Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-06@19:09:03 GMT

شانس قهرمانی پرسپولیس چند درصد است؟

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۹۵۵۵

ساعت 24-پرسپولیس قهرمان نیم‌فصل اول لیگ برتر شد و حالا با کادر جدید برای پوکر قهرمانی تلاش می‌کند. این تصور که قهرمان نیم‌فصل می‌تواند قهرمان پایان فصل هم باشد این روزها در ذهن هواداران پرسپولیس به سؤالی تبدیل شده که برای جوابش باید تا پایان فصل صبر کرد، اما احتمال این اتفاق را باتوجه به فصل‌های قبل لیگ برتر بررسی می‌کنیم تا مشخص شود سرخپوشان چقدر شانس دارند؟

۵۰ درصد
وقتی نگاهی به لیست تیم‌های قهرمان نیم‌فصل اول می‌اندازیم ۹ تیم قهرمان نیم‌فصل جشن قهرمانی پایان فصل را هم برپا کردند و ۹ تیم هم در آخر فصل ناکام ماندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به این نتایج می‌توان گفت شانس قهرمان نیم‌فصل برای قهرمانی در پایان فصل حدود ۵۰ درصد است.
۷۵ درصد
پرسپولیس پیش از این چهار بار قهرمان نیم‌فصل اول لیگ برتر شده از این ۴ تجربه تنها در لیگ سیزدهم نتوانست قهرمانی را کسب کند و این یعنی سرخپوشان تهرانی ۷۵ درصد از قهرمانی‌های نیم‌فصل را به قهرمانی پایان فصل تبدیل کردند.
صفر درصد
یحیی گل‌محمدی از لیگ هشتم مربیگری را در صبا آغاز کرد و در میان این سال‌ها سری هم به لیگ یک زد، اما یحیی در تمامی تیم‌هایی که هدایت آن‌ها را برعهده داشت نه در نیم‌فصل اول و نه در پایان فصل قهرمانی را تجربه نکرده است.
۳۰ درصد
سپاهان نزدیک‌ترین رقیب پرسپولیس در نیم‌فصل اول بود و هفته‌های زیادی را هم در صدر جدول حضور داشت. سهم سپاهانی‌ها ۳ بار غافلگیری در قهرمان نیم‌فصل است. با این حساب ۳۰ درصد غافلگیری‌ها به سپاهان اختصاص دارد که باز هم می‌تواند گوی سبقت را از پرسپولیس برباید و در پایان فصل برای چهارمین بار قهرمان نیم فصل اول لیگ برتر را غافلگیر کند و قهرمان شود.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۹۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیراز قهرمان رقابت های کشتی آلیش بانوان

رقابت‌های کشتی آلیش بانوان قهرمانی استان فارس در مجموعه ورزشی تختی شیراز برگزار شد و در پایان تیم شیراز به مقام قهرمانی رسید.
تیم‌های جهرم و لار به ترتیب در مکان‌های دوم و سوم ایستادند.
برترین‌های این رقابت‌ها به مسابقات کشوری که ۲۸ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

دیگر خبرها

  • شکست 4-2 اینتر مقابل لاتزیو و از دست رفتن شانس قهرمانی سری آ در هفته آخر (2002/5/5) / فیلم
  • اسپورتینگ قهرمان جدید فوتبال پرتغال
  • رسمی؛ اسپورتینگ لیسبون قهرمان لیگ پرتغال در فصل ۲۰۲۳/۲۴ شد
  • قهرمان فوتبال هلند مشخص شد
  • تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان آسیا شد
  • پرسپولیس نباید امتیاز از دست بدهد/ اوسمار کیفیت خود را نشان دهد
  • این آخرین شانس قهرمانی تراکتور است
  • اعتراف یک پرسپولیسی؛ نکونام و هاشمی نسب شاهکار کرده اند | شانس قهرمانی یک تیم بیشتر است
  • محمدرضا گرایی فقط 50 درصد شانس حضور در المپیک 2024 را دارد
  • شیراز قهرمان رقابت های کشتی آلیش بانوان