‌های سقز به حدی حاد است که فاضلاب روستا نیز از داخل پارک عبور می‌کند و تعدادی هم تجهیزات و وسایل بازی آن‌ها از فلزات نامناسبی ساخته شده که می‌تواند منجر به حادثه ناگوار شود بنابراین باید در این زمینه اقدامات لازم انجام شود.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندارد قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۹۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند ثبت قرارداد‌های اجاره مسکن از طریق سامانه خودنویس کوتاه می‌شود

سعادتی کارشناس سیاست گذاری مسکن در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه سامانه خودنویس یکی از مهم ترین برنامه های دولتی در حوزه بازار اجاره مسکن به شمار می‌رود که خود  باعث شده بازار مسکن به ثبات و آرامش برسد گفت: بازار اجاره مسکن یکی از مهم‌ترین بازارهایی است که نیاز به ساماندهی داشت که دولت با راه اندازی این سامانه از سال گذشته این اقدام را انجام داده است.

وی افزود: راه اندازی سامانه خودنویس نقش موثری در کاهش مدت زمان انتظار متقاضیان دارد و از سوی دیگر این اقدام  باعث می شود دست دلالان و سوداگران از این بازار کوتاه  شود.

کارشناس سیاست گذاری مسکن اظهار کرد: بازار اجاره مسکن در حال حاضر می‌تواند زمینه را برای بهبود و تقویت قدرت مستاجران فراهم کند و از سوی دیگر این اقدام خود آرامش را به این بازار عرضه می‌کند.

وی افزود: کاهش حق الزحمه‌های نجومی و همچنین  برچیده شدن دست مشاوران املاک متخلف از دیگر مزایای این سامانه به شمار می رود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • فاز ۳ طرح نهضت ملی مسکن رزن عملیاتی می‌شود
  • ممنوعیت نقل و انتقال و معاملات طرح نهضت ملی مسکن در صدرا
  • متقاضیان ملی مسکن هیچ قراردادی برای پروژه های نهضت ملی مسکن ندارند
  • ۳ هزار و ۳۲۸ خانواده در شهر‌های کوچک آذربایجان‌غربی زمین ملی دریافت کردند
  • شاخص بهره مندی روستا‌های کردستان از راه‌ آسفالته به ۷۵ درصد رسید
  • پلمب یک واحد آلاینده غیر مجاز در ورامین
  • تکمیل روشنایی روستا‌های فاقد دهیاری در شوشتر
  • مدیرکل نظارت، کنترل فنی و استاندارد سازمان نقشه‌برداری معرفی شد
  • روند ثبت قرارداد‌های اجاره مسکن از طریق سامانه خودنویس کوتاه می‌شود
  • رفع ۳۴ مورد تجاوز به حریم راه‌های شهرستان بروجرد