Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد با بیان این خبر گفت: این کارگاه در روز چهار شنبه دوم بهمن ماه در دو تایم صبح و عصر با حضور جمعی از نویسندگان و پژوهشگران عرصه ادبیات پایداری در محل حوزه هنری برگزار شد.

شهربانو پاک نژاد هدف از برگزاری این کارگاه را آشنایی نویسندگان با نحوه مصاحبه، پیاده سازی و تدوین خاطرات و همچنین تبادل، هم فکری و هم افزایی آنان عنوان کرد و گفت: در این کارگاه یک روزه ۲۰ نفر از نویسندگان، پژوهشگران و خاطره نگاران حوزه دفاع مقدس حضور یافتند و مباحثی پیرامون ثبت و ضبط خاطرات دفاع مقدس و فن مصاحبه و تاریخ شفاهی ادبیات پایداری را فرا گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاک نژاد گفت: استاد این کارگاه استاد محمد قاسمی پور از اساتید مطرح کشوری بودند که در زمینه‌های مختلف تنظیم و تدوین خاطرات شفاهی به تدریس پرداختند.

وی افزود: از آنجایی که ادبیات، گونه‌ها و قالب‌های بسیاری هم چون داستان کوتاه، سفرنامه، حدیث نفس، تک‌گویی نمایشی و… دارد در این کارگاه به این موضوع پرداخته شد که باید از کدام یک این گونه‌ها استفاده کرد و روش نوشتارمان چیست؟.

مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان تصریح کرد: در این کارگاه پژوهشگران و محققان جوان استان که در سال‌های گذشته، پروژه‌هایی را آغاز و در مرحله تنظیم و تدوین خاطرات قرار دارند، به ارائه بخشی از دست نوشته‌های خود پرداختند.

کد خبر 4833684

منبع: مهر

کلیدواژه: حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد ادبیات پایداری یاسوج بارش برف سیل سیستان و بلوچستان بوشهر تعطیلی مدارس شهرکرد گرگان قزوین دهه فجر ایلام انتخابات 98 قاسم سلیمانی شیراز بیرجند سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۰۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موزه سینما، در ادامه برگزاری کارگاه های تخصصی در موزه سینما، کارگاه آشنایی با عکاسی در فیلم و سینما توسط امیر عابدی عکاس شناخته شده سینما برگزار می‌شود.

این کارگاه سه شنبه ۱۱ اردیبهشت از ساعت ۱۵ در سالن فردوس موزه سینما برگزار می شود و علاقه مندان برای ثبت نام و شرکت در این کارگاه می توانند به سامانه اینترنتی موزه سینما مراجعه کنند. این در حالی است که به شرکت کنندگان در پایان کارگاه گواهی حضور داده می‌شود.

امیر عابدی از سال ۱۳۶۷ به صورت جدی عکاسی را در سینما آغاز کرد و تاکنون عکاسی بیش از ده‌ها فیلم بلند سینمایی، مجموعه تلویزیونی، تئاتر و فیلم کوتاه را انجام داده است.

وی تاکنون جوایزی همچون سیمرغ بلورین بهترین عکس فیلم از جشنواره فیلم فجر را برای عکاسی فیلم «سه زن» و تندیس زرین هشتمین جشن خانه سینما برای عکاسی فیلم «مزرعه پدری» را به‌دست آورده است.

عابدی عکاسی فیلم‌هایی همچون «نسل سوخته»، «شب یلدا»، «چهارشنبه سوری»، «آلزایمر»، «یک شهروند کاملا معمولی»، «جاده قدیم»، «ساکن طبقه وسط»، «زندان زنان»، «قرمز»، «پرواز در نهایت»، «سریال مدار صفر درجه» را بر عهده داشته است.

کد خبر 6088956 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما برگزار می‌شود
  • 60 فعال فرهنگی گلستانی گواهینامه دوره آموزشی «متنا» را دریافت کردند
  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی با جوایز ارزنده در یاسوج
  • ثبت و ضبط تاریخ شفاهی یزد قدیم در اولویت مرکز اسناد
  • اجرای کارگاه آموزشی پیشگیری از غرق شدگی در گیلان
  • ثبت تاریخ شفاهی یزد قدیم، از اولویت های مرکز اسناد و کتابخانه ملي استان يزد
  • کارگاه "راهبرد حقوقی و هماهنگی برای آزادی فلسطین" در استانبول برگزار شد
  • تدوین ۶۱ رقابت قهرمانی کشور در تقویم ورزش کارگری کشور برای سالجاری
  • انقلاب آمازون در حوزه بسته‌بندی به کمک هوش مصنوعی